niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 dan krijgen wij misschien ook wat van die nootjes, will...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 wil je me nemen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 ja nootjes krijgje maar mij nemen nee;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ik heb trouwens een leuke oase gevonden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 moet het weer van da zijn, will.....stoppen met drinken is 1....nu nog zelfbeheersing.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 weet niet of ze er nootjes hebben, maar die brengt slokje al mee zie ik. Zoute ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 quote: Originally posted by: willIk heb trouwens een leuke oase gevonden O wow erg mooi ga mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 O ja neem ze mee zout of ongezoute maakt niet uit hahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Jullie zullen het even zonder me moeten doen. Ga moto opblinken, het is nodig !!Nog een erg fijne droge zondag iedereen hier hoor. niwi leidt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 maar dan kan niks van alco gedronken worden ...dus alle voordelen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Ga ook even sjillen de zon schijnt nog heerlijk hier even de tuin in en bijkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sinusjuh Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Kom alleen even melden dat het vandaag 4 weken is Zo nu ben ik weer weg , tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 gefeliciteerd sinusjuh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 geweldig sinus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Goeie middag lieve mensen,Wat is het wamme hé? Niet meer normaal. We hebben het vandaag erug druk gehad en dus ben ik moe. Plof dadelijk lekker op de bank, vent. aan zodat ik het een beetje frisser krijg en ga me eens eerst een lekker blikje drinken pakken. Heeft de Bolle wel verdiend.Alles goed hiero? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Nou Darrie we hebben een moederegel met twee jonkies moeten halen bij iemand in de tuin. Een jong had zich helemaal vastgedraaid in een plastic zak dus heb ik die, tussen die stekeltjes helemaal los moeten knippen. Egeljonkie op m'n hand zonder handschoenen en maar heel voorzichtig moeten los peuteren.Daarna hebben we ze in een natuurgebied, vlak bij een ven, los gelaten. Mooi joh. Geeft weer zo'n heerlijk gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Vanmiddag weer bij vriendin buiten gezeten. Heerlijk relaxed. gewoon kopje koffie en alles is ok. Geen gejaagd gevoel van drinken en eigenlijk nog veel meer willen drinken. Ongedwongen gevoel, bevrijding en opluchting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 den woman se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 den niwi se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 volgens mij is je uitspraak niet vlaams, woman ??.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 He lekkere meiden en mannen ik ben heerlijk in de tuin aan het werk gewesst even de agressie kwijt geraakt lekker zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Is dat Turks niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 dat heb je dan goed gedaan, slokje.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 gewoon vlaams jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 18 juli 2010 Jullie gaan goed hé? Slokje en Janneman? Wat fijn om dat te zien zeg. Dat geeft mij in ieder geval ook een goed gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden