bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Goeie morgen Tas. Of had ik dat al gezegd:)Dadelijk naar mijn manneke toe. Voel me wat gespannen. Even geleden dacht ik "ik zou die spanning best wat willen verdoven, maar nu heb ik zoiets van, we zien wel. Ik kan niet drinken dus hoef ik me ook niet te kwellen met die gedachten. Ik zie nog steeds de voordelen van de Refuslal. Heerlijk is dat. Mijn zucht is meestal binnen een paar sec. weer weg, en dan ook kan ik kijken waardoor die trek ontstaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Zo ik heb me schandelijk misdragenVanochtend heerlijke Zuurkool met spekjes en een rookworst van Neerlands Goedkoopste WarenhuisIk had nog een beetje overananas, chorizo en extra kaas eroverMmmmmmik heb nu buikpijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 morge Bol,Dan ben je toch al harstikke ver.het gebeurt mij nog vaak genoegdat ik trek heb gelukkig kan ik nu bedenken waarommeestal omdat ik mijn hoofd in het zand wil stekendat is het mooie Bolhet gaat niet om drankhet gaat om je eigen gedragwaarom wil je verdovenwaarom wil je je verstoppenetc etc etcHeb je er plezier in om zo te gaan?of ga je met tegenzin? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Dag allemaal, lekker geslapen hier. Voel me wel uitgerust. Eens kijken wat de dag me brengt. Eerst mn koffie op en wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 TAS :heart:De gedachte aan jou achter een flink bord zuurkool met spekjes zo op de vroege ochtend doet me grijnzen...En weg zijn ze !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Bol : Succes zo bij Jos, vond je gisteren erg sterk overkomen...Hou dat vol, ook als je bij hem bent... Ook jij bent belangrijk !!!Kom maar eens voor jezelf op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Mmmmm dan liever vraatzucht dan drankzucht !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 whuaaauuhhh Vraatzucht??MMmm, ook goedmaar bedenk wel even dat mijn eerste bordje om 07.00 uur wasdit was dus gewoon mijn vroege lunchMmm, mijn hoofd zegt "dat klopt"mijn buik zegt..........auwmisschien dan toch..............VraatzuchtHet was heerlijk in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nog steeds wat vaag aanwezig Bor, maar lach ze weg... op advies van Tas !!!Voortaan dan niet alleen koffie met lachroom voor de vroege vogels, maar ook de stampotten van Tas !!! Count me in !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Een takelwagen???ik neem aan dan het speelgoed formaat?een echte..........dan gaan mijn buren in een stuipstraatje beschadigden dat voor die paar luttige kilootjes Blondie, ik heb elke ochtend wel over hoormag dus altijd een happie mee prikkenAAnpassing,morgen nietga vanavond eens normaal doeneen gebakken visjetja, vis bakken zo vroeg in de ochtenddat gaat zelfs mij te ver Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Tassie, ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik nooit weet wat er boven m'n hoofd hangt als ik naar hem toe ga.Ik denk dat ik dat gevoel van onzekerheid wat wil verdoven, want daar krijg ik die spanningen van.Maar een ding weet ik wel zeker, ik ga wel beginnnen over het feit dat ik gisteren te horen kreeg van hem dat ik nooit iets meer doe voor hem. Ook al weet ik dat hij er dingen uitflapt, en niet beseft wat hij daarmee een ander aan doet.Dat staat als een paal boven water.Bor. en Blondie:sun:Zo Bol gaat er van door. Laterzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 oefff Bol,geen prettig vooruitzicht.zit ik me zomaar af te vragenJos die zegt vaker dat je niets voor hem doetweet je ook waarom hij dat zegt?het doet jou pijn, uiteraardmaar als je het gesprek aangaat om jouw gevoelens kenbaar te makenwordt het vaak een welles nietus verhaaluiteindelijk zonder resultaatmisschien eerst even het grote waarom bepraten?en dan pas het effect daarvan?ik weet het ook niet hoor, ik zie het alleen steeds terugkomenzie jullie in een cirkel lopen en er niet uitkomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Blondie,Ik las net dat je terug was,hoop dat je jezelf een beetje kunt bezig houdentotdat je doggie weer kunt gaan halenen dat ook alles goed is gegaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: sinusjuhVreselijke droom gehad , was op een feestje en ik zoop en ik rookte als een gek. Werd er echt helemaal naar van wakker maar wel met trek!!! Jemig wat raar zeg.. Juist nu het zo goed gaat . Hebben jullie dat ook gehad , dat dromen? Ik wel, ik lag vreselijk te huilen,dacht eerst dat het werkelijkheid wastotdat het ineens tot mij doordrongdat ik in mijn slaap lag te huilen.Weet niet meer waar het overging,misschien dat dat later op de dagwel terugkomt maar denk dat de drank een hoop verwerking heefttegengehouden en dat dat er nu uitkomt,ook in je dromen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 hee tortilla,eigenwijs en nieuwsgierig als ik benheb ik je muziek beluisterdik ben in maart bij het Rosenberg Trio geweestdit keer een theatertour in combinatie met soulmuziekvolgens mij gaat de tour nog door heel NederlandTip van flip;Ik vindt het een aanrader Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 5? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Te laat:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 hee,zit ik nu wel tegen de juiste te kletsen??pfff, al die appeltjes ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Jammer Tas, had wel zin in een lekker gebakken visje...Lieve Bol : Nogmaals sterkte en hou voet bij stuk !!!En waarom denk je trouwens dat hij niet beseft watvoor pijn hij jou doet met zijn opmerkingen ? Volgens mij weet hij dat donders goed...Ken Jos alleen uit jouw ervaring, maar heb niet het gevoel dat hij niet weet wat hij jou aandoet met zijn opmerkingen... Afijn, kom je vanmiddag nog wel even vertellen hoe het is gegaan lieverd, denk aan je !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 TACTIVE : Wij willen meer avatars, please !!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 het doet mij in ieder geval besluitenom kiwi's te plantenkrijg dagelijks genoeg appels om mijn orenNu ga ik een klein beetje sarcastisch doenis er nog iemand met een probleem?trekgevoel, gewoon een vraag of die extra aandacht wilt?anders voel ik me schuldigomdat ik grappen maak over appeltjesen niet serieus doe:$kan dit wel?of niet?weghalen of laten staan?jeetje, het wordt allemaal niet makkelijker op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hi hi hi...lang leve de appeltjes!Appels rules:DBolletje:Hou je taai bij Jos. Vond de tips van Tasseke en Pietje parel wel een goede. Ga maar eens achter het "waarom" aan. En laat je niks aanpraten hè! Jij zit daar stevig op je stoel een taaie meid te zijn! Doen! Blondie:Agossie, heb het met je te doen...hondje bij de dierenarts. Nog anderhalf uur en je mag hem/haar weer ophalen. Dan zijn ze helemaal zielig...zo half stoned van de verdoving of narcose. Verwen hem maar lekker vanmiddag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Lieve Tas, Grijns is niet meer van mn gezicht te vegen !!! En de gremlins krimpen ineen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Eks:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hi hi, krijg de neiging om hieronder nog een stuk of tig berichtjes te plaatsen...Eens kijken hoeveel appels ik achter elkaar kan knallen:DAhum...ik zal me inhouden:P :P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden