Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Lieve PP zou je dat dan wel aan mij willen vertellen? En wie weet heeft iemand anders er ook wat aan? Ik heb het er nl best moeilijk mee, was ook 1 vd redenen om te drinken; geen pijn voelen. Helaas werken de pijnstillers dan ook niet of niet goed dus cirkeltjes. Nu drankvrij maar meer pijn, word wakker met ergere "katers"dan ik ooit heb gehad. Hoe ga jij daar mee om? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Teveel; heb om 12.41 op je gereageerd en dan zie je dat er meer zijn die het niet zo zwaar opvatten.Of heet je geen Frans? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Alf,Ik heb je een pb gestuurd,voor als je dit nog leest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 quote: Originally posted by: TeveelBolletje, Heb er even over nagedacht maar ik blijf het een compliment vinden. Is toch heerlijk als je partner je mooi vind, En wat dan eventueel volgt is toch niet ik-gericht, dat is van en voor beide. Je bent met elkaar, wat is er dan mooier dan genieten van elkaar. Het is ook een compliment, weet ik wel,maar ik vroeg om een beetje romantische omschrijving,daar heb je als vrouw soms ook weleens behoefte aan, zeg maar . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Sara,Dan zou jij je wekker dus in principe een stuk vroeger moeten zetten, denk ik?Of wordt de blaastraining van je dieren dan te zwaar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Met de Kerst Dhendro????????? Nou dat is me dan ontgaan zeg. Ik weet ook niet hoe ik dat moet opzoeken. Weet wel dat ik met oud op nieuw hier nuchter was. Zag gisteren op de kalender dat het 25 nov. was.Dan moet ik m'n onderschrift weer veranderen. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ben ik weer:)Eerst even lezen...jullie schrijven zoveel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Teveel, niet ieder mens is gelukkig hetzelfde. Natuurlijk ben jij anders, anders had je het berichtje van net over het samen ervaren ook niet kunnen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik ga uitloggen,dingen regelen,afspraak,je weet 't wel.Tot laterzzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bolletje:Ik kan me ook 1 uitglijder van je herinneren, vraag me niet wanneer. Ik was er toen pas...dus na kerst in ieder geval...Maar laten we daar nu niet over vallen, toch? Vind het superknap hoe je het doet! Ik hoop ook ooit gefeliciteerd te worden met 8 maanden, met of zonder die ene uitglijder;) voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Yep Bol, ik weet dat nog omdat een door mij gewaardeerde, inmiddels nagenoeg ex-forummer is afgehaakt toen, onder andere omdat er veel werd gelogen en gedronken met kerst hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ja Eks. dat is wel zo maar ik schaam me toch een beetje. Ik weet het echt niet meer. Dacht dat ik zeker vanaf 1-1-10 droog was. En gisteren op de kalender zag ik een notitie van vorig jaar. Nou ja maakt verder ook niet uit, ik probeer er gewoon nog minstens een half jaar aan te plakken.Dhen. ik tel dan maar gewoon vanaf de kerst vorig jaar. Een paar dagen sjoemelen moet kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoi Eks en dag Tort!Thanxx PP, helaas ben ik niet zo'n van binnen, aan de buitenkant lijkt het wel zo maja schijn bedriegt. Mijn moeder was ook zo sterk, lijk wrsch meer op pa die erg depressief was soms. Geen verzet geven............tja, dat vind ik heel erg moeilijk.Niet verzetten = accepteren = waarderen wat er wel is.Lukt me vaker niet dan wel. Maar: ik werk eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hahaha Bor. of ik moet korsakoff hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Bol:Niet schamen hoor, door de bank genomen gaat het toch super! En zo'n uitglijder? Lekker vergeten;) Sommige dingen zijn het waard om uit je systeem te knallen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ja Sara, ik heb ook moeite met regelmaat,en hier nog zo'n bankslaper ook...Ik heb maar een beetje geduld met alles,dat lijkt mij het beste.En ik heb ook wel wat stapjes gedaan,zoals deze week foto's van mijn heup laten makenen voor morgen een afspraak met de orthopeed.Ik heb nl ook veel pijnen zal ws. het advies van een operatie krijgen.Dat heb ik al tijden voor me uitgeschoven.Borretje,ik was gisteren onder de indruk over wat je zeiover acceptatie,je bent goed bezig!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik log toch nog snel ff in.Manlief komt net thuis met een doosje bonbons:heart:.Hij had de boodschap toch wel begrepen;)....En nu echt weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 PP zit nu te janken.Las gisteren ook met tranen wat Hannah schreef over "the need to be needed".....en dat je je bestaansrecht ontleent aan (het oordeel van) anderen.Laat ik daar nou precies mee bezig zijn bij de psych.Pffff ga ff afkoelen buiten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Je doet jezelf tekort Bor,en dat weet je best! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kore:Spannend dan morgen het bezoek aan de orthopeed. Krijg je niet meer pijn aan je heup wanneer je op de bank slaapt? Hoop dat het meevalt morgen, zal voor je duimen dat het geen operatie hoeft te worden.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik heb mijn battleplan. Compleet stoppen met 2 uitzonderingen... Aankomende zaterdag vier ik kermis hier... Dan mag ik van mezelf over de hele avond genomen 3 biertjes drinken.Tevens het weekend van lowlands mag ik per dag 5 biertjes drinken.Alles wat daarbuiten valt = geheelonthouding.Dus de zomerparkfeesten, mijn vakantie buiten lowlands, en mijn verjaardag (oktober ergens) ook alcoholvrij.Wens me sterkte... ik zal het nodig hebben... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Inderdaad spannend Kore; denk je dat je in aanmerking komt voor een nieuwe heup?Heb je trouwens artrose dan als ik vragen mag?Knap hoe je alles met kalmte benadert Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Frans:Ik wens je superveel succes!Zoals jij het gaat aanpakken..ik zou het niet kunnen! Na het eerste biertje zou ik de hele deadline hebben verdrongen en doorgaan tot ik superzat was:$ But that's me:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Thanxx Bor Ohw, wat stom van mij zeg: zie nu het verhaal van Frans en heb eerder Teveel met Frans aangesproken............stomstomstommerdestomst schaamschaamschaam:$Sorry jongens, aalebei, had niet de intentie jullie te verwisselen.Oeps toch ook Korsakov hier Frans dan: weet niet goed hoe te reageren op je plan. Vind het wel hardstikke goed dat je jezelf zo aanpakt en hoop dat het voor jou ook zo goed werkt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hee Kore is ter ook weer!Sara, het geeft niet; huilen is goed!Frans: je hebt goede plannen. Zet m op!!We houden je eraan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden