Frans Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 o zo mooihttp://www.youtube.com/watch?v=UmlgCcdXaUY Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Een kat heeft er 9 Fleur dus jij bent als kat gebombardeerd vandaag dus tel maar uit.Sweet dreams Yvonne:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Moest ik je lek kunnen schieten zou ik het misschien nog doen Nogmaals..en dit voor de laatste keer..Eerlijk en oprecht..Hoeveel mensen lees jij hier van 's morgens tot 's avonds die het echt hebben over alcoholgerelateerde onderwerpen?Je komt neer op bekkie..naar mijn gevoel dan toch..net als een aantal anderen..en toch..Het is kind off funny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 quote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Don't blame me for killing Fleur please Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Waar ging ik niet op in Alf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 [Qjven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 ¿¿¿¿¿¿¿Schiet mij maar lek ¿¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik heb je gelezen Alf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 W Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ah...denk niet dat Fleur daar iets mee te maken heeft...Misschien ligt het aan jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Serieus nuAlf? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Als we nu de boel eens omkeren wij gaan op het pactdraadje zitten dan hebben jullie je welbegeerde plekje weer terug is dat beter?Jeetje, hebben we het over ongein het gaat al vanaf vanmiddag over niets anders. Dus who's is blaming who? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ha Alf,Goed om te lezen dat je weer hier aanwezig bent.We kunnen het er nog wel een andere keer over hebben.Ja, ik ben wel blij dat ik er goed doorheen ben gekomen.Morgen weer een test: met mijn zus naar mijn vader. Zij begon in de mail al over "onder het genot van....." En daarbij heeft zij geen colaatje in gedachten Het gaat ook wel lukken, ik ben er op bedacht dat scheelt.Voor straks : lekker slapen:lips:Hoewel? Ik zeg dat nu wel, maar ik weet helemaal niet hoe het met je is!? slaap jij nu eigenlijk wel goed na je operatie?Voor nu een retorische vraag hoor!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Don't ask me Bekkie!!I only got 5 lifes left Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Im Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Alf, Jij maakt hetmede reg!Zie!Fijn dat je er bentNog es watHoe doe jijdie omgekeerdevraagtekens joh? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 you better make a hell of fun during the time you've left fleurie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dat is niet alcoholgerelateerd Alf!!! Foei!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Toetsenbord en monitor op zijn kop zetten Marjo en dan gewoon ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿Je kunt ook zelf aan het plafond gaan hangen heeft hetzelfde effect Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Dus Alf..Wat is de vraag juist..ik sta open... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 goeienavond saam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 23 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 23 juli 2010 Ik lees nu een paar reacties, maar ik snap er niet veel van. ..........Heb vandaag niet gelezen, dus dat is wel logisch, maar het voelt wat vreemd en ongemakkelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden