Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hallo Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 YOU GOT ME!!!Welcome to my world dearGa slaapjes doen nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 hee teveel.Is het je vandaag wel gelukt??jammer van gister joh, daarom hoop ik eigenlijk dat het je vandaag wel gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Jawel Witte, morgen dag 2En jij, alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Duik zo mn mandje in.................Fleur nog antwoord op mn pb of ben ik not done !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja hoor ben helemaal adb vandaag harryGoed om te horen dat het jou ook gelukt is vandaagBen echt blij voor je.want er moet nogal wat veranderen he, heb ik begrepen op hetrelatiedraadje. Nou ja alle begin is moeilijk, maar je doet t m toch maar mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hebben we vandaag een goede dag Cathy, en morgen weer een, toch?Houden zoals het nu is, dan komt het allemaal goed Cathy.En dat gaat lukken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 is ook eigenlijk geen draadje voor ons wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Het draadje van je adapter, Wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Bedtijd geloof ik, zeg Cathy tegen Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey Witte, long time no see!!Mits de nodige perikelelen ga jij nog steed prima je gang !!!! CCCCC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Het woord per................ wordt anders geschreven!!!!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 jaa das een goeie graadmeter voor jezelf om inte zien dat het bedtijd is Harryweltrusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Snap nu ook waarom je het draadje kwijt was, Wing, tenminste dat denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Wil je geen slecht gevoel geven blondie, eerlijk en oprecht..Je bent niet not done..totaal niet..Heb het alleen nogal redelijk zwaar op het moment. Heb op meerdere pb's niet geantwoord zoals ik zou moeten. Ik kan me voorstellen dat nu je leest dat ik en bekkie pb's ff onderling versturen het misschien niet zo fijn op je overkomt en het je het gevoel geeft dat ik die van jou niet naar waarde schat..Dat is niet de bedoeling maar begrijp het wel.Ik kom er nog op terug. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 heeeeeeeee VM lieve schatWat lees ik nou ben je tegenwoordig in de boomhutten te vindenen dan ook nog 1 zonder spijkers!!Helemaal top.Volegns mij hebben jou kids echt een geweldige vakantie zoIk verheug me ook op de foto!!!(alle jeugdherinneringen over hutten komen weer naar boven door jou verhaal, erg leuk)ik heb je trouwens echt gemist, je was op vakantie he?Heb je t leuk gehad??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Truste allemaal, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 hatseflats doe maar wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hè nee Wing En wij dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey seg!!!!!Jullie mogen in mijn boomhut slapen en ik mag niet op jullie draadje!!Alsof ik nie W&W vertelserkes kan vertellen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 HHMM Zorg je indien nodig dan wel voor ondertiteling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 ja bijv over wing en witte hun boomhut avonturendat kan ook hoor VMen dat jij ons dan een broodje hagelslag komt gevenen als het heel warm is een ijsjeGeen probleem Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 haha jaa ze weten vast niet wat ze gaan meemakenals ze ons draadje lezen.Wie weet wat er allemaal duidelijk wordt als wijsamen over witte en wing dingetjes pratenin wing en witte taal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Gelukkig maar Dan kan ik nu met een gerust hart gaan slapen!Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Truste jannige:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Is there anybod out there?? Still?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden