Madelief Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ook een goedemorgen Jane en Witte!Zo ik ga even badderen!Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Moontje heb je enig idee hoe verslavend oxazepam werkt?Ik denk dat de huisarts toch degene is die in overleg iets adviseren mag.Laten wij het maar bij onszelf houden w.b. medicatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Heel goed Bor en voor die lieve kleine man doe je alles he!Ben trots op je! voor jou en het liefst geef ik je een hele bos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Goedemorgen allemaal.Cathy gefeliciteerd, een hele fijne dag toegewenst:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ik ben weg jongens,moet als een speer naar het ziekenhuis!Log daar straks nog wel even in!Dikke kus van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hiersé Jane. Goedemorgen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 morge luitjes!!!heb ik zomaar weer een uurtje terug van mijn ritme!maar ik heb dan wel met mijzelf afgesproken dat ik maandag weer ECHT begin met wandelen in de ochtend.ik ben helemaal brak van dat gehangals je me zou zien...........dan zou je dat scharminkel in een karretje stoppenbang dat ik breek of mijn evenwicht verlieshier alles ok met iedereen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cathy van harte met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tas, waarom dan wachten tot maandag:D?Kom maar hier hoor, ik mest je wel ff vet,lukt mij ook aardig, en deel graag!Alles goed verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 jane,ik wil nog wel even bijslapen.ik heb de laatste weken niet meer dan 4 uurtjes geslapen, elke nachtook het eten was een dramagelukkig begint maandag gewoon weer het normale ritmedaar voel ik me toch echt een stuk beter bijverders? gewoon druk en hectischcompleet ongecontroleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 oei Tast wordt tijd ik ik eens die kant op kom dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cathy gefeliciteerd.Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Adam kanjer:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Is Cathy jarig?Dat is een slinger waard!---vandaaggeenschop---:light:--maareenvrolijkeslinger------omdateenverjaardaggevierdmoetworden:D----Gefeliciteerd:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nog even snel een kop koffie en een peuk!moet om 10.00 bij mijn drugsdealer zijn mijn peuneuveupillen zijn bijna op.hahaha jane,ik heb al iets leuks bedacht hoor!ik zal je de Zaan op een originele manier laten zienzo verschrikkelijk origineel, dat ik hetzelf ook nog nooit heb gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Tas gewoon even lekker bijslapen doe ik ook nog regelmatig hoor. Zodra dochter 's morgens de deur uit is.. hup terug het bed in. Eerder had ik daar moeite mee maar nu denk ik als ik geen verplichtingen heb lekker doen, mijn lichaam heeft het dan kennelijk nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 hoi Adam!,ik blijf altijd blij om je koppie weer te zien.alles ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hermie,ik heb er in mijn chaoshoofd ook echt een chaos van gemaaktach, vakantietijdde regelmaat is dan ver te zoeken, tel daar de hitte bij op......ik heb gisteren de wekker gezet om 22.30tijd om naar bed te gaanvergat alleen weer de wekker terug te zetten naar vanochtendvoor mij dus geen tukkies tussendoor, anders slaap ik vanavond weer nieten die botjes hebben training nodig, die heb ik te lang in vreemde bochten gedwongen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 wow tas, verheug me deropbewaar je wel een peuneveupil voor me dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ja dat werkt voor een ieder weer anders Tas. Ik heb kennelijk toch een soort van biologische wekker waardoor ik als ik er moet zijn er ook echt ben, helder en alert. Maar idd regelmaat is wel een ding. En wat betreft die botjes, luister naar je lijf. Maar heb een gevoel dat jij dat wel heel goed beheerst. Komt goed skattie:present:Aanpassing: Jane excuus. Hoe is het met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Nou jane!ik denk dat jij gaat hyperen van mijn pillenlaten we dat dus maar niet doen ik geef je wel een koppie kruidenthee voor de rustga me even fatsoeneren voor vandaagik heb me weer iets op de hals gehaald een drukke ochtend maar ooknog een paar logeesachteraf zit ik dan weer te denken, pffff was dit verstandig?maar ach, doorzetten maarkan moeilijk iemand uit eindhoven laten komen en daarna zeggen dat ik geen fut heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Cho Adam, wat een bedenkelijke blik ligt er in die ogen van je kater zeg.Klaar om te bijten misschien ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Hij is mooi Adam.Ga goed. Ben ook weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik heb zijn 2lingbroertje hier Adam.Hermie excuus????niet nodig hooren het gaat goed hiernaar omstandigheden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik ben er ook even mee weg. Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden