Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli

witte

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

toch even leuk...
kom ik net uit bad met m,n meisje en toen ik me aangekleed had zegt ze....wat heb ik toch een mooie moeder met mooie kleren aan vandaag!!

Nou daar ga je van glimlachen he!
Zegt ze daarna : en m,n mooie moeder boft maar dat ze zo,n mooie dochter heeft!
hihihihi!

Klein momentje om van te genieten tussendoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hannah1 wat bedoel je daar mee?

PP begrijp jou ook wel hoor en je hebt evenzogoed het recht om je mening te uiten net als ik. Wat ik niet wil is dat er ruzie om ontstaat en dat gebeurd niet als je eerlijk kan zijn tegen elkaar. Geloof niet dat we woorden hebben maar de show er omheen vind ik naar als iemand eens zegt niet niet eens te zijn met dingen. Want wat gebeurd er dan? Juist dan is een ander de gebeten hond. We moeten elkaar helpen/stimuleren maar niet te slijmen of druk ik me te grof uit?

Will ik begrijp wat je zegt maar niet iedereen kan hard roepen en juist ook voor die mensen moeten we opkomen want voor je het weet worden ze ondergesneeuwd.
Hahaha stulpie staat er nog en moet nog verhuizen dus helemaal niks op zijn plaats. Maja in het koppie wel en dat is momenteel het belangrijkste want weet wat ik doe en ga doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen,

@Wijffie: Wellicht had ik dat dan niet moeten melden? Excuses daarvoor.... Kan ook gewoon niet omgaan met al die vrije, lange dagen in m'n eentje. Vanavond heb ik wel gezelschap (vriendin), maar ga stappen dus weet niet of ik het droog houd.

Zorg er in ieder geval wel voor dat ik voor morgen niets meer in huis heb. Want maandag moet ik gewoon weer werken en met die afleiding wil ik toch echt adb'er blijven....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Tasseke: nou, helemaal niet meer drinken. Ik kan het niet bij een paar glaasjes houden. Alleen omdat ik nu net drie weken vakantie heb gehad én ben verhuisd, lukte het me gewoon niet het droog te houden. In tijden dat ik gewoon werk (fulltime) zijn de weekenden (vrije dagen) immers ook het zwaarst.

Maar afgelopen week heb ik drie dagen niet gedronken en dat ging op zich wel. Dus als ik vanaf maandag weer werk, moet ik het de weekenden ook droog kunnen gaan houden.

Dat is dus mijn doelstelling: geen druppel alcohol meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bolletje: stoppen met drinken op een avond dat ik ga stappen? Ik kan het wel proberen, zal in ieder geval aftrappen met cola-light, maar ik beloof niets. Wat ik wel heb beloofd is om met haar te gaan stappen, daar kan ik niet onderuit. Haar relatie (ze woonde samen) is net uit en dit heeft ze hard nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ping,

ok, heb je daar al een plan voor gemaakt?

Wat ik begrijp is dat je dan maandag echt begint met stoppen
dit was nog een probeerweekje?

ik zei het gisteren al, schrijf op wat je triggers zijn
het gaat je alleen lukken als je bewust er mee bezig bent

BTW,
je mag het gerust zeggen
alleen de ervaring leert dat er na een aantal borrels, al die adviezen toch niet binnen komen
de drankhersenen hebben het dan al overgenomen, die willen alleen maar meer.
Moet ik ook eerlijk bekennen dat voor mij op dit moment het onduidelijk is, wie er welke plannen heeft.
de een die stopt, de ander mindert
als ik dan niet weet wat de plannen zijn, tja..........dan kan ik moeilijk anticiperen.
voor hetzelfde geldt ben ik aan het schoppen terwijl de vrijdagavond een drankavond is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...