Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ahhh, het Engels uurtje is alweer aangebroken. Ik ben er weer vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi Mupkelekker toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Oh. Dag MupkeSlaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Psychic tv was minde mar ok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Er is niets mis met mijn Engels, Wing. Maar als ik dat wilde ging ik wel naar de Britse versie van AdB. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Plof even binnen voor Frans. Heel veel sterkte met je moeder. Klinkt eng want het is toch je moeder he.Hoop dat het meevalt maar begrijp je angst.Zo toch even wat contact gehad vandaag want kan het niet missen maar nu ga ik gestrekt om er morgen weer tegenaan te gaan.Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Krullebol is zwijgzaamMischien had zn gedrag niets met zn dochter te makenNou ja, niet zo heel veel zin om me daar nu zorgen om te maken, zit nu zo lekker in mn vel. Straks de hond nog even uit en dan in mn eigen bedje slapen Morgen nog een rustig dagje, beetje langzaam opstarten, boodschapjes doen. Ik zie wel. Nieuwe dag met dit gevoel dus eens kijken wat er van komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ook nog, met Snake finger aan de gitare!The residents! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goh het is wel wat jaartjes geleden dat ik kan zeggen dat ik een fijne vakantie heb gehad Het is ook wel weer een poosje geleden dat iets gewoon weer eens echt fijn was.Dat had ik wel even nodig. Beetje fundament kweken in mn donder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing, ik heb jarenlang in hartje Amsterdam gewerkt, waar 80 % toeristen kwamen. Engels is ook voor mij een tweede taal geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hond uit, kom zo nog even gedag zeggen x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Woman, prachtig je kleeden fijn te zien dat PoesPoes weerterug isEn ja Mup, heb jaren in Australie gewoond vroegeren later een jaar in Amerika rondgefietstik denk ook in het Engels somsen sommige woorden kloppen dan ook beter bij mijn gevoelmaar welke reden ik ook heb, jopu kan het storen, sorry daarvoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Joepie!Eerste vd maandDongel op volle sterkteMooie muziekmooie vertraagde beeldenEngels?TsjaIk hou van taal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Of Zonnetje in het Hebreeuws.Erev tov:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Tortilla: buenas noches Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Jane: gnavend saam:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hannah, dat wil ik best zo af en toe maar griekse letters gaan hier niet dus moet ik greeklish gaan schrijven en daar ben ik niet goed in. Daar komt bij, ik wil m'n nederlans wel een beetje bijhouden, toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 kijk daar ga ik al, Nederlands, dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 De stakingen zijn opgeheven, dat is maar goed ook, want ik begon van benzine te dromen. Kijken of ik nu weer van roosjes, big smiles enzo ga dromen.Trust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Ik was vandaag in hetMartena museum alwaareen expositie over het levenvan Annamaria van schurman(1607-1678)Zij beheerste 11 tot 12 talenAls vrouw in die tijd volgde zecolleges achter een gordijnOnze monden vielen openLet us speak! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Languages?????????????????????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 VM Ik heb het alleennooit geleerdWel gevoelig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Deze is nog beter!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Moet wel even selectief blijvenMorgen is het de tweede..Leuk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Nu kan ik onveer met een gerust hart gaan slape kindje doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden