Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Zal ik het doen, advertentie zetten op mn buikdanshyves dat ik een serieus groepje wil vormen ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Did it !!Joepie leuk zeg, hopen dat er een reactie komt, dan kan ik nog meer dansen !!Yeahyeahyeah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 womanhoe is het met je hondje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Uitstekend Bako. Ze heeft het reuze naar dr zin hier. Ze kan hier prima los lopen, ze luistert goed en ze rijden hier niet zo idioot hard als bij mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 goed om te horen/lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi allemaal Niet teruggelezen. Druk, druk, druk hahahha.Druk waarmee? Me gewoon lekker voelen en overal de tijd voor nemen. Nou, die tijd gaat dan snel voorbij Vandaag weekend. Mr. Tida thuis en die is pas écht druk. Heeft er al een hele dag opzitten. Boodschappen, honden, trainen. Pff, ik heb eigenlijk niets anders gedaan dan wakker worden, ontbijten, facebook begrijpen als blijkt dat je ineens 2 accounts hebt. Berichtjes beantwoord op beide want nu heb ik ineens overal vrienden zitten hahahaha. House zitten kijken en dat ga ik zo weer doen. Overigens blijkt, na bezoek aan de huisarts, dat ik nog verder moet opbouwen naar 600mg Pregabaline p/d. Ik zit nu op 300mg. Voel wel dat ik aan de bijverschijnselen begin te wennen. Ik kijk wel of het echt nodig is, die 600mg. Misschien wel want de bedoeling is dat ik over 5 maanden stop met Cipramil en dan moet ik wel op een goed genoeg niveau van de andere pil zitten.Begin ineens weer te praten als brugman en die arme honden moesten een uur wachten op hun voer (had niets door) want ik was maar aan het telefoneren Mr. Tida heeft bier gekocht en toen ik het zag reageerden m'n hersenen nog echt 'ouderwets'; "Hee, lekker, bier!" Ander communicatiepad aangeboord (de gezonde) en toen was het gelijk over. "Niks lekker, bah, rotspul" hahahaJa, lachen doe ik weer veel meer maar die van mij luiheid, die zit er écht in. Dat lekkere genieten (wat tijd kost ) , dat heb ik toch maar mooi van m'n vader geërfd Dank je wel, lieve Papa Hoop dat mensen toch hoop krijgen van mijn berichtjes. De wanhoop is totaal verdwenen, m'n leven is nu zoveel gemakkelijker geworden en dat gun ik iedereen zo!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 hallo marjonog steeds door het leven gaand met een radslag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hee Bako!Huh? Deed ik dat dan? Trek net tergend langzaamde harloopschoenen aanHet regent hier namelijkHoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nah, ik heb ze aanOok dat gekke pakLig hier compleet ineen deuk..Off she goes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 hier is het miezerig weerwel of niet regenen daar zijn de weergoden er hier nog niet uitVerder alles goed,ben en blijf adbheb eind april wat afgedokterd met medicijn vergiftigingveranderde er helemaal doorwas negatief en had een zeer kort lontjeben nu weer in evenwichthoop dat er voor jou ook rust en evenwicht is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Oeh! MedicijnvergiftigingGoed dat het nu weer rustig is!Negatief zijn is zo vermoeiend!Ik jammer al een stuk minderVanochtend sinds maanden weleen woedeaanval, maar goedgelijk het huis weer opgeruimdHet houdt nog niet over qua energieMaar zoon is er, dat scheelt toch welDaarom nu lopen, het wordt al echt regenLeuk je te sprekenBako! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Was al weer weg en had je vraag niet meer gelezen mups..Ik weet het niet. Droomde er daarvoor ook wel van, sprak er niet zo over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Bedoelde...I need a kick in the bottem.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleur, heb je er ooit aan gedacht om daarvoor eens bij een psycholoog te gaan praten. Of in psychotherapie? Als je zegt dat je nog steeds verdrietig bent? Misschien kan het je helpen om klaar te komen met het verleden en de zware zak te legen die je op je schouders mee draagt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik kijk een programma op tevee over een jongeman, nu al oorlogsveteraan, zwaar getraumatiseerd. Ging onwetend het leger in. Heeft zulke verschrikkellijke dingen gezien dat hij toen hij thuis kwam aan de heroine en andere drugs ging. Op straat leven en compleet de weg kwijt. Bevestigd mijn boosheid over al die lokkende reclames voor het leger. dat je in een straaljager leert vliegen, en allemaal stoere dingen en tsja dat je dan uitgezonden wordt hoort er nu eenmaal bij.....wordt dan als nauwelijks hoorbaar zinnetje erbij vermeld. Schandalig !!Boos !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Om me wat te vertellen bolletje? Weet dat dit eigenwijs klinkt..heb het tweemaal gedaan. Was een teleurstelling..De drempel is te hoog.Auw woman..wat een wrede wereld toch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleurtje, ik heb je verhaal hierboven gelezen. Wel enigszins grappig, die overeenkomsten. Mijn broer is een paar jaar geleden ook overleden. En ook ik heb daar niet echt om getreurd. Op dat moment was er teveel in mijn eigen leven dat op z'n kop stond. Gek is dat. ik neem mezelf dat overigens niet kwalijk. Het was gewoon zoals het was. Terugdraaien kan ook niet.En verder: ik ga morgen ook weer beginnen. Na mijn vakantie moest de rem er weer op. Dat is 4 dagen gelukt em toen kon ik opeens de knop ook niet meer vinden. Afspraak met mezelf is: Morgen Ho! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nou dan daag ik je uit mupsie..Met tegenzin maar doe het wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Och jee, grappig had heel erg tussen aanhalingstekens moeten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 I will kick your ass!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Met frisse tegenzin () noemen we dat, Fleurtje. Ik wil ook echt. Fysiek voel ik me veel beter als ik niet dagelijks drink. In het weekend en dan met mate is een veel betere manier voor mij. nog beter zou zijn helemaal niet natuurlijk, maar vooralsnog kies ik voor het weekend. En dan alleen op vrijdag-zaterdag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik neem het mezelf niet kwalijk..Denk ik..Ik neem mijn ex enorm veel kwalijk. Hij was lelijk...Soit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 quote: Originally posted by: fleurtjeI will kick your ass!!! Auw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ja die wrede wereld heb ik wel moeite mee zonder drank. Al dat geweld, al die onrecht, martelingen, uitbuiten, misbruiken,Ik merk dat ik daar helemaal niet tegen kan zonder drank. Door mijn werk weet ik helaas veel details van dit soort zaken. Details die zo heerlijk in je hoofd blijven spoken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Nou steel je mijn strak plan Toch blijft Fleur een hoopje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden