Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 [Q Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Klopt wat je zegt Bekkie, merk ik ooken ik was ook nog met mijn eigen boosheidbezig, dit roept best veel op zo.Bij mijn eigen therapie begint het vaak met boosheiden als ik die dan neerzet in een opstelling en zelf deel uitmaakvan die setting komen al heel snel de lichaamsherinneringen naarboven die met een soortgelijke situatie als de aanleiding te maken had.Meestal komt er diepe pijn en verdriet los, onmacht, onrecht, dood, verlies, angst om te verliezen.Ik kan me zo voorstellen dat jij Fleur daar ook mee worstelt,maar blijft hangen in het boos zijn. Zo lang je boos bent lijk jesterk, geen slachtoffer.Pas als je de pijn daaronder toelaat en daarover bewust durft te lijden,accepteer je je verleden en kun je verwerken en herstellen.je boosheid zal dan nooit meer hetzelfde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ja Jane daar zit schuldgevoel achter. In eerste instantie, als ik wel weerwoord gegeven heb, ben ik trots op mezelf. Kijk dat heeft de Bol eens even goed gedaan. Als ik thuis komt, ga ik me heel schuldig voelen. En dan komt er verdriet. Ik merk nu dat ik daarom het maar gauw goed wil maken. Om dat schuldgevoel niet te voelen want dat is een rotgevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Zakt mn broek af zijn er al 2 die Fleur verwijzen naar de chat..Uitrazen op de chat heeft naar mijn ideeweinig zin, men wordt er alleen maar bozer vanEr is meer nodig.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 J Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Alf daar mag je even de dingen zeggen die ze nu nodig heeft, zie niet in wat daar fout aan is. geloof ook niet dat je daar bozer van word, werkt als een boksbal waar je even lekker tegenaan mag trappen of knallen.ben ik nou echt zo dom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Nou dat vormt ook weer een probleem beks..Ik heb echt maar dan ook echt de pest aan hoe bepaalde mensen telkens opnieuw en opnieuw zich buigen over. Ik heb er echt de pest aan hoe iemand, hoe belachelijk alcoholresistant ook, denkt het recht te hebben om iemand anders in een hokje te stoppen. IK heb er echt een hekel aan hoe ze er zelfs mee weg kunnen omdat ze genieten van een bepaald alleenrecht. Ik heb er de pest aan dat ze daar nog in geloven ook.Ik heb er de pest aan hoe ze steeds weer mensen in vraag stellen maar zelf geen kritiek kunnen verdragen. Ik heb er de pest aan dat sommige mensen roepen te schreeuwen omdat er niemand antwoord geeft op hun vraag als ze er één stellen maar zelf vragen 'hey hoe gaat het ermee en dadelijk uitloggen'. Ik heb echt de pest aan bepaald opmerkingen van gisteren.Maar heb er bovenal de pest aan dat mensen zich liever buigen over 'hoe komt dat toch' dan het effectief lezen!! Bovendien heb ik de pest aan mensen die zichzelf gaan vergelijken met me, zeggen dat ik mezelf een jasje aankleed. Ik hoe geen analyse van mezelf..Ik ken Fleur..Ik hoef mijn aanwezigheid niet te verantwoorden. Ik hoef niet mee in het draadje te lopen. Ik hoef niet te denken over..Is dat het probleem?? Want na al het kom ff neer op ben ik er nog niet uitHet lucht niet op..ben als zout en peper...redelijk mild Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Maar Bol, er was niks goed te maken. Dus waar is dat schuldgevoel nou goed voor?laat dat Kenz gevoel nou maar gewoon toe, dat zit er toch en moet er uit. Daar tegen vechtenversterkt het alleen en maakt het sterker. Het heeft recht van bestaan, net als alle gevoelens.En net als jij dus, als geheel, als de Bol die je bent. Zou je even willen wiegen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wing..give me some space Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 [ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi allemaal even een berichtje van mij het gaat nog steeds goedfijne avond en ik duik zo mijn nestje indruk druk drukmaar slapen vind ook wel lekker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik ken jou amper anders dan druk druk ARwanneer maak je weer eens wat tijd vrij voor hier?welterusten in elk gevalfijn je weer even te zienmet de nadruk op even Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 H Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Jazeker Alf. IK zou graag op Fleur willen reageren maar weet niet zo goed hoe.Hé Ap das lang geleden zeg. Wat fijn dat het nog steeds goed gaat met je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Vaak is boosheid, denk ik, een teleurstelling om dat je andere verwachtingen had; hetzij van een ander, hetzij van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fleur????? Gaan we even verkassen samen? heb je dat nodig nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 owww ik ben traag, hee AR, leuk om je te zien, fijn dat het goed gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Jane achter dat goede verhaal wat je schrijft om 21:28; het verdriet, het lijden, daarachter vond ik blijdschap, herken je daar ook iets in ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Rewind AlfVoor zover ik me kan herinneren insinueerde je dat Beks op het forum weg kon met chit chat..Of ben ik nu fout?Je stelt het héél anders nu Bekkie En dat is dus precies waar dit forum in eerste instantie niet voor bedoeld is. Ongein, prima, het mag allemaal, maar voorop staat hier je probleem met de drank, hoe kom je ervan af hoe leef je zonder drank, hoe zorg je ervoor dat je niet terugvalt enz. Daar zijn we hier , daar kom ik voor. en natuurlijk moet een grap op zn tijd kunnen mag ik zelf ook graag doen, het houdt mij van de drank en maakt me vrolijk. Ik vind het dan ook buitengewoon jammer dat je je eigen sores hier niet wilt delen en alleen komt om te ontstressen terwijl anderen wel hun sores hier willen delen. Dat heeft er dan blijkbaar voor gezorgd dat een deel op een apart draadje is gaan zitten en dat vind ik treurig. Voor ontstressen lijkt me de site van CAro dan beter, daar kan ook alles gezegd worden. Waarom dan toch naar hier terug? Ik kan het niemand verbieden hier pagina's vol te geinen maar vraag dan toch terecht af of dat werkelijk de bedoeling is van een AdB forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Gisteren is inderdaad gisteren..maar deze keer smaakt het wel héél bitter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 PP, de vraag is dan denk ik, wie dwingt, kan iemand je daar in dwingen of doe je dat zelf, je in dat keurslijf laten persen ?(ik ga er even van uit dat we het niet over geweld hebben) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden