lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿ tarraaaaathank you Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 keine blaßße Æhnung...ø Alt, 155 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Alf ik type me hier ook suf en het enige wat ik krijg zijn lege vakjes!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: VlaamsmeisjeAlf ik type me hier ook suf en het enige wat ik krijg zijn lege vakjes!!!!!!!!! Dat is typisch...iets voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Jammer Alf duhhhhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: bekkieJammer Alf duhhhhhhhh Maar het is toch het goede teken? ø Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Via Speciale tekens..? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Nope Alf ben lerares geweest in computerles op de basisschool en zo mochten ze het niet doen. Verder was je niet de eerste die eer gaat naar Witte die had de 10 al gescoord.Nog ff oefenen VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ok, nu wil ik t weten ookDuitse schrijftaal, vor de B&B zit ik altijd met ss te hanessen, sorry voor de taal ha hamaar die ringelS wil ik ook wel kunnen en ben toevallig in een leergierige bui nu:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Nien lege vakjes tikken is ook heel knap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Welterusten Witte en Tatumen de rest ook natuurlijkeens kijken of ik kan slapen hieren mijn droom kan onthoudenben benieuwdslaap lekker!!!¿¿¿!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Waar gaat het over hier ¿¿¿¿¿¿¿¿ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ßßßßßßßßIk doe ctr+ alt en dan de 's' Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ßóSorry, ik was aan het type-spelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ok thnx Alfdaar slaap ik vast wel lekker op:Dbye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: bekkieNope Alf ben lerares geweest in computerles op de basisschool en zo mochten ze het niet doen. Verder was je niet de eerste die eer gaat naar Witte die had de 10 al gescoord.He interessant... Ja Witte was weer de snelste, alle eer idd.Krijgen we nog de oplossing?Of een sticker als we het goed hebben gedaan?of 5 minuten vrij computeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ga ook vast mn pecee uitzetten. Nog even een peukie roken in de tuin. dahag zachte nacht allemaal, en tot morgen xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 -----¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ........................PFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Wat staat daar nou VM¿Luitjes, ik log alweer uit. Ik ga maar eens mn bed opzoeken, want de wekker gaat alweer vroeg morgen. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Stickertje op je goedgedaan lijstje Alf kun je dat handelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ga ook afsluitenVrouw feliciteren..30 jaar sameneen hele prestatie..al zeg ik het zelf.Welterusten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dat zijn rechte stokjes met bollekes aan, maare die omgekeerde ? Morgen zoek ik verder!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 quote: Originally posted by: bekkieStickertje op je goedgedaan lijstje Alf kun je dat handelen? En na 10 stickertjes een groot plaatje van een paard of een poes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Klopt Alf, in jouw geval van een poes, van harte alvast en idd een heel prestatie maak er een mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden