Spring naar bijdragen

dinsdag 27 juli

igor

Aanbevolen berichten

spannend zal het idd zijn yajala
wordt een totaal andere ervaring... iets anders dan dat je een maandje veilig wat gaat graven samen met een gesloten groep, beetje op een 'eilandje' maar weinig confrenterend met dagelijkse werkelijkheid in het land
en vanaf nov alleen daar ....
soms krijg ik het wel wat benauwd:) piekermomenten van ga ik dat wel aankunnen? waarom me steeds willen bewijzen? hoe verder met mijn kids... kan ik ze wel verlaten?.... goh vele vragen de laatste tijd en ja geen antw natuurlijk , moet het eerst ervaren, ondergaan:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 505
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

niet met de omschakeling bol,
tuurlijk is het altijd wat wennen maar das niet de hoofdzaak
eerder onzekerheid, afscheid te te wachten staat, beetje rouwen voor men landje:D, de vertrouwde dingentjes, piekeren over men kinderen
ik weet wel dat ze me dit gunnen, dat dit altijd mijn droom maar ik denk dat het toch anders is dat wanneer je kinderen naar het buitenland vertrekken om te gaan werken dan omgedraaid. kan men gevoel hierover niet zo goed uitdrukken, maar ze zijn nog jong eigenlijk, maar soms heb ik het gevoel alsof ik hen 'verlaat'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

DAG WILL zo, nu maar hopen dat je me wel ziet ;)
anders geef ik u mooi geen roos meer hè? :P

Borr: dat klinkt hardstikke goed meid en wat betr. die deur; dat doe ik ook hoor, niks mis mee :present:

Zon heb niet alles van je gevolgd maar in grote lijnen wel en kan me indenken dat het heel dubbel is. En inderdaad: op sommige vragen kun je het antwoord pas in de praktijk krijgen. Maar kan me je zorgen voorstellen.

Mogge Yaja, jou wil ik wel als wake-up call zeg :rose:

Woman: heel veel succes vandaag! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

he he Zon,

niet alles gaan verwarren hoor
dat had niets met het land te maken
maar wel met je liefje
:D

Hier is V. ook helemaal verslingerd
het liefste zou ze nu in het vliegtuig stappen
maar tja...............
daar kennen ze wel dienstplicht voor dames
en dat is nu net wat haar vriendin aan het doen is
haar dienstplicht uitzitten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahaha Will, onze berichtjes gekruist!
Maar ehmmmmmmmmm tis maar goed dat de rozen digitaal zijn, de Fleurop zou rijk van je worden :D

Hoi Tas; blotevoetenpad? :heart:
Ja je hart verliezen aan een land, mooi, soms moeilijk, roots die blijven, nieuwe die groeien.
Maakt het leven wel kleurrijk!

Zo lieve mensen moet nu echt mezelf vooruit schoppen anders loopt hier van alles int 100.
Tot later, heb een goede dag allemaal
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh tasseke, was die van jou ?? Kan ik de andere ook krijgen ? Dan heb ik een mooi paartje ;)
Alles okay met jou ?

Sara, het was een zacht schopje hoor, heb er zelf ook al eens enkele nodig. Geraak soms ook niet verder zoals ik wil :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal.

Allereerst Drup sterkte met je verlies:present:
Jane en Woman heel veel plezier toegewenst.
Tas pijn? Vertel.

Deze week is voor mij een soort van afsluiting. Donderdagochtend heb ik mijn laatste afspraak met mijn begeleidster van Iriszorg (verslavingszorg). Ze, en ik ook, vindt me sterk genoeg om nu weer verder op eigen beentjes te staan. En als afsluiting van een toch wel hele moeilijke en nare periode ga ik mezelf donderdagavond belonen met een mooie navelpiercing.

Er zijn een hoop nieuwe mensen hier bijgekomen. Ik log niet vaak genoeg in om alles bij te kunnen houden. Wens iedereen die met zijn/haar verslaving op welke manier dan ook bezig is heel veel sterkte!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morning All :rose:

Jaja, het is hier weer mooi weer. Gisteren een sms ontvangen van de 'kinderen' die in een onwijs leuke hostel in Sofia verblijven.

Ik houd het droog want dat voelt in alle opzichten beter. Vooral dat ik eens trots op mezelf kan zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...