Spring naar bijdragen

Woensdag 21 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

Frans ook hier moet het roken stoppen.
Staat ook te gebeuren. Easy does it.

Enkelen zeiden het al. Twee dingen is moeilijk, heel moeilijk.
Je krijgt het nodige voor je kiezen en dan wil je een rokertje.

Mijn advies is, bewaar dat voor later.
Eerst maar niet drinken vandaag, daar heb je de handen vol aan.

Na een maand niet drinken,zou je het kunnen overwegen.

It's up to joe.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 491
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

@Woman: gefeliciteerd:D! Ik ben pas twee dagen (weer) adb'er, maar kijk nu al tevreden(er) de spiegel in. M'n ogen staan gewoon zo helder. Heb wel enorme wallen, maar deze keer zijn het positieve (vermoeidheid als ontwenningsverschijnsel).

@Will: zit jij toevallig op meer fora (à la waar ze bij elke post zo ongeveer 'We want pics' roepen):P?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal,

Heb sinds vanmorgen niks meer gelezen, dus hoop niet dat ik ergens midden in val;) En anders sorry..

Frans:
Welkom hier. Grootse plannen las ik: en de alcohol laten staan èn de nicotine, heftig lijkt me! Maar je zult zelf wel kunnen inschatten of het kans van slagen heeft denk ik. Maar verkijk je er niet op! Ik kan uit eigen ervaring spreken wanneer ik zeg dat het mij in eerste instantie meeviel om te stoppen, pas na een paar maanden begon het echt moeilijk te worden. Maar het is voor iedereen anders denk ik.


Tja, denk ik de pc ook even te hebben...Komen mijn zoon en vriend hem inpikken...Ben weer weg! Ben zo wie zo samen met de jongsten een appeltaart aan het bakken, dus was al aan het multitasken;)

Greetzzzzz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook net suusje aan de lijn gehad. maar ze heeft het even heel moeilijk en gaat zich hier wel even komen melden hoor. Ik was erg blij en verrast door haar telefoontje en hoop uit de grond van mijn hart dat ik van enige betekenis was. Ik mocht het hier vermelden dat ik ze heb gesproken.
Ik hoop dat ze de kracht en de moed vind om dit door te komen.

Dit forum is klaar voor je suusje, komop meid. Samen er tegenaan, je hebt zoveel moois te bieden !!!

Damn, wat trek ik me dit aan !!:angry:

Suus :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...