Spring naar bijdragen

zaterdag 24 juli

witte

Aanbevolen berichten

Tweedehands had gekund, ware het niet dat ik hem vandaag al nodig heb. Nou ja, dan heb ik iets zinnigs te doen vandaag: pompjacht. Will achter de beren aan, ik achter de pompen. Nog meer mensen die vandaag ergens op jagen:)?

Dankje Cathy voor je KMW. Het zou natuurlijk wel een toppertje zijn als ik de avond met fris doorbracht;).....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 518
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bless this day
Vandaag is het feest :)
Alles is klaar, dus straks ga ik me mooi maken.
Krullebol blijft slapen
Ben benieuwd wie er allemaal echt komen. Best veel uitgenodigd.
Groen pilletje zit er in (kwartje) dus ik waag me nergens aan vanavond.
Was niet echt nodig maar ik voelde wel ergens een heel klein gremlinnetje in de verte die dacht : hmmmmmm......een feestje ?
Dus hup pilletje erin, gevaar geweken voordat het komt opzetten.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey ons feesbeesie is er ook weer. Goeie middag Woman. Ik vind je weer een kanjer hoor, om een kwart Refu. te nemen. Je bent een sterk iemand. En vanavond nog lekker na keuvelen met die krullebol van je. Kan niet meer stuk meis. Maar je hebt er ook lang genoeg voor moeten vechten.

Fleurie, wat is er meis? In ieder berichtje wat naar jou toe is geschreven, ligt ook een gedeelte van die persoon zelf wijfie?;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Allen,

Geloof dat ik gisteren toch een kleine discussie op gang heb gebracht...
Enige dat ik erover kwijt wil is dat ik op sommige dagen meer behoefte heb aan de wat serieuzere draadjes...
Niet dat dit draadje dat niet is, maar het gaat hier af en toe zo snel dat ik het gevoel heb mn ei hier dan even niet kwijt te kunnen...
Is echt niet mn bedoeling om een tweedeling hier te maken hoor, al kwam het gisteren misschien wel zo over, Sorry daarvoor !!!

Afijn, vandaag 2 weken droog en al heb ik gisteren moeten meppen tegen de gremlins ga ik er vandaag weer met opgehoeven hoofd tegenaan...

Allen en fijne droge dag en misschien tot vanavond,ga nu effe lekker wandelen met mn doggies:D

Liefs Blondie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bolletje, het is niet zomaar een feestje.
De spoken uit mn verleden verdrijven. Dat zijn er nogal wat.
Nu het eindelijk al een poosje best goed gaat met mij
Daar moet maar eens een gewichtje aan gehangen worden

Hond uit x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie gedachte, Cathy. Zo heb ik de discussie ervaren.

Vaak gedacht dat er vanuit veel oud zeer wordt gereageerd. Dat gemengd met niet-drinken en de bijkomende (over)gevoeligheid is het soms heel moeilijk tot elkaar te komen.

Zoals het vandaag gaat geeft mij iig weer meer inzicht in mijn minderen met alcohol. Het beheersbaar houden en voorkomen op een afglijdende schaal te komen.

Ben pas jarig geweest en was 'zomaar' een 'reden' om wat meer te mogen drinken. Ineens zat ik 'zomaar' op 8 blikjes.

Heel gevaarlijk want dan kan de trek weer groeien. Gelukkig merk ik dat met m'n Gouden Cola weer snel van de trek afkom.

Ik realiseer me, na alweer 3 jaar) dat ik bewust kies om te drinken. Soms denk ik: "Ach, als ik me maar aan de door de Jellinek voorgeschreven hoeveelheid per week houdt dan is het okay". Aan dat limiet zit je als vrouw al heel snel. Met 8 blikjes heb ik mijn limiet bereikt en dat is best schrikken.

Van niet drinken krijg ik tegenwoordig gelukkig geen problemen. Niet echt. Ik denk er wel aan en vind het nog steeds jammer dat het niet 'mag'. Het mag gewoon niet van mezelf!! Het zou zooooooo jammer zijn als ik het inmiddels behaalde resultaat kapot zou maken met alcohol!

Dat zou pas echt heel raar zijn want ik voel me juist zo goed!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jet, heb je nog niet echt gesproken maar ik hoop dat je uitermate geniet van je vakantie! En omdat je hem natuurlijk nuchter gaat beleven, zal je hem intenser beleven dan je ooit hebt gedaan, toch? (Of sta je al tien jaar droog;))...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...