Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Frans ook hier moet het roken stoppen.Staat ook te gebeuren. Easy does it.Enkelen zeiden het al. Twee dingen is moeilijk, heel moeilijk.Je krijgt het nodige voor je kiezen en dan wil je een rokertje.Mijn advies is, bewaar dat voor later.Eerst maar niet drinken vandaag, daar heb je de handen vol aan.Na een maand niet drinken,zou je het kunnen overwegen.It's up to joe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 @Woman: gefeliciteerd:D! Ik ben pas twee dagen (weer) adb'er, maar kijk nu al tevreden(er) de spiegel in. M'n ogen staan gewoon zo helder. Heb wel enorme wallen, maar deze keer zijn het positieve (vermoeidheid als ontwenningsverschijnsel).@Will: zit jij toevallig op meer fora (à la waar ze bij elke post zo ongeveer 'We want pics' roepen)? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Speciaal voor Wil:* foto verwijderd door de moderator*Ik haal em straks wel weg want je ziet mn gezicht een beetje:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 @pingdat klinkt als het fokforum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Gezien!!Oh oh, als ik door het Twiske loop ga ik opletten.Een zandloper. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 quote: Originally posted by: Frans@ping dat klinkt als het fokforum? Yep, die bedoelde ik:D. Eigenlijk had Will dan ook 'Pics van je zusje' moeten roepen (voor de Fok-kenners)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 En dan nu weer een rondje supermarchéxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Woman, goed gelukt hoor, maar had je eerder in buikdancers outfit verwacht. Misschien met dit maskertje op ?Haha, laat me maar doen zenne, ben een beetje in een zotte bui ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 @pingzelf zit ik niet actief op het fokforum...(wel ingeschreven geloof ik) Maar kom er wel eens zo nu en dan om wat ongein te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Even de foto op mijn mobiel gezet, ter identificatie.Grapje hoor.Hoewel, ik onthou goed gezichten.En dan met je woef erbij.Laat me maar kletsen. Ik ga eten halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Lieve mensen ik heb net Suus aan de tel. gehad. Het gaat niet goed met haar. Ze heeft gevraagd dit ff door te geven. Dus dat doe ik bij deze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Hallo allemaal,Heb sinds vanmorgen niks meer gelezen, dus hoop niet dat ik ergens midden in val;) En anders sorry..Frans:Welkom hier. Grootse plannen las ik: en de alcohol laten staan èn de nicotine, heftig lijkt me! Maar je zult zelf wel kunnen inschatten of het kans van slagen heeft denk ik. Maar verkijk je er niet op! Ik kan uit eigen ervaring spreken wanneer ik zeg dat het mij in eerste instantie meeviel om te stoppen, pas na een paar maanden begon het echt moeilijk te worden. Maar het is voor iedereen anders denk ik.Tja, denk ik de pc ook even te hebben...Komen mijn zoon en vriend hem inpikken...Ben weer weg! Ben zo wie zo samen met de jongsten een appeltaart aan het bakken, dus was al aan het multitasken;)Greetzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Bolletje, ik zag haar even aangemeld ja.Kun je er iets meer over zeggen of wil ze dat liever niet?Als je haar weer spreekt, wens haar dan sterkte toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Kan Suusje niet schrijven?Ze is er toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Heu fokforum??????? Waarvan??? Of mag je dat niet vertellen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Madeliefje ik mag er niets meer over zeggen. Dat heeft Suus gevraagd.Soothe, ja ik moest dit door geven dus heb ik dat gedaan. Ze wil, kan, zelf niet op het forum komen heeft ze laten weten. Verder weet ik het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 @bolletje Ik snap je opmerking van het fokforum niet??? Bedoel je hoe ik daar ingelogd sta? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Oké Bolletje.Beetje vreemde gang van zaken.Maar het zei zo!Boodschappen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Frans ik ben zo benieuwd wat voor 'n soort forum dat is.Soothe ja het is vervelend als ik niet meer kan zeggen. Ik weet nu even niet hoe te handelen. Ik denk dat ik het hier maar bij moet laten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Je hoeft niets te zeggen.Ik zeg toch, het zei zo.Ik ga de deur uit. Veel te lang hier.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Het zij zoSoothe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ja en ik ga ook ff pleite. Eens kijken of het buiten wat minder warm is.Laterzzzzzzz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 http://forum.fok.nlGrootste forum van Nederland meen ik, waar alls maar dan ook echt alles besproken wordt..Genoeg leuk leesvoer te vinden daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 21 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 Ik heb ook net suusje aan de lijn gehad. maar ze heeft het even heel moeilijk en gaat zich hier wel even komen melden hoor. Ik was erg blij en verrast door haar telefoontje en hoop uit de grond van mijn hart dat ik van enige betekenis was. Ik mocht het hier vermelden dat ik ze heb gesproken.Ik hoop dat ze de kracht en de moed vind om dit door te komen.Dit forum is klaar voor je suusje, komop meid. Samen er tegenaan, je hebt zoveel moois te bieden !!!Damn, wat trek ik me dit aan !!Suus :heart: :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 21 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2010 hey ik ben er,,, zoals van Bol gehoord niet goed, Wil thanks,Ja wat kan ik zeggen,geen hulp meer hier en daaar ben ik erg kapot van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden