Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: jane4nou 3 op een rij kan ik het ook eens schrijven hup naar buiten dag mensen fijne dag verder Helaas.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 trouwens ik heb vakantie nuen al 2 tel. gehad over B&B boekingenwerkvakantieof slapend rijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 BolIk wil wel aan je haar frunniken maar ik weet niet of je daarna nog over straat kan zonder dat je nagewezen wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Dag Jane,Jij ook een fijne dag verder.Alf, nIets doen zonder schuldgevoel, is inderdaad erg lekker.Dus geen T.V. avond voor jou nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 vaker op vakantie gaan Janekom je rijk terug... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Bolvertimmeren bedoel je zeker:Dals je 60 wordt kom ik je een hoofdmassage geven oken dan moet iemand die kan kappen maar na mijaan de gang;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Toch gaaf Jane, al die boekingen.Had je vorig jaar niet gedacht he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Mmm ..weet nog niet Rapimisschien toch even kijkenmaar kan ook gaan frummen of gewoon naar buiten kijkenoff. ik zie wel wat zich aandientIs het boren al gestopt Rapianders wordt het so boring..Nu ga ik even stoppen iig..laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 idd Alfzeker zoals ik het doemet huis ruilenkost niksnou nog Woman leren hoe ze de B&Bmoet runnen tegen 50%en ik kom niet meer terug:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: jane4Bol vertimmeren bedoel je zeker:D als je 60 wordt kom ik je een hoofdmassage geven ok en dan moet iemand die kan kappen maar na mij aan de gang;) Ik kan wel kappenmaar weet niet of Bol dr hoofdtegen mijn kapzaag kan..Ik kap er nu mee..wordt wel erg flauwteveel kapsones.ben 9 maanden geleden gekapt met drinkeno nee, nog 2 dagen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nee nu gaat het lopen Rapinu het te koop staatgrappig hemaar helaas levert het niet genoeg op om van te levenen wie weet wat de winter weer (niet) doetmaar ff ervan genieten.zo nu ga ik echtde zon schijnt weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Jane:D:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 je kunt wel zien dat er voor jouwordt gekookt Heintje Alf davidsik moet zelf aan de slagzelfs in de vakantie, snikdus over en uit nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Janeik zag een vacature in Goudaprecies voor het aantal uren dat ik zoekhad ik mooi in je B&B kunnen blijven voor 1 nachtmaar helaas, ze betalen te weinig....en dan houd ik er niks aan over.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alf Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Haha, Janeja, ik ben benieuwd wat het keukenwonderdit keer op tafel tovertHeintje Alf D. hahaha.. HAD...Eet ze.En nu echt eruit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Nou Alf,Eet ze, wees maar blij met je keukenwonder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 :D:D quote: Originally posted by: jane4nee dan de pot met pepermuntkussentjes en drop die gaat er ook aan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Voor wie interesse heeft. Vanavond op RTL 7 om 20.30 een Fantasyfilm "Mammoth". Ik ga in ieder geval kijken. Heerlijk ik verheug me er op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: blondie6173Alles kan bij mij, iedereen kan op me terugvallen, maar waar is mijn vangnet ? Denk altijd eerst aan anderen en dan pas voor mezelf... Ik herken dat wel en heb er de laatste maanden al veel over nagedacht.Bij mij komt het omdat als ik mij bezig houd met anderen helpen hoefik niet aan mijn eigen dingen die ik moet aanpakken te denken,verplaatsen van de aandacht dus.Ten tweede was het ook en dat vond ik helemaal niet leuk om dat voor mezelf te moeten toegevenook stiekum onbewust expres een trigger triggeren,dat ik op een gegeven moment kon roepen dat ik altijd maar bezigwas voor anderen en nooit eens iemand voor mij zodat ik "reden" had om weer te gaan drinken.Ik weet niet of jij hier iets in herkent blondie,maar zo werkte het voor mij en dat ben ik nu iig flink aan het aanpakken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Hannah,Ben nu ff het draadje aan het doorlezenen misschien is er al uitgebreid op gereageerd,maar valt daar met de vader niet over te pratenom hem ff lekker bij dat vriendje te laten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: bolletjeKruimel, ik denk dat een bezoek aan de therapeut altijd helpt. Hoe lang loop je er al? Ik merk zelf dat, als ik geweest ben, er toch weer iets is waar ik me aan vast kan houden. Ik krijg soms raad, maar vaak hoor ik dat de weg die ik ingeslagen heb, goed is. Dat is een soort bevesiging, en dat geeft me rust. Ik hoop dat jij dat ook gaat ervaren, Doeg doeg Saar. Jij gaat goed meis. Een dikke pluim voor je en dat mag gezegd worden. Veel plezier vandaag. TextText Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: Hannah1Need to be needed noemen ze dat fenomeen ook wel eens Tortilla en Blondie e.a. Daar je bestaansrecht aan ontlenen. Nee, dat weet ik nu zeker dat dat het bij mij iig niet was.Ik wil juist niet nodig zijn, ik baal als ik nodig ben.Ik heb van huis uit een sterk ontwikkeld schuldgevoelen mensen staan de laatste tijd ook regelrecht verbaasdals ik nee zeg.Dan vragen ze: heb je geen tijd ofzo?Nee, ik heb gewoon geen zin, al ff genoeg gedaan, vraag maar een ander Ben zo al wat "vrienden" kwijt geraakt,maar dat waren dan toch kennelijk alleen maar zuigers,mogen ze nu bij een ander doen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 quote: Originally posted by: jane4Toppunt van masochisme Bol als ik je zo lees:D ja en die willen wel eens een soort van sadisten aantrekken he? nee meid, je verdient beter dus net als Rapi: laat jezelf eens verwennen door een ander dan Jos dus he:P Nou daar zeg je zo wat Jane. Pietje Peut heeft wel eens gezegd dat wij een meester-slaaf verhouding hebben Getverdegatver.Alleen de slaaf is nu meester over haar eigen doen en laten. Dat is het verschil van een half jaar hier op het frum, met deze mensen.Ik houd van jullie, lieve vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 PP,Ik heb dat heel eerlijk vol schaamte voor mezelf moeten toegeven,want het is niet leuk iets in jezelf te ontdekken dat helemaal niet zo mooi is.Ik ga nu ff boodschappen doen,nee, zeker niet voor dattum:D,maar heb opeens zin mezelf te trakteren met een grote reep chocolade:P... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 28 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 28 juli 2010 Amai mijn sjokkedeize..Ik lees een aantal blz en denk Pfffffffffff...Bol..ik heb je niet helemaal gelezen..want uiteindelijk wordt er telkens altijd hetzelfde gezegd. Fleur don't mind. Jos lijkt mij een narcist. Je kan dit doen, en je kan dat doen en je kan hemel en aarde verzetten..it will not make any difference. Jos is the most important thing in this world.Jos is jij niet..zal ie nooit zijn, en toch lijk het alsof je het blijft verwachten. He is bananas .Schat van een vent mag ie geweest zijn maar..it's gone..of was het dat altijd al? Ga je hier niet mee vergelijken maar mijn ma jammerde uren en uren over mijn grootmoeder en tante. Ze waren zo gemeen. Mijn ma deed alles voor hen, zo hoorde het toen, en toch liepen ze elke keer over haar heen. Ik denk dan..waarom lopen jammeren als je ze ook gewoon op hun plaats kon zetten en dumpen?Ik sprak mijn tante en oma op net dezelfde manier aan zoals ze bij mij deden. Never had any problem.Dingen kan je zelf in leven houden.Maar ik mis een deel van het verhaal natuurlijk..Btw Me like PP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden