Spring naar bijdragen

zomdag 25 juli

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 364
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witte:
Denk dat vele het zelfs moeilijker hebben/hadden dan ik:$ Maar verval soms toch wel in medelijden met mezelf...Niet klagen maar dragen...Bek op het stuur en doorfietsen dan maar weer...

Alf:
Ik heb het na die 4 maanden gelukkig bij 1 avond kunnen houden, maar toch voelt het nu of ik weer overnieuw moet beginnen. Niet met lichamelijk afkicken, want daar heb ik dit keer geen last van. Maar die stomme trek. Gisterenavond was het vriendje stappen en dat waren dan vroeger dè momenten om een fles open te trekken. Geen gezeur: zou je dat nu wel doen? Vandaar dus de moeilijke avond gisteren. Ik ben maar vroeg naar bed gegaan...

Tida:
Bedankt voor het bloemetje, wordt gewaardeerd!:) Toch voelen die 10 dagen als zoóó weinig en tevens al een eeuwigheid...Hoop dat de dagen sneller gaan vanaf nu;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedendag allemaal!
Heb vandaag gelezen en dus:

Isa VAN HARTE :present::moon::musicnote::rose::present::moon::present::moon::musicnote::rose::musicnote::rose:!!!

Was een paar dagen niet hier maar heb het wel droog gehouden.
Nu ff moeilijk mee, herken je gevoelens Ekstertje!

Spud: heb je nu een B&B bij het bos? Of een dierenopvang? Of beide? I.e.g. heel veel sukses ermee en sterkte met verhuizen!

Will: maak er wat moois van. Juppille........ach nu krijg ik een soort van jeugdherinneringen, maar wel leuke! Hoop dat jij het ook leuk hebt.

Alf: rot voor je en herken de depressiviteit door lichamelijke pijnen. Kamp hier zelf ook mee want alco was een soort pijnstiller dus heb ik nu meer pijn dan voorheen en dat is doorbijten en soms niet gemakkelijk, wat heet ronduit.......
Toch merk ik dat ik mentaal sterker word en daar heeft Sinusjuh hier ook aan bijgedragen door mij een soort van schop onder de kont te geven. Voor het eerst sinds jaren kan ik weer een vrolijkere toekomst zien en durf ik in mezelf te geloven. Lijkt erop dat ik het laatste stadium v.d. rouwverwerking ben ingetreden.

Veel lieve mensen waar ik op zou willen reageren maar lukt niet. Ook niet om alles van de afgelopen dagen te lezen. Sorry.
Wens allen een fijne dag.
Blijf ingelogd want de zondag is voor mij de moeilijkste dag van de week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ja Yvonne: hier nog een vreetbeest :$
Bij mij hetzelfde verhaal snoep en snack meer dan ooit en ben in 2 weken behoorlijk aangekomen weet niet hoeveel want heb geen weegschaal meer maar krijg mn broeken bijna niet meer dicht zelfs niet die mij een paar maand geleden nog om de heupen slingerden.........
Wat dat betreft hou ik mn hart vast als ik straks ook nog zou willen stoppen met roken, wat voor n olifant zal ik dan wel niet worden? :wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara heb jij vandaag geen training?. heb niet meer terug gelezen hoor. maar Wil jupiler doet mij aan iets denken, met een wit kraagje.
en als jullie willen weten hoe het met de pups is, die zijn zooooooooooooo ver weg in dromeland. die worden volgende week eerst wakker.
even m'n HH taakjes en dan denk ik dat ik tussen de pups kruip:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Igor: nee vandaag geen training, d.w.z. ze trainen wel maar voor de selectie-wedstrijden in een sportstadion nou ehhhh ikke nie dus ;). Maar gistermiddag heb ik wel getraind en het ging tot mijn verrassing erg goed, dat geeft een fijn gevoel.
Kruip jij maar lekker tussen Knabbel en Babbel hoor, wat ruiken ze lekker he als ze nog zo klein zijn?!

Akelei: :heart: je hebt gelijk hoor maar toch......
Affijn de vorige keer dat ik stopte met roken ben ik 12 (!) kilo aangekomen en daar heb ik er ook weer 10 vanaf gekregen later dus.... First things first :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Niet alles gelezen, want dat begint zo langzamerhand onmenselijk te worden... Tegen de tijd dat ik alles terug heb gelezen, kan ik weer beginnen...:D

Yajala : Hoop op een positief bericht wat betreft je zoontje... Leef met je mee schat... Wat jij allemaal niet te verwerken hebt met je kids... Pluim voor je dat je ondanks alles je rug recht houdt... :heart:
Hoe moeilijk het ook is...

ISA !!!!! Gefeliciteerd met je jaar droog staan !!!
Zoals al gezegd werd, je bent een lichtend voorbeeld voor ons... :sun:

Teveel : Vandaag dag 1 en over een jaar samen met Isa je jaar vieren... Lijkt me een goed plan !!!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja sorry doe ondertussen andere dingen dus reageer niet zo vlot soms.
Keek ff op buienradar en hier komen de buien pas eind van de middag, het is stralend zomerweer.
Hm, mn stiefdochter zit in Italië en mn beste vriendin is net naar Tsjechië vertrokken sniksnik.
Toch een soort van eenzaam gevoel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blondie; hoe gaat het met je?
Sluit me trouwens bij je aan om Harry veel sukses te wensen met deze dag1! :present:

Hihihi Igor :D
maar ik bedoelde eigenlijk dat ik pups altijd naar een sort van koffie/caramel vind ruiken, hmmmmmmm heerlijk en dan die bolle zachte buikjes............Dromenland dichtbij ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, en nu lekker met de doggies naar buiten voordat de regen met bakken uit de hemel komt, is nu nog volop zon hier...:D

Helaas maandag met mn pup naar de dierenarts...
Gaan een tand weghalen uit zn bovengehemelte, nabij zn huig...
Heb de dierenarts nog nooit zo verbaasd zien kijken...:huh:
Doen ze onder een roesje en gaan dan toch gelijk een rontgenfoto maken van zn heupen, aangezien hij er veel last van blijft houden... Willen HD uitsluiten...:(
Afijn, vandaag een goeie dag voor hem met de pijnstillers loopt ie nu redelijk dus een klein blokje om op de hei voordat, moet kunnen !!!

Tot laters allen hier, en een fijne droge dag !!! :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo hallo :)
Dat was een gek feestje
Er waren weinig mensen
Ik was kapot van alle voorbereidingen
Zat eigenlijk tegen een depressie te vechten de hele dag en avond
Heb ik steeds vaker last van
Ik was ook niet zo aanhankelijk tegen krullebol
Dat was niet zo aardig van mij
Ik was te moe
Hij was vrij snel vertrokken na het ontwaken
Ja dat snap ik wel :(
Nou maar hopen dat ie het een beetje begrijpt en niet persoonlijk aantrekt
Vandaag opruimen, en uitrusten.
Morgen alles klaar maken voor de huizenruilvakantie
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Blondie, dat is inderdaad naar. Hoe oud is die pup eigenlijk? HD is niet echt vast te stellen hè voordat ze een jaar oud zijn, laat je geen dure foto's aanpraten waar ze toch geen bruikbare gegevens uit kunnen halen. Je vertelde meen ik dat de pup erg hard gegroeid is. Ik weet niet of je nog puppyvoer geeft? Dan zou het verstandig kunnen zijn om daar van af te stappen, hebben wij bij onze herder ook eerder moeten doen omdat dit ras ook gevoelig is voor HD enz. Je krijgt dan een wat evenwichtiger groei en als hondje ondertussen wat spieren kan opbouwen heb je al veel gered.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...