witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 goeienavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Cathy,Wat fijn, hou vast en slaap lekker.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hallo Witte, goede avond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Trying my sweet lollypop Moet naar bed toe...Morgen uitstapje op de agenda . Looooooooooove Yooooooou... ( de intonatie ontbreekt ) maar het was op een potachtige manier . Alhoewel ik wel zeker ben dat ik dat soort van potje niet ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoi Witte:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hallo tevel had al hallo allemaal gezegd maar niet iedereen ziet dat geloof ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 quote: Originally posted by: TeveelSorry Mupke, Het is nu eenmaal zo, vraag me nu ook wel af wat het nut is om het te vertellen. Andermans plezier, genot vergallen... Ach, maak je niet druk. Ik ben slechthorend dus als ik weer mosselen ga koken dan hoor ik die pufjes toch niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ha die Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Heeft mr mossel het op mij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Straks steek ik je tongetje nog zo ver tussen je twee schelpjes dat je spontaan krijsen gaat hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Kussss Fleurie sleep tight Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Yep, Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Gezellig druk nog hier:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik zit al de hele avond met PoesPoes op schooteerst 2 dagen wegvluchtenen nu volgt ze me zelfs naar bovenen installeert zich weer uitgebreid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 God o god Fleurie wat ben je poetisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hey witte, cava ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 :heart:Tse tse hush! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ohh, heet dat poëzie tegenwoordig? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Jane, Poespoes is zo lief Zelfs dochter zegt dat het een schatje is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Fleurtje, nighty night, maak er een fijn weekend van hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Cava op adb? Will beetje dom hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 I know tatummaar het duurde dus even voor ze mij ook lief vindt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wing als je je zo druk maakt om wat ik net neerschreef dan las je het echt fout..Wat ik wou zeggen is dat ik met mijn eerder berichten je geen pijn wou doen. Ik zoek naar woorden om niet te kwetsen en daar heb je de focus dan. Daarmee twijfelde aan wat ik eerder schreef. Omdat het dan voor mij zoeken word naar woorden waarvan ik niet weet of ze juist aankomen. Niet kwetsen dus..vind dat moeilijk. Jij en ik dansen altijd mooi samen. We have a past..Dat ik bedoelde ik met de laatste zinHet was niet meer dan dat..Cross my heart and swear to die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 c'est tres bien Will.Wat is googel toch een mega machine he, bekkieIk kan nu zelfs in het frans terug antwoorden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hallo Bekkie,Ik zie je wel hoor, was even afgeleid.Op TV gat het over een of andere zeeslag tussen Iraanse en Amerikaanse schepen, niet nu hoor, een reconstructie.En hoewel ooit PSP gestemd, daar gaat mijn jongenshartje toch wat meer toeren van maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden