tes Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 welkom annabel, ik ben ook net nieuw hier en nog aan het uitvogelen hoe en wat..maar wens je veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik zit even met en bakkie thee, en wil even met jullie delen dat ik 11 dagen geen alcohol op heb! Ik ben besr trots opmezelf, en begin me eindelijk iets beter te voelen.Was zo moe en had erg hoofdpijn.Be4n een blij mens!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 k Ben gestopt met de refusal.Ik voelde me daar niet prettig bij.Ik hoop het zonder die pillen ook te redden.Ik hou jullie op de hoogte,lieve groet en een fijn weekend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 4 op n rij, tis rustig hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Welkom Annabel en Tes Ik hoop dat jullie je hier thuis gaan voelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Welkom Annabel. Schuif lekker aan. Heeft er iemand nog koffie voor Annabel?Tes waardoor voelde je je niet prettig? Was het lichamelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik had hartkloppingen was erg onrustig boos (dat ik niet meer mocht drinken) sliep slecht,en nu voel ik me na een paar dagen stoppen met pillen weer wat rustiger worden of het komt omdat ik nu "al" 11 dagen niet drink.?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Mss dat ik 1/2 pilletje per dag moet gaan proberen, dat heb ik hier ook al eerder gelezen.Ik ben wel blij dat ik een soort rust ervaarde met die pillen van: er is geen keus, je kunt gewoon niet drinken, ook niet 1 slokje..Hoe is het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tes Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 bolletje? Ben je al weg?To later! Ik ga even stofzuigen dweilen, lekker fanatiek bezig hier!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wat zijn we hyper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik lees niemand die ik ken Gisteren gezocht maar niet alle stukjes gevonden..bummer!! Maar waarschijnlijk schrijf je dat zo niet.Mijn oog jeukt..dochter net uit bed. Hmm die moest blijkbaar wat bijslapen. Paniekaanvallen kwamen weer op maar hé dat is Fleur haar schuld..vervelend kind.Buurman klopt aan de deur 'hey heb jij misschien voor de grap twee schoenen van me meegenomen?'. Huh??Eén van elk paar...das balen. Nope we don't do that..Vast die buren van beneden die twee weken geleden nog liepen te schelden.Zou vanalles doen vandaag maar geen zin..dus nemen we op wat we gisteren deden. Niet veel dus..Kan uren naar de deur kijken en denken, waar ga je toch naartoe Fleur. Ben overal en toch zit ik alleen maar op mijn kont. Vreemd die zielige gedachten aangewakkerd door.Maar ik voel ze wel. Is dat beter of slechter? Me don't know..Iemand een stempel over? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Tes, die hartkloppingen zijn misschien ook van het stoppen met drinken. Heb je de bijsluiter van de Refu. al gelezen?Ikzelf heb nooit ergens last van, hier is het in Bol d'r lichaam helemaal rustig.Goeie middag Fleur.Gaat het al weer wat beter na gisteren. Las je pijn vanochtend en vond wat herkenning. Heb dat gevoel ook wel eens gehad naar Jos als ie lag te slapen. Het is geen prettige ervaring. Je weet dat het je staat te wachten en dat doet juist zo'n pijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 goedemiddag allen!Fleur, je bent al een tijdje aan het worstelen Ik zou graag iets voor je doen, maar ik weet niet wat. Bloemetje dan maar? :present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik moet ook meteen alweer uitloggen Andere plannen voor de middag, dus ik kom later wel even terug.Daggg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik zou kunnen zeggen..ja het voelt wel beter..maar denk toch dat ik maar voor nee ga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ah die mups Enjoy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hey Fleur kan het ook in het Nederlands?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Drink jij nu nog iedere dag Fleur? Of heb je een klein knopje gevonden om toch wat te minderen? Soms moet je zoeken naar dat kleine knopje en dan kom je vanzelf een keertje bij de hoofdschakelaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hallo allemaal !En weer wegdoewieieieieieieieie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Bij de meeste van je berichten zie ik dat ze aangepast zijn..vraag me soms af wat er juist aangepast wordt Voor mijn ban ging ie goed..Zo klinkt het alsof het de schuld van de ban was maar dat zou redelijk goedkoop klinken. Ik ben nooit gestopt met drinken maar er was dat strakke plan. Ik dronk niet tijdens de week, enkel heel matig in het weekend. Ik ging opwaarts..Na de ban gaf ik eigenlijk nog weinig om het plan. Stond nog niet zo sterk denk ik dan maar. Toen ik terugkwam waren er een aantal schoppen. Eéntje kwam hard aan. Heeft een paar dagen geduurd voor ik eruit snapte. Nu ben ik een beetje zoek..Eigenlijk weet ik best waar die knop staat. Maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Grmblll kan ik alco im m'n tank gooien ? nou ja met een beetje mazzel staken ze op het vliegveld, hoef ik ook niemand op te halen en de ferry staat ook bijna droog dus ik kan toch niet overvaren Verder gaat het wel goed met me hoor, ik zit alleen uit frustratie m'n bakje op te eten ipv de yoghurt die er in zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Daar moet ik over nadenken Dhendro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Oei Dhendro, dan gaan de zaken niet goed in Gr. Ik hoop dat het gauw weer beter gaat.Fleur, als ik dingen aanpas is dat 99 van de 100 x omdat ik een fout zie. Dat ik ergens een verkeerde letter geschreven heb. Maar vaak zie ik het pas als ik het berichtje geplaatst heb. Jammer dat je na je ban, het gevoel niet meer hebt dat je er tegenaan wilt gaan. Ik hoop dat dat weer terug komt. Fleur is sterke vechtster en laat zich niet kisten.Zo ik stop weer met metselen. Mag ik hier vloeken. Oké dank je wel . Gtdjebvcerdorrie HET IS HIER AAN HET REGENEN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Denk je bol? Je begreep me fout.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ben ik weer. Eventjes maar want ik zie dat Fleur hier nog zit.Fleurtje, ik lees je steeds maar weer over nare dromen enzo, over je ex vooral. Kan dat ook getriggerd worden door onrust in je hoofd, wat veroorzaakt wordt doordat je weer (bijna?) dagelijks drinkt? Zou het stoppen als jij stopt?Lees je straks graag weer. Aaangepast want er stond 'getrifferd' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden