Spring naar bijdragen

Donderdag 29 juli 2010


tasseke

Aanbevolen berichten

Fijne dag tatum,
hoop dat je toetsenbord snel weer gewoon doet.

Morge wil, tuurlijk kom je altijd weer terug.
Mens, ook jij bent zo verschrikkelijk goed bezig.
Leuk om te zien dat je zo gegroeid bent.
Hm, dat staat weer heel vreemd, maar laat het toch leker staan:D
Morgen Frans, hoe gaat het?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 514
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HIhi, kan me jouw reactie ook wel indenken Bor,
Maar voor mij is het gewoon handig.
Baan en huishouden.... ben geen miep kraak, maar wil de boel er in ieder geval voor het oog goed uit hebben zien als ik op een stoel plof en een boek wil gaan lezen, anders zit ik gewoon niet rustig.
En er moet zoveel....
En een mensenhoofd zit zo vol met chaos, als dan mijn omgeving er iets rustiger uitziet is dat voor mij al een beetje meer rust in het koppie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen mensen

Gisteren een kleine terugval gehad. Ik had nog bier staan thuis.. een fles of 9...
Nu dus niet meer...
Baal er enorm van....

Maar heb mezelf consequenties opgelegd...
Morgenavond is er op werk ivm bouwvak aanvang een bbq.
Ik had al geregeld dat ik opgepikt zou worden door een collega, zodat ik enkele biertjes sociaal kon drinken...

Dat gaat na gisteren dus niet door. Ik rijd zelf, geniet van de bbq, en de spa blauw en ga snachts nuchter en voldaan naar huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HIhi Bor, van mij hoef je ook niet hoor,
Maar we zitten gewoon heel anders in elkaar dus.
En lezen..... lekker boek.....hm, één van de betere dingen in het leven voor mij.
Liefst in de tuin, onder parasol met een lekker bakkie koffie erbij....

Frans, ik denk dat je er heel goed aan doet voor vanavond,
gaat helemaal goed komen.

Ook goeiemorgen Blondie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor je grote ommekeer hé blondie, ik heb je daarvoor nog regelmatig weten vallen, sinds die dreads precies minder of zelfs niet meer.
Dankje bor :heart:, alhoewel ik nog niet helemaal tevreden ben of de nieuwe will, maar elke dag een beetje meer. Elke dag zonder, elke afwijzing vd drank, elke persoon meer die het weet van me. Het sterkt me.

Frans, heel erg straffe film hoor !! Eergisteren gaan zien, was zwaar onder de indruk !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Soms is dit net zoals met vriend. Die dacht ook dat we GTST aan het naspelen waren. Ik had echter mijn eigen script waar hij niets van af wist.

Ik weet dat ik mezelf kapot maak op dit forum. Ik krijg er ook niet uit wat ik wil. Een stukje aandacht. Dat krijg ik wel bij het echte leven. Wandelen en de AA. Zelfs mijn _ voorheen _ buurvrouw (we zijn op dezelfde dag jarig) daar heb ik een afspraak mee.

Jammer, maar ik kan me beter hierbij neerleggen. I k ben geen lezer en geen schrijver. Helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oesje tatum, dat klinkt wel een beetje zwaarwichtig !
Waarom ervaar je dat je jezelf kapot maakt met dit forum ? Wil je dat even nader verklaren ?
Mij heeft het heel erg goed geholpen om dingen te begrijpen, om ze een plaats te geven en er mee te leren omgaan.
Het is niet omdat je niet veel leest of schrijft, dat dit je niet kan helpen. Soms kan één woord al voldoende zijn hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tatum, nog heel even:
op alle opmerkingen die je daarnet hebt neergezet is gereageerd.
Jij reageert niet op alle opmerkingen jou kant op.
dan begrijp ik je denk ik niet helemaal goed.

morgy Tort, ik ga ook nog en bakkie halen,.
Goed idee van die kookwekker he?
Moet hem zelf ook maar gaan zetten als ik hier ben..... want blijf ook altijd veel te lang hangen:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...