Tortilla Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Will, zie nu pas dat je op 1 maand zit! :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 O ja? Nu al, wat gaat dat snel..Wil, van harte jongen, dat er nog maar veel mogen volgen********:light:********:light:********:light:********:light:********:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Druppeltje:Wat jammer dat je kat het niet gered heeft de verhuizing...Het is ook vaak veel stress voor zulke oude beestjes. Je kunt hier niets aan doen, helaas...Heel veel sterkte Drup:present: Ben meteen weer weg...Heb een hijgend kind dat op internet wil en dat mocht hij als ik maar eerst even mijn mail mocht lezen en ff hier lezen...En Drup verdiende even een Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Veel dank ekstertje voor je lieve woorden.Alf mijn kat is overleden.Geen zin meer verder te praten als lekker ff janken en rouwen en weer proberen op te staan maar vandaag is het haar dag. Haar overlijden met mijn lijden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ja Drup, ik had je eerdere bericht erover al gevonden, vind het naar voor je.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Druppie, heb je misschien behoefte om het verdriet dat je nu hebt, met ons te delen? Misschien dat het dan wat minder pijn doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 PP die heb ik er als eerste latenaanhangen want in mijn leven al 14 katten gehad. Lief dat je dacht aan mijn speciale armband. Thanxs. Nu maar gewoon rouwen en proberen iets onder mijn neus te duwen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Druppeltje:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Middag allen.Ik wilde even bijlezen, maar berichten zijn weggehaald hier en daar.Is het nog wel gezellig hier of kan ik beter later terugkomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Heb ik iets verkeerd gezegd? Nou, lees ik dan later wel. Ik ga me maar eens bezighouden dan met de bloemkool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Nee hoor Mupke blijf maar, als er berichten zijn weg gehaald hoef je die ook niet lezen.Hoe is het vandaag met je gegaan? Heb je het leuk gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Lieve, lieve Drup;log net weer in en lees het droeve bericht van poes..........heb er geen woorden voor meid.Temidden van alle afscheid nog eens dÃt afscheid moeten nemen, huil alles er maar uit.Misschien is het voor poes beter zo, meid, een dement mens/dier uit z'n vertrouwde omgeving halen pakt vaak helemaal verkeerd uit. Misschien is haar nu veel stress/onzekerheid bespaard gebleven. Ze is overleden in haar eigen, vertrouwde omgeving, uiteraard bij haar lieve baasje.Moet er niet aan denken dat 1 van mn beestjes heen gaat maar weet dat het kan gebeuren.De timing???? Nee, het is niet in onze hand lieverd.Wens je heel, heel veel sterkte, nu maar ook morgen.Gaat er iemand met je mee? Ja toch hoop ik? Caro misschien?Dikke knuff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Zo moest eerst ff reageren en dan nu braaf: Goeiemiddag allemaal!Ben weer terug. (Gos overbodig te zeggen mja).Harry leuk dat je zo meeleeft, dank.Ik heb gesolliciteerd naar de functie van hoor-assistent in een nieuw te openen hoor-winkel.Heb er echt heel veel zin in maar nu de bibbers wat de reactie zal zijn op mn brief. Hoor ik sowieso niet voor 30 juli want dan is sluitingstermijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hey Bol: slip of the tong? Je zult wel Mupke bedoelen ipv Drupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Mupke: ga jij maar lekker even ontstressen met de b(l)oemkool.Heb je een drukke dag gehad?Hier is alles oké hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Oeps etenstijd.Helemaal vergeten.Zal ff op eet-draad loeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Saar wat stom, ik heb het veranderd, bedankt.Goh wat ontzettend fijn voor je dat je gesolliciteerd hebt. Nu maar hopen dat je aangenomen wordt hé? Dat zou wat zijn. Wat boeit je zo aan dat beroep? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ai dit is pijnlijk.............5 op een rij................:$Dan ga ik de honden maar uitlaten voordat ik de 3e plensbui over me heen krijg.Iedereen eet smakelijk en tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Ik lees net het verhaal van de wolven,vind dat eigenlijk wel een mooi verhaal, goed nadenkertje :light:.De clip van de zwarte oogbonen met flashmob trouwens ook.Hebben jullie deze wel eens gezien,ook erg leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Heydiedey Bolletje was ik toch niet alleen!Dus toch maar 4 ipv 5 .Wil je wel uitleggen wat me eraan boeit Bol, maar is lang verhaal en wordt omslachtig omdat ik te herkenbare dingen eruit moet laten.Nou ja, heb vroeger een opleiding gedaan waar je ook richting audicien mee zou kunnen met vakken als audiologie, anatomie van het gehoor en diverse gehoortesten.Muziek en zang hebben ook mijn interesse en daar is horen een eerste vereiste voor.Na enkele werkervaringen heb ik moeten inzien dat ik weliswaar erg geschikt ben om mensen te helpen (blijkbaar) maar dat een dergelijke baan niet geschikt is voor mij omdat ik het verdriet van de anderen niet van me af kan zetten. Welnu: in deze functie heb je weliswaar kontakt met een hulpvrager maar blijft je hulpverlenersrol beperkt tot enkele afspraken en ga je niet als een halve psych mee de diepte in.Snap je het een beetje? Heb t geloof ik nogal krom uitgelegd, snorrie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Mmmmm, zie dat het al na zessen is, koken dan maar!Laterzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 TASSEKE, HEB JIJ EEN KAART VAN ZAANDAM ???Sorry voor mn geschreeuw maar het lukt me even niet je een pb tje te sturen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Hé Tortilla heb net je mob bekeken: WOOOOOOOOWWWWWWwat fascinerend!!!!!!!Vooral omdat je eerst ziet hoe die mensen los zijn van elkaar, plots vanuit een kern een eenheid vormen en daarna weer los uit elkaar gaan.........wat een imposant en indrukkwekkend massagebeuren.Hm, over na te denken.Nou ga lekker eten meid!Tutto bene nel mondo mio Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Woman.............AUTSCH!!!:D:DAls je dat nog eens doet loop ik gehoorbeschadiging op, kan ik die baan wel vergeten hahahaha!Maarre......je kunt plattegronden toch googelen?Of via routeplanners ofzo?Suk6, ik ga nu echt met de honden, ze worden onrustig en er komt alweer een donkere lucht FIJN kan ik voor de 3e keer nat regenen...........Doei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 26 juli 2010 Nee nee Saar je hebt het goed uitgelegd hoor. Ik begrijp het. Wat ga je dadelijk eten meis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden