Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 GoedenavondHier lagen we vandaagoa met ons oor op de railsEn natuurlijk even een muntjeplat laten walsen en op de loer liggenom het weg te zien spattenGevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 GoedenavondHier lagen we vandaagoa met ons oor op de railsEn natuurlijk even een muntjeplat laten walsen en op de loer liggenom het weg te zien spattenGevonden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Beter iets tweemaal te vinden dat het nooit te vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Das een goeie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hallo Marjo!Hallo Marjo!Leuk spelletje!Volgens mij wil jij ook wel in de boomhut van VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 ik wil ook wel in de boomhut Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Boomhut?Yeah!VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Jannigje: jouw mem kende haar klassieken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Quote :Hey Fleur, echt! Neem het van mij aan, soms moet je stoppen, zowel IRL als geschrevenVraag me nog steeds af VM...wat je bedoelde met IRL? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Huh Dhendro: dat kan niet, misschien kan er een hut in jou?;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 IRL gaat het met jou prima!! En hier dus ook!! Fleurie! Ja, Sara, we gaan daar echt in slapen!!!!!! Zal morgen esproberen een foto te plaatsen!Hoi Marjo!! De Bivak was leuk! De Ourthe ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 VM: ik heb ists gemist. Heb je die hut zelf gebouwd?????? Waauuww Ja Wing, ik kan me je opluchting voorstellen.Ik voel dat zelf ook zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ben je al Dhendro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Haha Sara, een hut in mij Ik ben nog maar een klein boompje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Met wat moet ik stoppen dan juist IRL VM? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hee fijn dat jehet goed had VMCreates energyOm te gaan bouwen dusEffe kijken wat Jannigjehaar mem zei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ben zo jaloers op de boomhut dat ik maar op de bank ga hangen Wens ieder nog een genoeglijke avond en alvast welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 VM: nu ben ik heeeeeeeeeeeeeeeel erg jaloers Er ook nog in slapen! Snif, snif. Nee hoor, geintje! Geweldig!!!Maar inderdaad, graag een fotoJa Sara, mijn mem kende ze inderdaad. Er is zelfs nog een couplet, maar dat ben ik vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Welterusten tweelingfrummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja Janni, zelf gemaakt!Wat goed voor je dat je toch hier komt vertellen, jij bent ook belangrijk!!Allez, vanacht mag iedereen bij mij in mijn zelfgebouwde, groooooooooooote boomhut slapen!Dhendro, je boompje komt toch ook me hè!!Dat vertelserke moet op dit forum ZEKER blijven bestaan!!Heel belangrijk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 quote: Originally posted by: dhendroHaha Sara, een hut in mij Ik ben nog maar een klein boompje Dhendro betekent jouw naam "een boom" of "een bepaalde soort boom"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik lees mee en ik geloof dat Fleur de afkorting In Real Life niet kent, klopt dat?Er worden wel vaker eens afkortingen gebruikt die ook ik niet snap.Wat is C? Is dat Cool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Gewoon: een boomMaar m'n verhaaltjes gaan over een bougainvilleboompje in een grote pot op m'n balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Juist andersom Fleur, in RL ben je meer jezelf dan, soms, hier!!Je bent zo super, dan moet ge niet hier een deeltje Fleur laten zien,laat die super Madam zien die je in het echt bent!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Mensen ik ga offDuik nog even mijn boek in... Nuchter en wel.. En moe van het sportenEen fijn gesprek gehad met mijn pactmaatje.. verder een rustige avond.We spreken ons morgen weer en slaap lekker voor straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden