blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 PP, Waartoe lijdt dit... Je doet me pijn en het enige wat ik van je hoor is dat je valt over vraagtekens ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Come to the point !!! Hier heb ik niks aan... Eventueel via PB............... PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Wing,Ik heb vandaag de Rubik cube herontdekt!Ik kon em destijds op minder dan 50 sec. , nu vraagt m'n zoon hemte doen en Pffffffffffff, moeite mee hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Bollie, toch goed gedaan weer vandaag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelFleurtje, Mijn dank is onbetaalbaar wederzijds:D Blondie, Ik heb in de middag heel vaak geprobeerd je uit te leggen dat ik je niet aanval maar vraag of je het bij jezelf kunt herkennen. Kennelijk dringt het niet tot je door gezien je boosheid //Voel me nu echt gewoonweg aangevallen... Fleur, herken je het !!!// Wat heeft Fleurtje hier in vredesnaam mee te maken? Dat ontgaat me volledig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: pietjeparelFleurtje, Mijn dank is onbetaalbaar wederzijds:D Blondie, Ik heb in de middag heel vaak geprobeerd je uit te leggen dat ik je niet aanval maar vraag of je het bij jezelf kunt herkennen. Kennelijk dringt het niet tot je door gezien je boosheid //Voel me nu echt gewoonweg aangevallen... Fleur, herken je het !!!// Wat heeft Fleurtje hier in vredesnaam mee te maken? Dat ontgaat me volledig. PP, Ik voel me aangevallen op iets wat ik zeg... en wat ik volgens jouw niet mag zeggen of mag aannemen... Mijn eigen identiteit !!!mag ik je vervolgens nog vragen om dit via PB uit te vechten ?en nu geen Bor dit of dat, maar gewoon je eigen mening, wat die ook mag zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Laat maar............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja wing , Ben boos nu dat ik geen persoonlijke reactie terug krijg, aleen maar vage insinuaties naar wat Bor er van zal vinden... Daar vraag ik niet naar, vraag naar haar mening,maar laat het maar... Ben er klaar mee !!!!!!!!!!!!!!! PP Jammer !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik denk dat je de aanvallen naar mij toe niet kan vergelijken met wat PP je probeert te zeggen. Ik wil niet in herhaling vallen maar voor zover ik me nog herinneren kan gingen er aantal overboord wat het begrip Fleurtje betreft. Ook jij blondie viel me aan in pb kort na ik terug kwam. It's just all a feeling..Hey ik ben een weegschaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Don't mind all the ..Ik vraag al drie dagen iets aan bol en ..don't get an answer..You are the lucky one Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Oeps das waar ik ben geen weegschaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Vier op een rij dus!!Zo doe je dat PP!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Zou nooit voor minder dan vier op een rij gaan maar who caresMijn engels past niet zo goed..Nog ff de draad voor mijn eentje ...voor de late-night invasie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Dat moet meer zijn dus..Damn those kids!!! Fleur goes bananas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 FF tellen...Dat wordt zielig Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Don't get me there you mossel..Ah nee boogschutter I believe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Sinusjuh,Ben zelf niet zo 'n sportschoolfiguur maar dat energieker en zo, ja dat weet ik nog van die periode dat ik niet meer dronk.Ik ga daar weer naar toe, jij bent er, ik kom er, jij blijft er.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Algoritmes, die ik ook in de natuur terug tegen kom, boven moet onder zijn links moet naar rechts enzo, zie fibonaci en ook natuurlijk de Gulde snede, dank zij Da vinci ook!Die kubus dus! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hela, Fleur,Ales ok met de kids en al?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Met mama van de kids aan de lijnStellen jullie nu beide dezelfde vraag? Vraag me dan af op wie ik moet antwoorden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ja Wingchun,Da's een mooi monnikenverhaal,beter dan die 2 waarvan de ene aan de andere vroegwanneer hij nu eens in het midden mocht lopen.Maar dat waren dan waarschijnlijk belgische ;)... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hoor ik een grap over belgen?? I don't mind...Zelfs te moe op ze te snappen. Maar als ze lelijk was...I'll get your ass Tort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ik dacht al, wie zal als eerste over me heen gaan vallen ,mijn ass krijg je trouwens niet snel te pakken,kreeg vandaag van de mevrouw van de kledingwinkel nogte horen dat dit model broek mij niet staat omdat ik geen kont heb,lekker is dat:angry:.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Ook taalkundig kan recursie verwarrend zijn, soms, het feit dat je zegt, zonder meer, mijn fiets is stuk wil niet je telaat mag komen. Iemand kan wel zeggen OMDAT mijn fiets stuk was................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 En wat haal je daar uit Vlaams Meisje, uit die algoritmes, de Gulden Snede enz.?Weet ze te gebruiken, enkele althans, maar wat voegt het toe in je dagelijks leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Oh ik pak mijn vergrootglas dan maar tort..but I will get it Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden