Tatum Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Schiet ik snel langs de pagina's lees ik over steenbok en vuurpaard.Ik ben beiden! :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 haha exact Wing!!!Dacht wel ff, ik praat in het verleden.hmmm toch wel een teken dat ik hier al een tijdje zit.Hopelijk slaap je lekker blondie jij ook weltrusten jannigje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 ach ze waren bang van die vurige paardjes, wisten ze niet in te tomen ....Wing;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Heb je dan Pol en soc gedaan om te beginnen Sun? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dubbel tweelingenAard-Aap enbovenal EsZo, nu weten julliealles van meKan ik wel weer gaanNeeeh!GoeienavondVriendelijke virtuelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 :lips:jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hoi Tes allereerst welkom hier.Er zijn programmaatjes op internet te vindenwaardoor je precies kunt bijhouden wat je bespaard hebt door geen alcohol te drinken en niet te roken.Staat vast wel iets over op de tips en adviezen draad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 yo aap-esalles nog ok, met je loge? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 :)marjo, nice to meet you:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey,grappig Marjo, ik ben al m'n hele leven omgeven door tweelingen, en ook nog aap ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 nah we hadden t op een wing-witte draad kunnen doen maar neeee ik vind t niks.Laat maar bij dhr Vladimir zelf, wie weet komt hij ooit nog?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 eerst klinische psychologie,....verder literatuurwet, en pas daarna kunstwetenschappen - archeo:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ikke eerst kunst-geschiedenis, dan literatuurwetenschap-filosofie, japanologie, dus!!!!!!!!En die vuur paardjes, niet te temmen, eerst laten uitrazen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 mijn ervaring, en ik heb een aantal huisgenoten en vrienden die dat beamenop dat uitrazen wordt al jaren gewacht:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Wing gebruikt ook vaak U!CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Whoeeeeeeeeeeeee,Ya is in da house!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 is dat een vraag wing? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Okee Zon en het antwoord is................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 pfff ben een beetje moedeloos aant worden van het zoeken kleine studio's van nog geen 50² in jerzalem tussen de 1200 à 1500$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Dank je wel VM, lief dat je dat zegt. Ik heb veel liefde nodig, voel me steeds zo verdrietig pffff. gelukkig ergens halverwege aug. een afspraak met de uithuilpsych. EINDELIJK DAN !!! Tot dan moet ik het nog even uitzingen en volhouden. Vannacht weer zo over mn vader gedroomd, mama mia.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 gericaultde medusa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Echte wing woorden zijn best tijdje geledenbedenk ik me.Ik zie nog zo je berichtjes voor me,maar wt t letterlijk was snapte ik niet zo.Vraag is nu, waar ik mee bezig ben:Is t daadwerkelijk lang geleden en is wing duidelijker geworden,of zit ik hier te lang en snap ik de wing woorden beter?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bank vooruit zon!!WOMAN-POWER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Allez Wing volgende vraag??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik ga even de hond uitlaten. Niet vergeten de sleutels mee te nemen want oei ik heb me vandaag al eens buitengesloten. De voordeur op slot doen werkt hier anders, dus ik trek zo die deur dicht.....Maar eens een groot pampiertje ophangen op de voordeur x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Witte, gestaag gestaag!!Komt er een moment,en dan begrijp jewho's invent!En ik ben echt, zeg het nog maar es met jouw bijdragen van mijn begintijd! (klinkt ook oud hè!)Daarbuiten heb ik vooral de laatste tijd Wing meer en meer leren apreciëren! Integen en vooral CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden