Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli


witte

Aanbevolen berichten

Je haren gaan wassen? ;)

Ik zeg er nooit zoveel rond en weet niet of ik het al een keertje deed.
Geheugen laat me in de steek :huh:
Maar mijn mond viel open toen ik zag dat je al aan vijf uur zit madelief! Vijf uur?? Dat is zo goed als tot de avond dat je droog staat! Héél knap!! Is de hoeveelheid nu ook een stuk minder?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorrege Witte, Marjo, Igor, Yvonne, Fleurtje en alle latere frummers:)

Wat een mooie openingszin van deze dagdraad Witte! Toch leuk om met een grote grijns te beginnen met lezen:D

Zo...ga zo weer een dagje werken.
Eens kijken of we de weekomzet kunnen halen deze week.

Madelief:
Ik vind het knap hoe of je bezig bent:present: Moet zeggen dat ik even schrok toen je zei dat je in het weekend geen kookwekker zet...Maar het zat gelukkig anders dan ik dacht!

Met mij alles goed. Voel me lekker in mijn velletje:) Geen ernstige trek gehad, maar wel een beetje natuurlijk. De sterfdag van mijn moeder is ook zonder zware gevoelens voorbij gegaan. Ik kon het goed "handelen" en had ook geen onrustige dag toen. Vaak heb ik bij dat soort gevoelige dagen ernstige trek en ben ik heel onrustig en kriegel. Nu viel dat mee. Heb niks in huis en haal ook niks.
Hier is de schoolvakantie nu begonnen. We hebben het eerste vriendje van 1 van de kinderen al te logeren, er gaan er vast nog velen volgen;)
Maar nu ga ik maar n's ontbijten: yogurt met muesli.

Iedereen een fijne zaterdag! Igor, nog veel trainplezier met je doggies:) En met jezelf in de sportschool...

:present: Iedereen een knuf die het nodig heeft:present:
Greetzzzzzzz.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Wil, Bol en Eks....
Loopt vol hier opeens, hihi.
Ben blij dat je je weer wat beter voelt Wil.
Eks, heerlijk vond ik de zomervakantie altijd.
Lekker op je gemakkie smorgens met de kinders.
Fijn dat ook jij leker in je vel steekt.
Bollie, drukke tijden voor jou in aantocht las ik, stressvol ook denk ik.
Maar ik denk dat je je er wel door heen slaat.
Je staat nu zo'n stuk steviger in je schoenen....

Mensen ik moet rennen.... richting auto dan.

Maak er een mooie dag van.

Doeg doegggggggggggg
:heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Madeliefje, prachtig meisje, had je dat een maand geleden durven denken ??

Dit forum is krachtiger dan ooit, zeg dat ik het heb gezegd :D

Bolletje, je tuin vordert goed heb ik gelezen ? Bijna klaar ? Ik verwacht nog mooie foto's hoor ;)

Ik had gisteren onverwachts bezoek en was daarom ineens weg.
Schoenen kwijt Fleurtje ? :D Ik heb hier nog een glazen muiltje staan, misschien eens passen ? B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep alles oke, ik heb het gisteren droog gehouden :D vanmorgen heerlijk geknuffeld alleen vergeten dat ze eerst moeten plassen na het slaapje :huh: dus het dekbed is al gewassen. ze waren ook zo lekker aan het knuffelen. zucht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor vriend Will. De foto's komen als het klaar is.

Morning Igor. Hahaha leuk verhaal over die kleintjes van je. Aldoende leert men:present:

Madelieverdje. Je blijft goed gaan hé meis?

Fleur van je (vijanden) leer je het meest. Voor jou heel veel :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:, want ik weet zeker dat jij er gaat komen meis. Ik voel het aan m'n water.;)


Goh nou dacht ik die, en die, en die moet ik ook nog goeie morgen wensen. Denk je dat ik het nog weet?
Bol wordt oud:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja, was ik nog vergeten. Ik hoop dat mijn grote vriend, de aandachtvrager, (hahahaha wat een mop, wat een grote onzin) vandaag z'n neus ff laat zien? Hij zal al die aandacht wel missen als ie een dag niet komt.;):P
Heb altijd wel gedacht, waarom komt Alf hier nu? Maar dat is natuurlijk om al die aandacht te krijgen.:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...