Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 spannend zal het idd zijn yajalawordt een totaal andere ervaring... iets anders dan dat je een maandje veilig wat gaat graven samen met een gesloten groep, beetje op een 'eilandje' maar weinig confrenterend met dagelijkse werkelijkheid in het land en vanaf nov alleen daar .... soms krijg ik het wel wat benauwd:) piekermomenten van ga ik dat wel aankunnen? waarom me steeds willen bewijzen? hoe verder met mijn kids... kan ik ze wel verlaten?.... goh vele vragen de laatste tijd en ja geen antw natuurlijk , moet het eerst ervaren, ondergaan:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja hor bolletje, busy busy busy. Ik gooi me daar maar op, dan voel ik de rest niet zo.Yaja, awel, je werkt aanstekelijk sé. Ik begin gelijk mee te glimlachen met Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Soloeil, heb ik iets gemist ? Ga je weer op pad ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeMoghu Ya. Gaat het een beetje? Een beetje ups en downs? Heb je moeite met de omschakeling? Hoe bedoel je Bol?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ok zie het al hihiwas voor zonnetje hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 niet met de omschakeling bol, tuurlijk is het altijd wat wennen maar das niet de hoofdzaakeerder onzekerheid, afscheid te te wachten staat, beetje rouwen voor men landje:D, de vertrouwde dingentjes, piekeren over men kinderenik weet wel dat ze me dit gunnen, dat dit altijd mijn droom maar ik denk dat het toch anders is dat wanneer je kinderen naar het buitenland vertrekken om te gaan werken dan omgedraaid. kan men gevoel hierover niet zo goed uitdrukken, maar ze zijn nog jong eigenlijk, maar soms heb ik het gevoel alsof ik hen 'verlaat' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 DAG WILL zo, nu maar hopen dat je me wel ziet anders geef ik u mooi geen roos meer hè? Borr: dat klinkt hardstikke goed meid en wat betr. die deur; dat doe ik ook hoor, niks mis mee Zon heb niet alles van je gevolgd maar in grote lijnen wel en kan me indenken dat het heel dubbel is. En inderdaad: op sommige vragen kun je het antwoord pas in de praktijk krijgen. Maar kan me je zorgen voorstellen.Mogge Yaja, jou wil ik wel als wake-up call zeg Woman: heel veel succes vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ???Will wist je tochvertrek 'definitief' naar ginder begin november Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 eine gutenmorgen nogmaalshihihi Zon,het heilige land heeft je hartje gestolenBeter een gelukkige en een goed functionerende moeder in verwegistandan een chagarijnig product thuis op de banktrouwens,zo jong zijn ze toch ook niet meer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Prachtig Marjo...............blote voeten op cypres...wat n oerinstinct hè? Ja: hout moet je voelen, beleven met al je zintuigen.Wat n wijsheid, geweldig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Will: thanxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hey tas:heart:dat land had al jaren geleden men hartje gestolen toen ik verliefd werd op M.en toen hij 10j geleden me meenam voor de eerste keer ... tja ik ben niet zo'n romanicus maar twas "l'amour toujour":D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Maar liefste sara toch, ik had je daarstraks er zelfs ééntje privé toegestuurd ? Pb niet gezien ??Voor alle zekerheid :present::present::present:.Nog kandidaten, Will is weer vrijgevig vandaag zulleh !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Marjo!!je bent een schatmijn planning en verrassing in het honderd gelopeneven vergeten de dienstregeling te checkenmaar het blotevoetenpad is een mooi alternatiefeen lekker alternatief zou ik zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ja, klopt zonnetje, maar toen wist je nog bijlange niet of dat doorging ja of neen. Ja dus. Spannend voor je zeg, wat moet er door je heengaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 he he Zon,niet alles gaan verwarren hoordat had niets met het land te makenmaar wel met je liefjeHier is V. ook helemaal verslingerdhet liefste zou ze nu in het vliegtuig stappenmaar tja...............daar kennen ze wel dienstplicht voor damesen dat is nu net wat haar vriendin aan het doen ishaar dienstplicht uitzitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: yajala quote: Originally posted by: bolletjeMoghu Ya. Gaat het een beetje? Hoe bedoel je Bol?? Gewoon Ya, een vraag uit belangstelling. Had misschien de vraag anders moeten formuleren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hahaha Will, onze berichtjes gekruist!Maar ehmmmmmmmmm tis maar goed dat de rozen digitaal zijn, de Fleurop zou rijk van je worden Hoi Tas; blotevoetenpad? Ja je hart verliezen aan een land, mooi, soms moeilijk, roots die blijven, nieuwe die groeien.Maakt het leven wel kleurrijk!Zo lieve mensen moet nu echt mezelf vooruit schoppen anders loopt hier van alles int 100.Tot later, heb een goede dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 schop schop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hehehe krijg ik eindelijk mijn schoen terug Will?***oeps, je was dus aan het schoppen naar Saratoch wil ik hem terug!die schoen die Igor per ongeluk naar het zuiden ipv het noorden heeft gegooid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ik kan me heel goed voorstellen, ook al heb ik zelf geen kinderen, dat het moeilijk is om weer ver weg te gaan. De verantwooording die je voelt voor hun, gaat niet weg. Mischien toch een soort los laten. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Au!!! Ben gevoelig typje, hoor Da's zeker als tegenwicht tegen de rozen, hè :D:DMaar ok ik ben al weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Oh tasseke, was die van jou ?? Kan ik de andere ook krijgen ? Dan heb ik een mooi paartje Alles okay met jou ?Sara, het was een zacht schopje hoor, heb er zelf ook al eens enkele nodig. Geraak soms ook niet verder zoals ik wil Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hermie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Goedemorgen allemaal.Allereerst Drup sterkte met je verlies:present:Jane en Woman heel veel plezier toegewenst.Tas pijn? Vertel.Deze week is voor mij een soort van afsluiting. Donderdagochtend heb ik mijn laatste afspraak met mijn begeleidster van Iriszorg (verslavingszorg). Ze, en ik ook, vindt me sterk genoeg om nu weer verder op eigen beentjes te staan. En als afsluiting van een toch wel hele moeilijke en nare periode ga ik mezelf donderdagavond belonen met een mooie navelpiercing. Er zijn een hoop nieuwe mensen hier bijgekomen. Ik log niet vaak genoeg in om alles bij te kunnen houden. Wens iedereen die met zijn/haar verslaving op welke manier dan ook bezig is heel veel sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Morning All Jaja, het is hier weer mooi weer. Gisteren een sms ontvangen van de 'kinderen' die in een onwijs leuke hostel in Sofia verblijven.Ik houd het droog want dat voelt in alle opzichten beter. Vooral dat ik eens trots op mezelf kan zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden