niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 kan het nog overtuigender ??...wat kan nuchterheid toch een beloning zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hoi, Woman. Groetjes aan Zowie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik begrijp het ook niet goed Wijfie. Als je zoon hier toch al meeleest, dan weet hij toch al gauw wie je bent lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 En dat dieptepunt ging vooral gepaard met het gevoel dat mensen mij niet meer serieus namen. Ik vond dat volkomen onterrecht natuurlijk en ging bokken. Met mn zatte kop. Ik vind het nog steeds jammer hoor, dat ik niet meer kan drinken, maar ik vind serieus genomen worden belangrijker. Ik heb nogal wat te vertellen aan de wereld. Dus eigen schuld dikke bult, als ik niet met mate kan drinken dan dus niet. Helaasj pindakaasj. Maar jee er is leven na drank, en hoe :) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ik ga nu maar stoppen met je op te hemelen,anders ga je nog naast je dansschoenen lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Als je zo graag iemand wilt ophemelen Niwi, ik ben beschikbaar hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 wat wil je dan allemaal horen, Mup???...je ziet er stralend uit...???,....je drinkt niet ???... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Doem aar dat van het stralende Niwi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 He droogstoppels, all's well, we zijn 'n paar dagen naar Duitsland gegaan na het verscheiden mijner moeder, geen telefoon of internet in de tent, heerlijk.De kampeerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 aan je foto te zien, zie je er stralend uit, Mup....eigenlijk lijk je wel veel op bolletje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 hoe later op de avond, hoe droger het volk.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Dat vind ik nog eens ardig van je Niwi. Met die opsteker ga ik de nacht in.Welterusten iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Mupke... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 tis weeral na middernacht...droge dag 8.202 is ingegaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Haha leuke is dat ik al op mn blote voetjes dans, net als in dat kinderliedje met mn echte naam erin. Rarara ... quote: Originally posted by: niwiik ga nu maar stoppen met je op te hemelen, anders ga je nog naast je dansschoenen lopen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 wing ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Feli met je 8202 of was het nu 8203 dagen Niwi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Tina Turner is on teeveeThe movieOver die ene spreuk gesproken:Nam Myoho Renge KyoOf hoe je het mag schrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wow..... quote: Originally posted by: niwitis weeral na middernacht...droge dag 8.202 is ingegaan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 1 van de 2 toch, blondie...maar zit er toch niet ver naast... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ga nu echt slapen, ga morgen toch mn kids zien... Nieuwe poging met een auto van een vriend !!! Woman,Je gaat super !!! Wish " buikdansen "Mag al blij zij als ik enigszins mee kon doen met Afro dansing... Misschien tijd om het weer op te pakken... Trusten allen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wing ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wing wat is dit voor bericht naar Niwi? Begrijp er geen drol van...What is wrong ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 ja maar, ik begrijp ook niet wat je nu bedoelt, Wing... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Tovenaars en sardines metpannenkoeken op de BBQMet een boek of voor de tvop de bankAlchemisten in tenten zonderbereik en dansen doe je opblote voete het liefstMeezingen met K3 en fietsenmet zonder handenElke ochtend steek ikEen framboos uit eigen tuinin mijn mond en zie hoe dewolken drijvenTrust! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden