fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ik geef de fakkel door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 wing ze heeft medicijnen gehad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Wijfie, krijg je dan ook de sleutel terug? Misschien zou je kunnen vragen of de wijkagent dat voor je wil regelen?Igor, vreselijk meis, ik zou me kunnen voorstellen dat je al het gevoel hebt dat je ze aan het verliezen bent. Bah wat rot voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Goeienavond, ben ik weer ff.Net bijgelezen en het berichtje van Igor gemist, was al weer weggehaald.Igor: pb. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Zo, welk muziekje zal ik opzetten terwijl ik probeer pannekoekjes te BBQ-en?Ik tweifel tss. la sarabande of Nina haagse reggea. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Hey Wijfie hebben jullie wel duidelijke afspraken gemaakt dan met de wijkagent?Tuurlijk lukt het je morgen! Kom op! Ik ga zo dadelijk naar buuf en de vorige keer dat we de avond samen waren zaten we nog met zn 2-en aan de wijn: nou ik nu dus niet meer.Ook al is de verleiding aanwezig, zeker nu ik voor mn gevoel ïets te vieren" heb maar heb gebakjes gehaald.En wie zat er nou zielig met thee op een terras? Waarom dan geen fris drankje? Thee met snacks is natuurlijk ook geen combi hè . In zo'n geval, als ik het ff heb gehad met alle Spa vraag ik om crodino (echt alcoholloos aperitief) of een tomatensap, dat heeft in elk geval een "bite":P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 VM pannekoeken bbq-en hoe doe je dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Mijn achterban blijft weg zie ik..guess I am bored.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleur, jij bent nooit saai. ik val er midden in dus weet niet waar het over gaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Lekker hé Saar, Grodino. Ik trakteer mezelf met de kerst weer. Vorig jaar met nieuwjaar ook gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 sjjjjjjjjjjttt IgorIk floep maar...Lezen is fijn..ik wacht gewoon op iemand..sjjjjjjjjjjttttttt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Oh no...guess I am bored again Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 pppsssssssssssssssssssssssssssssssstt op wie fleurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 begint het met een WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWwen eindigd op een L ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Oh god!!!! Are you kidding me???!!!!Hell no..Love ya will Kerk in het midden houden hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Niet zo makkelijk! Het juiste vuur vinden!Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 31 juli 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 het is zo lachen hier. de ene pup groeit in de hoogte en kan niet meer onder het tafeltje door. ze zijn aan het rennen, daar wordt ik al moe van als ik ernaar kijk. de een hoor je hardlopen hijg hijg hijg. ze heeft ook hamsterwangetjes bij het eten en ze smak er heerlijk op los. en de grote is zo heerlijk knuffelig, ze gaat eerst drinken en je dan 'kussen' ben je meteen gewassen . laat ik de leuke dingen maar bekijken, misschien niet zo leuk voor jullie maar die twee houden me op de 'been' . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Word ff misselijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Fleur ik gis dat het met een B begint Jammer dat je de rest saai vindt.Ik vind jou niet saai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Saar weet jouw buuf van jouw alcoholverleden? Drinkt zij nog steeds wel? Ik vind het zo ontzettend knap van je hoe jij bezig bent.:light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Igor als die twee knuffels jou op de been houden, hoef je je daarvoor niet te verantwoorden hoor. Dat is jouw leven en ik geniet iedere keer weer als hier dierenberichten zijn. Voor mij mag je dat met mij delen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Thanxx Bol en buuf weet het (nog) niet. Zelf drinkt ze maar zeer matig.Ga het vanavond maar gewoon zeggen, kan bij haar, we kunnen erg goed met elkaar en da's fijn.Is crodino duur bij jou Bol? Hier 6 flesjes voor 4 euri, da's te doen toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Moet één ding zeggen VM..de laatste avond.Je sprak me aan over Fleur IRL. Een heel geworstel daarrond lijkt me. Ligt me op mijn maag...maar zo zijn er meer dingen. Blijkbaar kan A wel en B niet. IRL.. Ik gaf fel af op Wing..het feit dat ie me nietszeggend vond..kwam niet goed aan hier. Daarna sprak ik je over Marjo. Dat ik ze niet begrijp..Je zei me 'ach ja...marjo en wing..twee handen op één buik.Misschien had je me toen moeten vertellen dat er drie handen waren. Netjes en oprecht.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 31 juli 2010 Rapport Share Geplaatst 31 juli 2010 Ga de honden voeren en dan op de koffie Doeidoei, heb een fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden