Spring naar bijdragen

Maandag 26 juli

Madelief

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 457
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Druppeltje:
Wat jammer dat je kat het niet gered heeft de verhuizing...Het is ook vaak veel stress voor zulke oude beestjes. Je kunt hier niets aan doen, helaas...Heel veel sterkte Drup:present:

Ben meteen weer weg...Heb een hijgend kind dat op internet wil en dat mocht hij als ik maar eerst even mijn mail mocht lezen en ff hier lezen...

En Drup verdiende even een :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve, lieve Drup;
log net weer in en lees het droeve bericht van poes..........heb er geen woorden voor meid.
Temidden van alle afscheid nog eens dít afscheid moeten nemen, huil alles er maar uit.
Misschien is het voor poes beter zo, meid, een dement mens/dier uit z'n vertrouwde omgeving halen pakt vaak helemaal verkeerd uit. Misschien is haar nu veel stress/onzekerheid bespaard gebleven. Ze is overleden in haar eigen, vertrouwde omgeving, uiteraard bij haar lieve baasje.
Moet er niet aan denken dat 1 van mn beestjes heen gaat maar weet dat het kan gebeuren.
De timing???? Nee, het is niet in onze hand lieverd.
Wens je heel, heel veel sterkte, nu maar ook morgen.
Gaat er iemand met je mee? Ja toch hoop ik? Caro misschien?
Dikke knuff
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo moest eerst ff reageren en dan nu braaf: Goeiemiddag allemaal!
Ben weer terug. (Gos overbodig te zeggen mja).

Harry leuk dat je zo meeleeft, dank.
Ik heb gesolliciteerd naar de functie van hoor-assistent in een nieuw te openen hoor-winkel.
Heb er echt heel veel zin in maar nu de bibbers wat de reactie zal zijn op mn brief. Hoor ik sowieso niet voor 30 juli want dan is sluitingstermijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heydiedey Bolletje was ik toch niet alleen!
Dus toch maar 4 ipv 5 :D.

Wil je wel uitleggen wat me eraan boeit Bol, maar is lang verhaal en wordt omslachtig omdat ik te herkenbare dingen eruit moet laten.
Nou ja, heb vroeger een opleiding gedaan waar je ook richting audicien mee zou kunnen met vakken als audiologie, anatomie van het gehoor en diverse gehoortesten.
Muziek en zang hebben ook mijn interesse en daar is horen een eerste vereiste voor.
Na enkele werkervaringen heb ik moeten inzien dat ik weliswaar erg geschikt ben om mensen te helpen (blijkbaar) maar dat een dergelijke baan niet geschikt is voor mij omdat ik het verdriet van de anderen niet van me af kan zetten. Welnu: in deze functie heb je weliswaar kontakt met een hulpvrager maar blijft je hulpverlenersrol beperkt tot enkele afspraken en ga je niet als een halve psych mee de diepte in.
Snap je het een beetje? Heb t geloof ik nogal krom uitgelegd, snorrie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Tortilla heb net je mob bekeken: WOOOOOOOOWWWWWW
wat fascinerend!!!!!!!
Vooral omdat je eerst ziet hoe die mensen los zijn van elkaar, plots vanuit een kern een eenheid vormen en daarna weer los uit elkaar gaan.........wat een imposant en indrukkwekkend massagebeuren.
Hm, over na te denken.

Nou ga lekker eten meid!

Tutto bene nel mondo mio :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman.............AUTSCH!!!:D:D:D
Als je dat nog eens doet loop ik gehoorbeschadiging op, kan ik die baan wel vergeten hahahaha!

Maarre......je kunt plattegronden toch googelen?
Of via routeplanners ofzo?

Suk6, ik ga nu echt met de honden, ze worden onrustig en er komt alweer een donkere lucht FIJN kan ik voor de 3e keer nat regenen...........
Doei!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...