Spring naar bijdragen

Donderdag 22 juli 2010


will

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 435
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik denk dat er wel een verschil is. Boeiende discussie trouwens.
Als iemand savonds na 22.00 een fles wijn leegdrinkt en in het weekend misschien wat meer
Of dat iemand smorgens al aan de jenever zit....
Ik heb eens voor de 5e fles gezeten die ik opengemaakt had. Niet geslapen, ergens om 2 uur smiddags de volgende dag.
Ik vind mezelf eigenlijk dan wel een alcoholist ja, al weiger ik mezelf zo te noemen. Ik noem mezelf een ernstige drankmisbruiker. Klinkt iets minder stempelig.
Omdat ik weleens met vrienden een nachtje doorhaalde vond ik dat ik dat best ook in mn eentje mocht doen.
Ik heb natuurlijk met krullebol gesproken en die heeft ook wel eens drugs gebruikt en een nachtje doorgehaald met vrienden, volgende dag sangria drinken bij Woodstock. Hij kan nu gewoon 3 of 4 wijntjes drinken en dan neemt ie gewoon niet meer. Volgens mijn observatie heeft hij nu een week niet gedronken.
Hij is dus geen alcoholist, terwijl hij dus wel net als ik van die party's heeft meegemaakt. Bij mij viel het kwartje kennelijk anders..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi lieve mensen.

Het kabaal dat men hier in de dag maakt is niet te doen. Eerst gewekt door een beerput reiniger achter de hoek, en nu een oorverdovend lawaai van een andere camion. Dat is altijd als ik van de nacht kom hé, ze doen het er precies voor :angry:

Heb barstende hoofdpijn, niet uitgeslapen en a thousand things to do.

Marjo, dat had je niet beter kunnen zeggen. Heb veel last gehad met dat woord, maar nu geaccepteerd ! En ja, het heeft me heel erg geholpen.

Hoi dingetje welkom, even langs deze weg, hoofdje staat er nog niet naar om bij wie is wie te reageren ;)

Iedereen, maak er een fijne middag van, !!

Fleur, baseball batje nodig ?, heb er hier nog wel enkele liggen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar Woman er zijn toch ook periodieke drinkens? Ik denk dat als ik merk aan mijzelf dat ik drank nodig heb, dat mijn dag grotendeels bestond uit, me gelukkig voelen als ik mezelf toestond om te gaan drinken, ik me alcoholist kan noemen. Maar ik denk dat probleemdrinkers misschien heel iets anders voelen dan je gelukkig als je jezelf toestaat om te mogen drinken. Misschien voelen zij dat ze problemen willen onderdrukken en niet die blijdschap.
Ik kon echt helemaal uit m'n dak gaan als ik weer mocht.
Ik dronk niet om problemen weg te drukken, ik wilde gewoon die alcohol.

Hallo Akelei.:present::sun::heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Borretje: Nope, ben (helaas) alleen (zie ook mijn net geposte voorstelriedeltje in 'Wie is Wie').
@Frans & Bolletje: Ik doe al drie dagen niets anders dan snacken;). Ik weet niet of ik mijzelf nu wil belonen, zo voelt het niet echt. Het is meer..... ehm.... ik denk dat het het meeste in de buurt komt van ontspanning. Denk ik....

Of: genieten van alles dat nu klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, ik voel me niet gespannen hoor maar het is meer een verlangen naar even wegzakken in een roes & de smaak van alcohol + wat lekkers erbij of zo

Maar genoeg over mij hier, dit is de Ditjes & Datjes Dagdraad. Ik moet het even met mijzelf uitvechten. Ga wat (gewassen) gordijnen ophangen en me daarna klaarmaken voor de boodschappen. Ben erg moe, dus zal me proberen over te geven aan het heerlijk slapen vannacht....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ouders maken me er het ook niet gemakkelijk op.
Mijn ouders zijn zulke slonzen geworden, geen boodschappen meer, geen wcpapier, maken amper schoon. Maar geld voor drank hebben ze wel.

Mijn vader is echt een draak, hij is zo gemeen.

Vriendlief komt dadelijk terug van vakantieborrel en dan wil ik ook..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...