Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja maar ik ben dr niet Borretje Ik heb em nog niet besteld hoor. Misschien past er zelfs een grotere maat in. Maar deze vind ik wel groot zat denk ik...Doggy uit. Tot later. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Begrijp ik wel Bor, maar je gaat voor het eindresultaat...Waarom zie je er zo tegenop ? Kun je daar een vinger op leggen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Woman er zijn toch badkuipen te koop die je gewoon op de grond kan zetten? Ik bedoel, dat ze niet ingemetseld moeten worden. Prachtige dingen hoor.Je hoeft alleen maar de afvoer aan te laten sluiten. Of is dat niets voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Paard, nu heb ik wat gemist geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Bor, zie het als een ervaring die je sterkt... En geniet intussen van je zoontje...Begrijp heel goed dat het moeilijk is, moet er zelf niet eens bij nadenken en dan krijg ik het al benauwd, maar goed, wat je zegt... Accepteren en aanvaarden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Nee Bolletje, want de kuip moet een heleboel hele kleine hoekjes om, wat niet gaat lukken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Borretje,wat een prachtig kind,er valt nog veel van hem te lerenvoor ons;wek mijn zachtheid weergeef mij terug de ogen van een kinddat ik zie wat isen mij toevertrouwen het licht niet haat.Niet mijn eigen woordenmaar ze schoten mij te binnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 hihihihi.... had niet verder gekeken dan mn neus lang is... Maar woman, dat opblaasbare paard is een optie !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Lieverd, je komt er wel doorheen en misschien valt het wel reuze mee, maar goed daar heb je nu niks aan...En je hebt ook altijd ons nog he, met je laptop... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Neem de woorden van Kore maar mee... Prachtige verwoording Kore, zit nu ook met tranen in mn ogen... Thnx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ja Bor, ik zit zelf ook te huilen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Kore, wat een geschreven woord, een mens kan ontroeren hé? Prachtig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan40 Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hoi allemaal,Ruim 5 weken nuchter nu! Ik droomde vannacht wel dat ik dronk, maar gelukkig telt dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Jan hahaha die dromen kennen vele van ons hoor, daar hoef je niet bezorgd of zo voor te zijn. Voor mijzelf betekenen die dromen altijd dat ik zelfs onbewust er mee bezig ben dat drinken fout is. Bij mij gaat dat besef dan veel dieper dan alleen maar het weten dat het niet goed is.Je doet het knap hoor, al zolang droog:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Zo, fikse wandeling gemaakt door de stad. Leuk hoor. Vandaag rustig aan. Nu eerst koffie en de beestenboel verzorgen. x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Ik heb vanmiddag klaproos gekocht om mee in te slapen. Nu kijk ik op internet en zie dat er morfine enzo gemaakt wordt van papaver. Nou zal het heus niet hetzelfde zijn, maar ik denk zomaar dat ik lekker slaap vanavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tasseke Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 heb je je daar nu druk om zitten maken Bor?eigenlijk wou ik dat ik nog de belevingswereld van een 7 jarige hadwat recht is is niet krom en daarmee uitnaarmate je ouder wordt blijkt dat de wereld op zijn kop staatkrom is recht en andersomen hoppa nog tig varianten...........schiet mij maar lek!hee gat,nu ga ik voorbij aan jouwas alles maar echt zo makkelijk he?als je er nu maar van geniet.euuhh moeders?je bent echt een stuk beter hoormaar als je net de griep hebt gehad, mag je ook niet direct buitenspelennog een paar aspirines om echt helemaal beter te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 VraagjeJullie kennen wel die sarong/pareo stoffenOmslagdoeken met mooie printsDie heb je ook heel groot, voor op je bed als sprei, of over je bank. Vaak met spirituele afbeeldingen, keltische en horoscopen enzoDaar is toch een apparte naam voor ?Ik heb al gekeken bij foulards, maar nop njente nadaIk zoek een mooie voor mn plafond in mn danszaaltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 PIEP Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Gevonden, dank zij Carolien Het aanbod is echt minimaal op internet, jammer zeg. Toch maar eens naar het waterlooplein dan maar http://www.boutique-jade.com/t...ltic-mandala-3008.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Thanx Dar, maar das toch niet wat ik zoek, ik zoek echt die specifieke foulards. Ze waren een poosje heel erg in, bij studentes zie je ze nog wel eens op hun studentenkamertje. Dit is ook een hele mooie voor aan mn plafond:http://www.boutique-jade.com/t...ifs-tribaux--4671.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Hé Blondie,Vind het zo fijn dat je eindelijk eens lekker hebt geslapen!Slaapgebrek breekt je idd op... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Goeie middag Tort. Hoe is het vandaag met jou gegaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 Het moet echt uit 1 stuk zijn, Dar en dan een hele grote, formaat sprei. Die hang ik aan het plafond met een gaatje in het midden en mn lamp eronder Dus zelf naaien wordt dan toch weer anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 30 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 30 juli 2010 quote: Originally posted by: suusje777tasseke, ik weet hoe het voelt alleen voel ik me er verloren door,nog een stempel... ik weeet t ook ff niet meer.ga kapot na de diagnose, ik weet nu wat ik heb en wat er bij komt,je wordt er een einzelganger door Suusje, omdat je nu een diagnose hebt betekent niet dat jij alle kenmerken van die diagnose gaat ontwikkelen natuurlijk. Jij bent wie jij bent met jouw kenmerken en genoeg anderen met dezelfde diagnose die kenmerken met jou delen maar ook weer andere kenmerken hebben, als je begrijpt wat ik bedoel.Het fijne van een diagnose is wel dat je nu gericht hulp kunt krijgen hoe hier dagelijks mee om te gaan en het structuur en richting te geven.Ik ken een aantal mensen met borderline-syndroom en daar zijn echt gradaties in. Van sommigen weet ik het omdat ze het hebben verteld maar anders zou ik het niet zien en alleen maar denken dat ze wat "apart" zijn, wat overigens helemaal niet denegrerend bedoeld is want er zijn zoveel mensen "apart" mezelf incluis. Deze mensen zijn al jaren zo en zijn echt niet meer einzelganger geworden en dat er meer is bijgekomen op het moment dat ze de diagnose kregen.Kan mij voorstellen dat je nu in eerste instantie helemaal van slag bent maar als je het eenmaal hebt geaccepteerd dat dit kennelijk bij jou hoort kun je ermee aan de slag gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden