igor Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Igor! Jij vroege vogel! Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Eerst even wat teruglezen met een bakkie koffie.Gisteren hier bijna niet geweest.Mijn dochter is er.Heel gezellig. Ga ik straks broodjes bakken, haar een beetje verwennen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Igor, Ja ik geniet!Nee ze is hier niet vaak.Ze woont al jaren op zichzelf, maar hebben een heel goed contact. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goedemorgen mensen,Hier alles goed,wat meer gewend aan het borderline met persoonlijkheidsstoornissen en ptss.Frans Ik heb heel veel aan je gehad enhoop dat te houden!!! Thanks echt.hier ook vroeg wakker maar gisteren zo een halve goede dag gehad dat ik er even tegen kan weer,Mijn ''beste vriend'' veelpleger heeft een deuk en een gat in mijn autoraam gegooid,pff aangifte doen voelt als verraad maar een autoruit kost ook niet niks. Sta IN DUBIO,maar even wat leuke verhalen graag!Kruip nog even lekker een kwartiertje met mijn doggy op de bank,Dikke kus,Suus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
suusje777 Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 igor dat is moeilijk,zo ben ik niet! Verraad is voor mij als straatmeid erg moeilijk. Maar bedankt dat je meedenkt.Ik moet nu met die borderline on zien te gaan, zelfs mijn man geeft me nog een kans omdat hij weet dat ik een zwart gat val als ik alleen kom te staan!Ik moet verder,ik ga een opleiding tot nagelstyliste doen en visagie om in de hoop dat ik er wat mee kan!Sorry ik ben vrolijk maar tegelijkertijd weet ik het niet met dat borderline gedoe. en met dat ptss.Ik ben vrolijk[naja] hoor maar vindt het ook moeilijk een balans te vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goeiemorgen Igor, Madelief en Suus!Wat is het heerlijk vredig hier, ik ruik bijna de geluiden van een zondagochtend-ontbijtje:)Heb de draad van gisteren gelezen maar gelukkig is gisteren alweer verleden tijd.Vandaag :rose:dag!Suus; hangt er misschien ook vanaf wat de aanleiding was enzo? Maar zou het toch niet als verraad zien hoor. Fijn dat je gisteren een betere dag had en ik wens je van harte dat die van vandaag nóg beter zal zijn Doe maar rustig aan.Madelief; lekker moederdier, doe maar en geniet, maak er weer een mooie dag van Igor: heb pb gelezen maar nu geen tijd. Moet voortmaken want strakjes trainen met hond.Spreken elkaar later wel weer ok? Knuffel K&B van mij Oja: hier alles goed. Heb gisteravond niet gedronken bij buuf terwijl ze toch met een speciaal gekochte fles rosé kwam aanzetten. Heb echt 1 seconde getwijfeld :$ maar dat was ook meteen voorbij. Ben aan de rivella gebleven en zij aan de rosé.Zo gauw verder.Dag allemaal, ook latere inloggers: heb het goed!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goedemorgen Suusje en Sara!Ja heerlijk is dat, zo'n zondagochtend!Suus, ik hoop dat de lijn positief blijft stijgen voor je!Sara, knap van je dat je van de rose bent afgebleven! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goeie morgen Igor Saar Madeliefje en Suus,Geniet maar lekker Madelieverdje ik ben jaloers op je.Igor ja zet dan ook die wekker eens uit zeg.Saar goed zeg dat je het gisteren bij fris hebt gehouden meid. Daar pluk je nu de vruchten van, een nuchter hoofd, niet boven de w.c hangen, vrolijk zijn en vooral trost op jezelf. Heerlijk voor je:heart:Bol gaat vandaag werken. Kweet niet hoe laat ze me komen halen maar ik hoop dat we het niet druk hebben. Hebben jullie gisteren nog hart van Ned. gezien? Zoveel kittens. Vreselijk hé? Maar goed Bol gaat koffie pakken want die zegt dat ie klaar is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Bolletje, goedemorgen!Werkse vandaag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goedemorgen zondag lady's Zo te horen niks dan goedgemutste zielen hier. Heerlijk !! :heart:Zit nu aan de koffiekoeken met koffie. Er zijn ergere werkdagen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 goedemorgen allemaal,Ja Bol moet vanmiddag werken als het niet druk is bellen ze me op.verder gaathet met em iets beter n=maar voel me echt ellendig na gister. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goedemorgen allen,wat een mooie dag weer vandaag.Een heerlijk zonnetje, dat doet een mens goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Hoi igor, ja hoor, ben aan het werk en dan is een bakkertje op de ochtend altijd gemakkelijk. Hup hup de koekjes er in en we kunnen er weer even tegen.Suusje, is dat die verpleger dat je dat heeft geflikt ?? Kan je aantonen dat hij de dader is ? Zo ja, zou ik er niet aan twijfelen om klacht neer te leggen. Die man lijkt wel met alles te gaan kunnen lopen. Trek de lijn, hier en nu !! Je bent een vechtertje Madeliefje, hoe laat staat de wekker vandaag ??Gisteren het lot getart !! Na 2 AV biertjes, mosseltjes besteld klaargemaakt met witte wijn en nog enkele AV biertjes. Niks gevoeld, ze waren heerlijk en het heeft gesmaakt.Na het eten overgeschakeld op water en gini. Al bij al een geslaagde avond, zij het met een koele T weeral (zucht) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goeie morgen Slokje.Je voelt je ellendig na gisteren? Heb je gedronken? Ik heb niet alles gelezen sorrie. Je hoeft er ook niet op te antwoorden hoor als je niet wilt.Zag dat Cootje gisterenavond nog op bezoek is geweest. Jammer dat het zo laat was. Anders had ik die lieverd nog ff kunnen complimenteren.Ik heb me toch een partij raar gedroomd Er zat een man van de Dierenamb.tegenover mij met twee puppies.Die was die kleintjes advocaat aan het geven. Ik vroeg of hij wel goed bij z'n verstand was, dadelijk worden ze verslaafd. Hij zei dat hij zelf verslaafd was en nu z'n diertjes wilde verwennen, vreemde droom hoor.Goeie morgen Tina en Will.Goed joh dat je gisteren gewoon water en dat andere spul gedronken hebt. Je wordt met de dag sterker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Dankj je bolletje, zo voelt het ook aan Jij dus ook werken vandaag,? Dan voel ik me al niet meer zo alleen Hey slok en tina, Vertel slokje, als je wil tenminste ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 2x zelfde bericht ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goeiemorgen allemaal, Hier een heerlijke stille zondagmorgen. Droog na al de regen van gisteren, zelfs een zonnetje. Al heerlijk bakkie koffie in de tuin genoten, vogeltjesgeluid erbij, echt genieten,. Bol, heb de uitzending gisteren niet gezien, veel kittens???? Wil, was best jaloers op jullie mosselen gisteren, tis dat de winkels al dicht waren , hihi. Heerijk he? ik maak ze altijd zelf, zoooooooooooo lekker. Igor, breek me de bek niet open .... huisdieren en dan regen, hihi, is niet tegenop te poetsen hoor. Madelief, je gaat goed he?En heerlijk dat je dochter er nu is, lijkt me ook stuk relaxter voor jou nu je niet meer alleen maar met drinken bezig hoeft te zijn. Zag overigens dat jij met suus hebt gepraat een paar dagen geleden en haar om maar te zeggen 'eerste hulp' hebt verleend, petje af hoor. Slok? waar voel je je ellendig door dan? Zie Tina ook ..... morgy tina. Saar , dikke pluim, het is zo verleidelijk om dan te denken: 'wat maken die paar glaasjes nou uit, heb het ook wel eens verdiend hoor' , hartstikke knap dat je nee hebt gezegd.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Is dat een uitnodiging Vonneke ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Die mosselen bedoel je Wil? hahaha, denk dat kees raar op zou kijken als ik opeens voor drie de tafel dekte en jij aan zou schuiven. zou ik toch wel even het een en ander moeten uitleggen eerst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Goeie morgen Vonneke.Ja op sbs.6 Je kon ook een soort, opvanggezin worden voor moederpoezen met kittens. Dit omdat er veel mensen zijn die hun poes niet laten steriliseren. Maar ze hadden geen plaats meer bij het dierenassiel, daarom vroegen ze mensen die die dieren op willen vangen. Dat is nu in iedere gemeente zo. Dus wie opvang wil zijn voor die kittens, is van harte welkom.Iedere opvang zit nu hartstikke vol, wij ook. Eens kijken of ik Woman ook kan porren. Ik denk dat die ook erg goed is met die kleintjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 1 augustus 2010 Op die fiets ...Snap die mensen niet hoor. je hebt een kat en je zorgt er dus niet goed voor. Iedere @#$*# weet toch dat fout gaat als je ze niet laat helpen? Ongelooflijk hoe harteloos mensen kunnen zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden