Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hoi Will,Een beetje op koers? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ja hoor, hwet 1e wat ik hier lees is dat Fleurtje 'de perfecte pot' wil zijn.Eerst maar even teruglezen denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Me fine, marjo, U 2 ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Volledig op koers makker, dead ahead Fleurtje, what's up ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zoooooooo kom ik ook even vervelen hiero. Fleur:heart:Hey willeke long time no see,hallo allemaal:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Beksieeeee Wat lang geleden weer joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Fleur je bedoelt pot als een pot of een andere pot want daar moet ik nog over denken hoor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wing, apart dat je naar me vroeg. Ik heb voorheen geschreven onder de naam FloortjeII. Sinds ik bij vriend weg ben heb ik een andere naam aangenomen. Ik ben degene die werkt in de bouw (op kantoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 We lopen niet op dezelfde lijn mossel..Just another state off mind. Ik weet dat het idee van perfectie invloed heeft op hoe de dingen lopen. Verhalen genoeg hier.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Hey mossel??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Don't take it the wrong way Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik heb teruggelezen.Nog even reageren op Teveel.Ik ben niet zo blij met je verhaaltje over de puffende mosselen. Zo, toch nog iets van jouw schrijven wat ik vandaag dan wel ongepast vond!Kore, geen idee of je morgen terugkijkt hier, of nog binnenkomt.Ik had inderdaad voor mijn vakantie gezegd niet onder dezelfde naam te willen terugkomen. Maar dat gaat eigenlijk niet want dan zou ik net moeten doen of ik van jullie allemaal nog niks weet. En dat wordt te lastig schrijven. Dus blijf ik wie ik ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Will en beks??Nou en ik moet naar mijn bed...schoon is datte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Gadver hoe langer ik hier ben, hoe meer ik twijfel aan mijn berichten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Goeienavond Blondie,Zit zo na te denken over al die orakeltaal dat ik vergeet je te groeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Waarom twijfelen fleurtje ? Heb ik eigenlijk iets gemist ? Ben op het werk nu.Howdy Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Alowa Wing, Fleur wat bedoel je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Dat heb ik nouook altijd..Tigste rondeGeeft nietwij wetenHet zijn berichtenTussen gedachtgeschreven en verzondenImmense tijdzones!Dit slaat inmiddelsal nergens meer opAangepast, ik wou snel typen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Mossels als ik niet beter zou weten dan zou ik denken dat het over iets anders gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 hello helloAkelei nog in da House? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Wat bedoel ik met wat? Ah het twijfelen? Nou...Soms gaat de focus teveel naar het niet kwetsen van..Daar draaien dan alle woorden rond en toch denk je dan nog steeds dat het niet juist overkwam.Soms stoort me dat niet..Maar wing is een mossel. Guess I kicked his ass to many times before...don't wonna do that no more.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Sorry Mupke,Het is nu eenmaal zo, vraag me nu ook wel af wat het nut is om het te vertellen.Andermans plezier, genot vergallen...Soms is het beter er het zwijgen toe te doen.Maar dan hou je wel weinig over Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Zo, ik ben er ook heel eventjes.Gaat ie gezellig hier? Ik lees niet alles terug hoor, behalve 2 bladzijdes, de rest morgenvroeg maar,as ever.Ik wilde even tegen Blondie zeggen hoe fijn het is om te lezen dat je je lerend opstelt.Erg open ben je daarin geworden volgens mij. Goed meissie!! Go for it!Vandaag waren er onverwacht goede gebeurtenissen. Pfff, de engelen waren er weer...Ik voel me dus weer even meer mens. Jawel hè, dat kan ik toch wel zo zeggen??? Morgen verder mensen.Slaap zacht strakkies....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 Ik moet Torts poep nog hebben...als ik ze tegenkom...met vergrootglas in de buurt..Ze weet wat ik bedoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 29 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 29 juli 2010 try to be yourself without hurting Fleur you can do it girl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden