Tatum Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 En dan heb je Zovwie nog niet ontdekt. Die heeft Woman meegenomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Haha Witte we gaan niet googlen hoor, heb je van de week ook niet gedaan tch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zowie w gelijk hel aanhankelijkkroop bijkans meIk ben vroeger hiergekomen voor de sleutelruildus had de eer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ja witte, ik zwengel je talenknobbel wel ff aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 *mond tot op de grond* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 ik neeeee dat zou ik nooit doen bekkie.... Nou ik heb t vroeger nooit geleerd hoor Will, dus hou t si vou plai voor mij op het Nederlands;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Sil vous plait Witte niet van Google, ach die wil zit te stangen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hee die hannah,hoe later de avond hoe.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Beks Ff tussendoor.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 bonsoiret bonnuit:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Lieverds, ik ga slapen... was weer een bewogen dag en morgen vroeg weer opTeveel, gaat goed he !!!Cathy, thnx, en ja ik leer met vallen en weer opstaan...Maar wel al 19 dagen droog, scheelt heel wat energie om niet weer op te hoeven staan na een uitglijder !!!Truste allen:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoi Hannah, bonsoir cherie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik stop er subiet mee, als je een taal niet spreken/schrijven kanmoet je er ook gewoon niet aan beginnen.En dan ook nog met een lerares in the house, dan is het helemaal fout,om te doen alsof je iets weet...Die pikken je dr zo uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 éla fleur, achter kontich wonen er ook nog mensen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Guten abend Hannah,Fleur voor jou even tussendoor een dikke knuffel meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik gan m'n bed opzoeken. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Jeeetje blondie.... 19 dagen alweeren van mij heb je nog niet eens een paar bloemetjes gehadvoor goeie prestatie, dat kan natuurlijk niet.Dus deze zijn voor jou:present::present::present::present:En dat je morgen maar weer de kracht mag vinden om er dag 20 van te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Slaapzacht Will , how can I forget...Muppie..Still happy your back Wing..you silly thing....don't get the wrong idea Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Nou dat was leuk hoor. Voor het eerst nuchter naar de film sinds mensheugnis. Misschien morgen wel weer Geen drankje gedronken, voelde niet goed. Misschien morgenavond. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Truste mupke, cathy en fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Slaap ze mupke Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Akelei,wilde je ff tippeneen een paar lepels pindakaas en wat ketchup en sambalin die noedelsoep van je te doen, jammieen mais en taugé kan dan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Witte heb alleen les gegeven in computeren hoor geen taal ofzo.enne ik aanhangselt ook maar wat joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 ik toch ook bekkie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden