Lelie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 wat een avond hier lekker regen en nu droog lekker sjillen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hallo Slokje ik ken je nog niet.Heel goed van je, wees maar trots op jezelf:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Mooi liedje toch van me? Zegt veel al je goed luistert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 dank je Bekkie ben ik ook.Ganu mijn bedje in moet nog erg afkicken van alles ben erg moe en lusteloos maar weer werkt niet mee ben erg goed bezig ben een doorzetter en kom er wel met pijn in mijn lijf wat nu even van slag zal zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Jeps I like Pink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Sweet dreams slokje en morgen weer een dag. Keep up Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 heftig Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Fijn dat je het gehoord en gelezen hebt wing..Denk dat er bepaalde stukken zijn die heel kenmerkend kunnen zijn voor sommigen van ons.Dus ik voel me vrij om de tekst nog eens onders ieder neus te duwen I don't wanna be the girl who laughs the loudestOr the girl who never wants to be aloneI don't wanna be that call at four o'clock in the morning'Cause I'm the only one you know in the world that won't be homeAahh, the sun is blindingI stayed up againOohh, I am findingThat's not the way I want my story to endI'm safeUp highNothing can touch meBut why do I feel this party's over?No painInsideYou're my protectionBut how do I feel this good, sober?I don't wanna be the girl who has to fill the silence...The quiet scares me 'cause it screams the truthPlease don't tell me that we had that conversationWhen I won't remember, save your breath, 'cause what's the use?Aahh, the night is callingAnd it whispers to me softly, "come and play"Aahh, I am fallingAnd if I let myself go, I'm the only one to blameYou're like perfectionBut how do I feel this good, sober?I'm comin' downComin' downComin' downSpinnin' roundSpinnin' roundSpinnin' roundLooking for myself.. SoberWhen it's good, then it's good, it's so good, 'till it goes badTill you're trying to find the you that you once hadI have heard myself cryNever againBroken down in agonyAnd just trying to find a friendUp highNothing can touch meBut why do I feel this party's over?No painInsideYou're like perfectionBut how do I feel this good, sober?How do I feel this good, sober? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Als we het dan over sexy gaan hebben Wing;)http://www.youtube.com/watch?v...=TL&videos=hAvYDSGvUcs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Not my kind off cake..later dudes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Don't mess with mom!!! Especialy if she's called Fleur Oh ja Will's back, de boten zijn op ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Als we dan toch filmpjes laten zien, deze blijf ik leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ben er,vraag niet hoemaar ik ben er Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 suusje, gaat het een beetje beter ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Chris of cameron Wing snap je niet het is chris Isaac en een of andere helena bla blaZelf vind ik ze allebei wel appetijtelijk al ben ik gewoon hetero maybe good old memories Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 hoi laters..k wil me weer bij jullie aansluiten, geen drank en daar ook niet over zeuren/denken.Het ging zo goed, 3 maanden lang, nu is het zo; dan wel, dan niet. Ik word zo depressief als ik drink, ik wil dan uit mezelf kruipen..letterlijk. In mn hoofd klopt het dan voor geen meter meer, relativeren gaat niet meer, word panisch en de volgende dag zakt het maar zeer langzaam. savonds voel ik me pas weer wat beter, als ik het besluit genomen heb niks te drinken, als ik de winkel uitloop zonder drank, dan voel ik me al rustig worden. Morgen weer blij. Hoe hou ik mn gedachten stabiel??? ik wil niet steeds meer van die triggers krijgen. Het jaagt de hele dag door mn hoofd, de hele dag....ik ga niet drinken...en dan soms, toch doen. spijt, weer van voorn af aan, denken...ik ga niet drinken. Het beheerst mn hele dag/avond. Ik wou dat ik het een plaats kon geven en gewoon lekker rustig verder leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Suusje, hoe is het iig met je ogen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 nee tt gaat niet maar wil er wesen ja mn set doet t niet sorry,ben er iig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Niwi laat je mn foon overgaan dan weet ik waar hij is thanks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Beate, misschien is het tijd voor Refusal,als je het al zo vaak tevergeefs hebt geprobeerdverlies je het vertrouwen in jezelf misschien.Kun je met een arts of verslavingskliniek afspreken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Tortilla beter maar nog niet je van het,met jouw alles goed schat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 niet belangerijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 nou laat ik het verduidelijken mijn set is weg,de letter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 kan iemand mijn foon over laten gaan,k neem niet op hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Zo daar zijn we weer.. Eigenlijk de hele avond bezig geweest met vanalles en nog wat..En dat alcoholvrij. Ik ga zo slapen.. Slaap wel fijne mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden