Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 mosselen en oesters not kosher Wing:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Mogge Saar. Wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Heb je ook koorts? Ik heb nog niet gehoord dat er griep heerst. Maar let maar goed op jezelf meis.Heb je genoeg in huis om een paar dagen niet naar buiten te hoeven?Wing fijn dat gisteren, gisteren was en dat je dat achter je kan laten. Het is me alleen niet zo duidelijk waar je nu zo geschrokken van was. Ik hoop dat je je vandaag in ieder geval weer lekker blijft voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Wing Je kunt het ook zien als veelzijdigheid!Doet me herinneren aan beeldjes die ik in de wereldwinkel zag, heel schattig en ontroerende beestjes die ik zou kunnen benoemen als " vogelfant" of "olivogel". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Lieve Bol, het gaat wel hoor. Moet er nog wel ff uit straks want eh...............WING: heb jíj misschien koffie mèt caffeine???Pfff ben niet echt wakker geloof ik na die caffeineloze bak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Wing: being there, done that ! Maar jij bent een sterke mossel héSara, erg bedankt hoor. Bloemetjes doen wonderen hé (zeggen ze toch).Verzorg jij je nu maar eens extra, en hier is alvast een mooie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ben even weg, toedels en tot strakjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 dacht dat onze blowfish geen schubben had Wingdus not kosher;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Een kogelvis is uberhaupt niet kosher. Zeer gevaarlijk en giftig. In Japan eten ze hem wel maar hij wordt dan klaar gemaakt door uiterst deskundige mensen. Nee geen kogelvis.Mogge Akelei. Nieuwe kansen voor een nieuw geluk meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Han hoe is't eigenlijk met je, tenzij ik slecht lees nog geen antw op m'n vraag van je gezien;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 De koffie van Simon wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 valt me steeds op dat het woord kosher eigenlijk door ons in een andere betekenis wordt gebruikt dan voor joden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Dankje Will! Voel me gelijk al een stuk beter Akelei: knap van je hoor! Ja ben ook met soort administratie bezig maar mis nog steeds de KOFFIE!!!!Ja Wing hier hetzelfde verhaal: de dag beginnen met echt sterke koffie en daarna niks meer (of zonder cafeine). Alleen drink ik espresso, de echte uit een italiaans potje.Ow hoor net dat ik vanavond voor de kerk op pad moet, kennismaking met nieuwe pastor.Hè wat fijn dat ik nu niet meer in de stress schiet dat ik dan niet kan drinken ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 don't worry my friendhere the same story:DM. noemt mij zijn Evamss toch Paradise Regained Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Ik ga gewoonKamperen/klussenIk zie wel wat er gebeurdAls mijn hoofd uit elkaar spathebben we dat ook maar gehadFijne dag allen!Ik heb jullie gelezen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Will, lees je nog zo weinig..gaat ie wel een beetje goed? Vast achterhaalde vraag..Ha die zon Mups..all ok?..vond gisterenavond beetje triest eigenlijk..maar ligt aan mijnen gemoedstoestand waarschijnlijk. Suusje..las je vanmorgen ff terug..kom je nog ff binnenpiepen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Fijne dag, Marjo:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 En alle anderen ook een fijne dag!Ik ga er ook vandoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Wing, het ontgaat me even wat je gisteren met EN touta nika (=kruis ) wilde zeggen, als je ermee verwijst naar u-tube; ik kan niet u-tuben met mijn internetsnelheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Dag Marjo, zou je mijn kop kunnen aanbieden maar die is vandaag ook niet geweldig Doe lekker je ding. Tot later!Hallo Fleur! Hoe ist?Hannah; ja geldzorgen zijn *%$#&@goed dat jer rustig over kunt denken.Dat slapen komt vast wel, ik maak ook nog steeds geen normale nachten trouwens.Misschien is het ook onze leeftijd ?Vind je het ok dat je meer drinkt wanneer je alleen bent of zou je dat liever anders zien?Bij mij is eenzaamheid nog steeds een trigger hoor.Ben benieuwd hoe Igor strakjes terug komt?Ga nu ff wat telefoontjes plegen.Dahag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hannah, een vraagje: hoe lang kan je blijven dromen van verandering? Ik bedoel de vraag niet flauw, ik loop zelf tegen wat zaken aan waar ik ook moeilijk een klik oppik en ik erger me daarmee wat aan mezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 ah een mythe, leuk, weet je ook welke mythe ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Zonnetje hoe komt het dat daar de lonen zo laag liggen en vastgoed zo hoog? Hier liggen lonen ook laag; minimumloon is 550 per maand. Maar voor 450 heb je een leuke huurwoning aan zee. (moet je dus wel met 2 of 3 inkomens gaan wonen, maar die ruimte zit er wel in) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Han een hele boterham... maar o zo herkenbaaren wat die dromen betreft.... die klik komt trust me;) goed dat je die paniek al meer in de hand hebt maar vooraldat het zelfvertrouwen op de voorgrond verschijnt:present:ik leef dat er al een paar lichtpuntjes zijn (de kids, je huisje, ...) in die donkere tunnel die je hier effe tussen de soep en de patatten beschrijft:Den wat dat drinken betreft... ook hier ben je blijkbaar toch aan het loslaten, geen regide regelshet komt... het gaat en we zien welof interpreteer ik je fout?in ieder geval bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 2 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 2 augustus 2010 Hallo !Mn beeldscherm doet het weer, het snoer zat niet goed in schem zélf, ik zat steeds maar te kijken bij de pecee...Ik ga het vandaag heel rustig aan doen. echt slow. Soms doe je vaak dan meer uiteindelijk omat je er de tijd voor neemt. Vanavond yoga. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden