VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing,Ingaande op gesprekken die ik opving, U als oud gediende, wat heeft U gebracht tot het besef dat het niet nodig is om de geest te benevelen?Laat de echte Wing opstaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Akelei wat bedoel je met, even helemaal niet meer mee doen. Licht uit? Brengt iets een hoop spanningen met zich mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Aanpassing,ik lees en weet graag, heb daarom ook deze hele site gelezen!Maar voor de nieuwe hier lijkt het me interessant om te weten wie Wing eigenlijk is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Mupsie Was ff dochter binnenlaten..Ik ontloop de winkel een beetje vandaag. Zal maar denken dat de eerste dag de moeilijkste is. Als dat beetje rust geeft is het voldoende hé Geen eten voor Fleur dus . Ach ja kan nog wel aan de lijn gewerkt worden dus geeft niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 //Het punt zit m nooit in de drank,maar in hoe men zijn leven leeft.//Mooi gezegd Wing!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Kijk hier zijn de foto's van het prachtige kleed wat ik gekocht heb in mn vakantiestad, en er zit ook een foto bij van het doosje wat ik vond, en wat precies hetzelfde is als mn lievelingsdoosje, die ik al jaren heb en intensief gebruik voor mn sieraden. De bovenste is nieuw, en iets kleiner maar dat is juist leuk http://img825.imageshack.us/sl...r.php?id=dsc01248e.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Lieve Frummers!Ga zo de bedstee in.Elke dag leer ik.Het gaat niet alle dagen goed.Wees vanavond zacht voor elkaar, de wereld is al hard genoeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wing,het benevelen van mijn geest in alle opzichtenwas nodig om te worden wie ik nu ben.Gunstig zowal als on gunstig, dus soms goed,leuk, soms heel vervelend.Maat houden is een ander verhaal. Tot over een dik half jaar was het zonder maat, in alle opzichten!Saturation en dan overlopen!Gas terug digesteren eerst en dan weer vollenbak vooruit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Trusten Madelief. Ik hoop dat je goed slaapt. Je bent lief je bent oké', ga met die gedachten maar lekker je bed in en morgen weer gezond op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Wijfie, super!!!Houden zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Bolletje! en alle andere frummers natuurlijk!Ja echt het is belangrijk dat we de goede kanten van elkaar blijven zoeken.Niet scherp, maar zacht.Nu is het goed.Dus..ga ik goed slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Lieve mensen. Ik ga ook afsluiten. Dadelijk nog een film kijken. Beowulf. Dat zijn mijn films.Trusten allemaal, en tot morgen weer.O ja, Wijfie, geweldig, wijfie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Maar Wing,vind jij het dan soms niet moeilijk om die hoogtepunten te vergeten (die zeldzamer waren dan de rest idd.).Nu zijn er nog even hoogte punten maar anders, daarom niet slechter!Maar daar heb ik me eigenlijk al bij neer gelegd, is ook de leeftijd wie weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Zo.Situaties als situaties zijndient er zich altijd weer wat aanDochter is gewoon zelfstandige MiepEn dat vind ik eigenlijk heel erg prima immersBaalde een beetje dat ik niet mijn gangben gegaan, maar goed, dit was ook okeeMisschien nog een paar dagen kamperenOok altijd leuk, werk komt wel na de vakantie Ga toch verhuizen Ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Idd. Wing,Zover ben ik ook ondertussen.Maar ik wil toch ook meer!Niet meer met het benevelen van wat dan ook maar gewoon!!En ik weet ook ondertussen dat al die excess gevoelens, gestimuleerd door wat dan ook EIGENLIJK, van mij waren!En dus nu ook nog bestaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Grappig heh om dat te zienWist het allang, maar tochweer even flink kopje ondergeweest afgelopen maandenEn ook daar in de bivak gezienMooi omgekeerd Akelei! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Mag da wel?????????????????????????????????????Moet ik nu in de hoek? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ik bne er weer eerder slechter dan goed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Marjo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Op het randjeOngeloveloos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Chaos in da head Suus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Je hebt oh zo gelijk Wing,maar ik heb idd. regelmatig nood aan uitdagingen, in welke zin dan ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 ja chaos mar whays up thas my life Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 De eerste dag zonder zit er weer op.Fleur, ik heb je gelezen hoor. Goedzo voor ons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Middenin de chaoskan dat zo lijken jaMaar het is natuurlijkniet zoLaat het even bezinkenCalm down SuusMorgen doen wat jemorgen kunt doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden