Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Tweedehands had gekund, ware het niet dat ik hem vandaag al nodig heb. Nou ja, dan heb ik iets zinnigs te doen vandaag: pompjacht. Will achter de beren aan, ik achter de pompen. Nog meer mensen die vandaag ergens op jagen:)?Dankje Cathy voor je KMW. Het zou natuurlijk wel een toppertje zijn als ik de avond met fris doorbracht;)..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Even dit tussendoor: de dagelijkse gedachte:In diepste zin zijn geschillen een debattussen twee gevangenen. Krishnamurti (ingestuurd door: Clara Seyn, Limmen NL) ----- Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Bless this dayVandaag is het feest Alles is klaar, dus straks ga ik me mooi maken. Krullebol blijft slapenBen benieuwd wie er allemaal echt komen. Best veel uitgenodigd. Groen pilletje zit er in (kwartje) dus ik waag me nergens aan vanavond. Was niet echt nodig maar ik voelde wel ergens een heel klein gremlinnetje in de verte die dacht : hmmmmmm......een feestje ?Dus hup pilletje erin, gevaar geweken voordat het komt opzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Wing: I snap!Ping: je weet maar nooit wat de avond je te bieden heeft. Uitdagingen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik loop nog steeds met dat knagend gevoel rond...Ik denk..en denk..en nu heb ik hoofdpijn!Je bekijkt het maar...jij en jij en jij maar vooral jij... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Tot over drie weken lieve Jet. Maak er iets moois van meis, en denk er aan, laat ik niet ruiken dat je gedronken hebt hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hey Jet!!! Have al nice trip!! ..Drie weken ergens ver weg?? You lucky ding You kan doe it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hey ons feesbeesie is er ook weer. Goeie middag Woman. Ik vind je weer een kanjer hoor, om een kwart Refu. te nemen. Je bent een sterk iemand. En vanavond nog lekker na keuvelen met die krullebol van je. Kan niet meer stuk meis. Maar je hebt er ook lang genoeg voor moeten vechten.Fleurie, wat is er meis? In ieder berichtje wat naar jou toe is geschreven, ligt ook een gedeelte van die persoon zelf wijfie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik ben niet mee bolletje Hoe bedoel je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Heb ik sunshine gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Allen,Geloof dat ik gisteren toch een kleine discussie op gang heb gebracht...Enige dat ik erover kwijt wil is dat ik op sommige dagen meer behoefte heb aan de wat serieuzere draadjes... Niet dat dit draadje dat niet is, maar het gaat hier af en toe zo snel dat ik het gevoel heb mn ei hier dan even niet kwijt te kunnen...Is echt niet mn bedoeling om een tweedeling hier te maken hoor, al kwam het gisteren misschien wel zo over, Sorry daarvoor !!!Afijn, vandaag 2 weken droog en al heb ik gisteren moeten meppen tegen de gremlins ga ik er vandaag weer met opgehoeven hoofd tegenaan...Allen en fijne droge dag en misschien tot vanavond,ga nu effe lekker wandelen met mn doggies:DLiefs Blondie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ja Bolletje, het is niet zomaar een feestje. De spoken uit mn verleden verdrijven. Dat zijn er nogal wat.Nu het eindelijk al een poosje best goed gaat met mijDaar moet maar eens een gewichtje aan gehangen worden Hond uit x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Mooie gedachte, Cathy. Zo heb ik de discussie ervaren.Vaak gedacht dat er vanuit veel oud zeer wordt gereageerd. Dat gemengd met niet-drinken en de bijkomende (over)gevoeligheid is het soms heel moeilijk tot elkaar te komen.Zoals het vandaag gaat geeft mij iig weer meer inzicht in mijn minderen met alcohol. Het beheersbaar houden en voorkomen op een afglijdende schaal te komen.Ben pas jarig geweest en was 'zomaar' een 'reden' om wat meer te mogen drinken. Ineens zat ik 'zomaar' op 8 blikjes.Heel gevaarlijk want dan kan de trek weer groeien. Gelukkig merk ik dat met m'n Gouden Cola weer snel van de trek afkom.Ik realiseer me, na alweer 3 jaar) dat ik bewust kies om te drinken. Soms denk ik: "Ach, als ik me maar aan de door de Jellinek voorgeschreven hoeveelheid per week houdt dan is het okay". Aan dat limiet zit je als vrouw al heel snel. Met 8 blikjes heb ik mijn limiet bereikt en dat is best schrikken.Van niet drinken krijg ik tegenwoordig gelukkig geen problemen. Niet echt. Ik denk er wel aan en vind het nog steeds jammer dat het niet 'mag'. Het mag gewoon niet van mezelf!! Het zou zooooooo jammer zijn als ik het inmiddels behaalde resultaat kapot zou maken met alcohol!Dat zou pas echt heel raar zijn want ik voel me juist zo goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoi Jetset,Hele fijne reis! En wat heb je het goed geregeld met je dochter! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik persoonlijk heb totaaaaaaaaal geen aanstoot genomen aan iets dat je gisteren hebt neergepend blondie. Het begon met de ketel verwijt de pot dat ie zwart ziet gedoe. Heb er eigenlijk ook best mijn buik vol van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Een fijne vakantie Jet!!xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Fleur. Iedereen reageert vanuit zijn eigen gevoel. Soms is er in mijn berichtjes ook een stuk zelfprojectie.Soms is de zin, "wat je zegt, ben jezelf," ook op z'n plaats;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ping Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Jet, heb je nog niet echt gesproken maar ik hoop dat je uitermate geniet van je vakantie! En omdat je hem natuurlijk nuchter gaat beleven, zal je hem intenser beleven dan je ooit hebt gedaan, toch? (Of sta je al tien jaar droog;))... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Tida, fijn dat het goed gaat.Houd dit vast meid. Genoeg wonden en littekens dacht ik zo.Ik ben blij voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Dan hebben er een paar hier nog echt wat werk aan zichzelf I Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hoe moet je het vermijden als het als een stuk wild in je gezicht springt?? Ik vraag me af welk voedsel ik hier nog kan vinden PP..Ik vraag het me eerlijk en oprecht af. Ik lees en mijn bek valt open..tik tok tik tok.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Hmmm...that's true... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Ik vind die wel goed van je bol..Volgende keer gebruik ik hem ook. Net als op school..Wat je zegt ben je zelf met je broek in den helft Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 24 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 Het geeft niet Alf,chat is chat, en zo is t nou eenmaal.Maar lief van je dat je dit nog ff zei.je knuffel is ontvangen Cathydank je wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 24 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 24 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeDan hebben er een paar hier nog echt wat werk aan zichzelf I ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden