bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goeie morgen vriend Alf.Misschien moet je de H. Maagd, anders aan spreken zo met van "Hé Marie, kun je niet zorgen" enz. enz. enz. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey Nina. Krentenbaard is een infectieziekte veroorzaakt door bacteriën vooral bij kinderen. Ze krijgen dan blaasjes meestal rondom neus en mond. Zolang ze die blaasjes hebben zijn ze erg besmettelijk. Hygiëne is erg belangrijk, let ook op met speelgoed! Het gaat vanzelf weer weg, soms geeft de huisarts antibiotica. Tegen de jeuk kun je zinkoxide op de blaasjes smeren (dan drogen ze ook sneller op trouwens). Ziet er vervelend uit en jeukt maar gaat vanzelf over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Merovingian (Matrix ?), daar kan je van op aan hoor. Er is altijd wel iemand aanwezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja, naar het schijnt hé, was je misschien beter komen opzoeken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: kjhBedankt Alf en ook welkom Ronald en Alf het is gewoon Karel hoor Ik vind het prima, maar dit is een openbaar formIedereen kan meelezen, maar dat weet je misschien al wel...Wil je bij de rubriek Wie is Wie je zelfvoorstellen?HermieBedankt voor de tip!Wilzal eens kijken of er iets te leren valt van die 30 jaar..DrupHeb een K-vriend die nu al 2 jaar thuis ziten probeert in leven te blijvenHad altijd een kat en die overleed enige tijd terug. Zag hoeveel verdriet en leegte dat gaf bij hem.Gelukkig heeft hij nu 2 andere, jonge katten.Ik hoop dat je gauw je draai wer kunt vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeGoeie morgen vriend Alf. Misschien moet je de H. Maagd, anders aan spreken zo met van "Hé Marie, kun je niet zorgen" enz. enz. enz. Misschien wel Bol, ben altijd heel beleefd naar vrouwendat weet je, maar misschien moet ik het eensandes gaan aanpakken, meer in de trant van:Yo b**ch, where the h*ll are ya...? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Van harte welkom Karel en Ronald. Hartstikke goed dat jullie je hier aangemeld hebben. Ik hoop echt dat we samen er tegenaan kunnen gaan want samen staan we veel sterker. Het zal in ieder geval een stukje makkelijker zijn om de alcohol gedeeltelijk of helemaal, vaarwel te zeggen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hahahaha zo ken ik mijn grote vriend Alf weer.Zo Bol gaat weer verder. De vijverrand is klaar, nu nog een rand met steentjes metselen, dat houd het grint binnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bedankt Hermie!! Voorlopig heeft alleen 1 van de 3 het. De blaasjes zijn zo goed als weg maar hij krabt het steeds overal open dus ik ga die zink-oxide es proberen. Kan dat ook op de open gekrabte plaatsen? Is talk poeder een goed idee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeHahahaha zo ken ik mijn grote vriend Alf weer. Bolwaar was je, 30 jaar geleden:D;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Nina zinkoxidezalf kan ook op open plekjes. Talkpoeder lijkt mij geen goed idee maar dat kun je even navragen bij de apotheek als je de zalf gaat halen. Succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dank Alf. Dit is mijn laatste kat geweest in mijn leven en dat heb ik nu al 14 keer gezegt. Ben een echte alcie want zei ook altijd nee nee nee en dan nou ja eentje nog dan.....Zegt iets over mijn karakter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja, had wel gelezen dat jij geen andere kat meer hoeftmaar heb dus gezien wat zo'n dier kan beteken voor iemand Dat wilde ik even aangeven.Zelf ken ik dat gevoel nl. nietHad graag een kat willen hebben, maar hier zijn wat mensen allergisch voor kattenharen..dus heb alleen goudvissen..je kunt iig wel NEE zeggen Drupmaar volhouden is een ander dingIk ga even wat anders doen..Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hellup. Heeft iemand mijn voegspijker soms voorbij zien komen? Ben hem kwijt#$%^&&% Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 crematie gaat nu beginnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Drup sterkte:present:!Voegspijker ingemetseld Bol?Ik heb er hier nog 2 liggen eventueelKan wat toevoegen..Nu echt weg hoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Alf:Heb je een PBtje gestuurd, hoop dat je er iets aan hebt:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Alle nieuwerikken welkom! En veel succes natuurlijk!Net terug van de tandarts, mijn jongste moest een kies laten vullen. Hield zich kranig en speelt nu intens gelukkig met het kadootje van de tandarts;)Ben weer weg, dochterlief wil op de computer:)Tot laterzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ^Drup heel veel sterkte wijfie. We leven intens met je mee.Goeie morgen Eks, en Bor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 he Drup,ik volgde het niet helemaalmaar de kat is over gegaan?gatverdarrie!sterkte drup, hoe dan ook, weer een verlies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 huh,hebben we weer nieuwe aanwinsten?mannen????hoi en welkom aan boord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 It's raining men, hallelujjah. Ben er mee weg, was bijna vertrokken zonder gedag te zeggen.Tot laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 zouden jane en woman al op plaats van bestemming zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 pffff, Willik trek net mijn bikini aanzei liegebelfijne dag jongeman!en toer ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden