Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Hihi, zit weer met een big smile op mijn toet Isa. Heb altijd genoten van jouw vrolijke stukjes en gezang. Ben zo blij voor je dat je het hebt volgehouden, ook in de periode dat het niet allemaal van een leien dakje ging bij je. Je verdient het hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Isa,Van harte meid.Geweldige prestatie.Je kan met recht trots op jezelf zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 kern van waarheid in wat je zegt vonrationaliseerde vaak het fijne roesgevoel van alcho maar dronk de laatste jaren voornamelijk om pijn niet te voelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 ISA WAT KNAP VAN JE . VAN HARTE Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Wil , zit je net even te lezen op het andere draadje en daar word ik een beetje stil van. Sorry, had je niet moeten plagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 veel plezier vandaag Isa en geniet van je 'overwinning'draag dat gevoel met je mee! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Lekker sporten Isa, Vind het hartstikke leuk dat je even langskwam op zo'n bijzondere dag. ..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goeie morgen zeg. Alweer 4 pagina's geschreven. Gaap gaap.Ik ga eerst eens ff op m'n gemakkie, kof drinken en heeeel rustig lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Morgen Bol,Ga jij eerst maar even rustig bijkomen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Vonneke, das geen erg hoor, hier kan ik er beter tegen. Dit is mijn "ik hou het vrolijk" draadje Het is puur toevallig dat we elkaar een beetje mislopen hoor. Isa, wat een enorme prestatie en zeker hoe je er mee omgaat. Opperste respect voor je Subiet lekker ontbijten. Misschien vandaag doen wat ik gisteren had verwacht ?? Tot ons zelve komen ?Signing out, tot vanavond iedereen, en heel veel !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Lieve mensen,Ik ga ook weer uitloggen.Lekker naar yoga, uurtje relaxen.Groetjes allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Doeg doeg Rapi. Heel veel plezier.:)Nou ik ga m'n bed op maken en dat ga ik beginnen aan de vijverrand. Heb er wel zin an. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goedemorgen allemaal!Eerst koffie en dan wat teruglezen.Wat is het heerlijk buiten he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Zat even buiten in het zonnetje te mijmeren. Over van alles en nog wat. Bol, lekker klussen, geniet ervan hoor. Rapi, fijne dag. Madelief, goeiemorgen en inderdaad..... heerlijk buiten nu. Wil, je zult al wel weg zijn... maar hoop dat het tweede deel van dit weekend je toch een tevreden gevoel kan geven, ik denk aan je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Tis bijna half tien ... tijd om wat meer in beweging te komen. Er liggen hier ook nog wel wat klusjes.... Zou ik die kabouters niet genoeg betalen dat de boel 's morgens niet is opgeruimd door ze? Toch maar eens de kabouter CAO er op naslaan..... Ik ga er vandoor. Kom af en toe wel even om een hoekje piepen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Goede morgen allemaal,Yajala sterkte met je ventje.Wij hebben er een weekje in Limburg opzitten met 2 kleinkindjes (10 & 3).Elke dag "leuke dingen" doen, Sprookjesbos, pretpark enz. gaat niet in je kouwe kleren zitten.We brengen ze vandaag naar huis en komen dan zelf weer terug.Een weekje relaxen...Vandaag dag 1, en wat is een mooiere dag om te beginnen dan zondag 25 juli.Hele fijne droge dag allemaal en tot straks.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 ISAAAAAAAAAgefeliciflapstaart:D:musicnote:Heee daar is Harry,goed dat je er weer bentmorrie bol, heb jij ook net zo lekker geslapen als ik?yalala beterschap voor je kindje en ik hoop dat het gesprek met de dokter goed uitpakt.hmm begrijp ik het nou goed Will, dat we op dit draadje vrolijk doenen op andere draadjes zeggen hoe het werkelijk met ons is??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 goodmorning Witteke:rose:alles kits daar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 ja weer helemaal goed hoor Zonnetje Ik heb heerlijk geslapen, als een blok beton zeg maar.Ik zal jou ook ff op een goeie manier begroetenkomt ie hoor: boker tov zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Wat is een boker:huh:Naja, ben nog aan het wakker worden,eerst cappucino maken en goedemorgens allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Vanuit hier ook een heel goedemorgen gewenst.Ik kan het niet nalaten om hier zo nu en dan nog een beetje mee te lezen.Er zijn een hoop nieuwe aanmeldingen zo te lezen.Op zich een goed teken te zien dat deze mensen hunalcoholverslaving willen aanpakken.Een hele klus daar niet van, maar zeker de moeite waard.Er is zeker leven na de drank, een veel beter leven.Het komt natuurlijk niet vanzelf aanwaaien er moet hardaan gewerkt worden.Kijken naar wat het nu maakt dat je steeds weer die fles pakt.Onderzoeken hoe je zelf in elkaar steekt, een hele klus.Open en eerlijk zijn naar jezelf en anderen, dat is een must.Ik wens jullie allen een fijne dag toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 boker tov is goedemorgend in het hebreeuws tortilla;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Tortilla dat is goeiemorgen in t hebreewsVoor jou ook een hele goeiemorgen albertinaLeuk om je hier weer ff te zien.Ben je weer volledig thuis?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 25 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 25 juli 2010 Isa,Van harte, en jaar, wat een geweldige prestatie, je hebt alle reden om je geweldig te voelen Voor mij dag 1, kunnen we het in het vervolg op dezelfde dag vieren Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden