fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik snap de afkorting goed hoor Cathy..Ik heb VM IRL al gezien..vraag me daarom ook af wat ze juist bedoelt met..Hey Fleur, echt! Neem het van mij aan, soms moet je stoppen, zowel IRL als geschreven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja C = cool van VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Antwoord gegeven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Snap het nog steeds niet..Ga ook niet muggenziften..Blijkt dat ik dus in IRL net zoals geschreven moet stoppen met zo cool te zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Fleur I'm gonna kick your ass Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Okee, dan las ik de verwarring niet goed.Ik ga zo dat programma op ned.2 kijken over 'in therapie' en dan maar eens op tijd het bedje in.Dag allemaal!Slaap straks maar lekker! :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Een lieke dan toch maar???Als linguiste zou ik zeggen ,luister naar de tekst!!!Share Wing, kon het nie laten!http://www.youtube.com/watch?v=ckTCac8LAI8 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Truste Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Why do I feel this party is over Whatever beks..just kick me..poep staat naar achter..Vind je btw niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Slaap lekker Cathy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey nee...Ga jezelf eens lopen slaan ja!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey Cath!!Had je nog niet eens gezien!!Zo zie je maar hoe ik met m'n eigen dingen bezig ben!!Denk nogthans vaak aan jou!!!Slaaplekker dus, voor nu!!Vertelserkes zijn conte de feé, zoeken naar oblivion voor kids met verhaaltjes!Ma het zijn nog steeds niet, gelukkig, the kings off oblivion, the dwarff-men! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Even tussen Gooise vrouwen door.Goedeavond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Fleurie, Als je ff in pb achterlaat wat je gegevens zijn kan ik jou wel vinden. Kick your ass was even figuurlijk;)Hoe is het verder behalve vanavond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Gadver en ik maar hopen dat je me echt eens ging stampen I'll get my ass to pb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey Beks??PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 I know i"ve already answered:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey stampvoeter je hebt post Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Wing, the master van het maken,Ga jij me nog iets vertellen??Anders kruip ik in m'n zonder spijkers-zelfgemaakte boomhut? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Me see...me see... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Slapen lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Was een wonder boven wonder dat die beren smeren konden!Dewelke???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ene met een roos T-shirt??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 goeieavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Linguistic verantwoordt!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden