niwi Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 den Nina se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Werkdag alles naar wens geweest Niwi?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 het blijft werk he, Nina...gelukkig is het geen verslaving... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 En hoi Bollie ook natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Hey lief Nieneke. Hoe is het met jou vandaag gegaan. Niet in de kreukels na een nacht slapen in de boomhut?Hoe is het met Dhr. Niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Klimmen op boom takken des nachts, op mijne leeftijd Bollie!!! En koud!!Verder alles prima hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Maar lijkt me wel ontzettend leuk Nien. Welk kind heeft nu nog een boomhut, en welk kind kan vandaag de dag nog zeggen, "Mijn moeder heeft met ons in de boomhut geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Cats & Dog gaan primaKomt omdat ik zelf kalm en assertief ben hieromtrent....(bleh ik kijk teveel dogwhisperer, maar het is wel zo). Als ik er geen punt van maak (ook niet stiekum !) doet Zowie dat ook niet. Ze ligt nu rustig op de bank te slapen. Ze hebben alledrie net te eten gehad en dat ging prima. Met zn allen in de keuken Gezellige boel hier, ik ga me wel vermaken de komende dagen. En hele mooie katten, prachtige witte met felgroene ogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 heb je je hond mee dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Yep Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Idd. idd. Hannah! Cathernina ,de schone ( nu beetje vies, na al het buiten spelen!), had eigenlijk, liever in haar prinsessen bedje geslapen!Maar zwaardvechters houden van boomhutten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Witte, voordat je nog meer onaardige dingen over mij schrijft via pb aan Jane, ik kan gewoon met mn eigen naam en ww inloggen. Ik ga er van uit dat Jane dat ook kan op mijn compu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 hoe is t met onze bol, na je assertieve optreden van vanmiddag.Mens wat ben jij gegroeid zeg, de afgelopen tijd.Mooi om te lezen dat je van jezelf gaat houden:heart:Heee VM, wat lees ik nou, nog steeds geen trappetje??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ik log wel even uit, misschien dat Jane dit dan leest en probeert met eigen naam in te loggen. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 onaardig?Ik schrijf alleen maar, dat wij elkaar niet zo liggen en dat ze me beter kan mailen dan pben.Beetje rustig he dame. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Ha Witte trappeke nog steeds niet nee!Hannah, waar haal je zo'n stuur?Is idd. ook heel leuk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Voor de duidelijkheid jane kan niet met haar eigen naam inloggenEn ik heb haar gevraagd me gewoon te mailen dan ipv pbFff deze duidelijkheid scheppen voordat ik straks met me lippen op de vloer ligDoor iemand die me in een wel heeeel naar daglicht wil zettenDr zijn grenzen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Haha dus gewoon een steering wheel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Zitten met elkaars account denk ikcomputer gedoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 PP maak er aub geen grotere ballon van dan het isZo is Jane zeker niet. Als er 1 discreet is, is het Jane zelf.En ze zal ze zeker niet lezen.Woman geeft het net aan, al had dat op een iets andere toon gekuntmaar gaf wel duidelijkheid direct, ook erg prettig.en nog wat, die intresse heb ik zeer zeker niet.De dames zijn nu wel op de hoogte dat pbniet handig is met elkaars accountDusss laten we het hierbij houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Witje, buiten dat ik wat moe ben gaat het goed met me. Voel alleen af en toe toch wat medelijden met Jos. Als hij nu echt niet anders kan? Als hij nu echt niet in de gate heeft wat hij anderen aan doet, kan ik het hem dan kwalijk nemen. Ik zit daar best wel mee. Je kunt aan mij ook niet vragen of ik een brug wil bouwen. Dat kan ik niet en zal het ook niet leren. Zeker niet op mijn leeftijd. Vind dit erg moeilijk. Wat mag en kan ik nog verwachten van hem. AfÃn morgen zien we wel weer. Lief dat je er naar vraagt.Oeps, sorrie dat ik er met mijn berichtje tussen kom.Ga verder dames. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Bolletje..ik zie dat je nog steeds niet geantwoord hebt? Gisteren niet..vandaag ook niet..Wel kids in bad..zal maar ff gaan kijken voor er eentje te oud wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Sorry Ya dat ik je de primeur pik!Maar holadieeeeeeeeeeeeeeee, J. is gezond en thuis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Bravooooooooooooo voor Ya en j................................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 27 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2010 Zo, ben weer thuis,niks teruggelezen dus als ik ergens zo tussen val, sorry.Heeft iemand overigens al iets van Suus gehoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden