Spring naar bijdragen

Maandag 2 Augustus

Frans

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 311
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wing, ik heb hier nog steeds die houtdraaibank hé? Daar heb ik ook een hele hoop beitels en gutsen bij. Je mag hem zo hebben als je wilt. 90 cm. tussen de centers. En je kunt er een schaal opdraaien van ongeveer 35, cm. Zit ook een klauw bij. Je kunt hem op drie snelheden zetten.

Goeie avond Mupke.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

So it is Wing!

Er bestaat een bedrijfje, on site machining, dat gaat dan meer over machineren. Daar moet je ook het centrische in het oog houden!

Maar ongelooflijk joh! Op een duizendste mm precies! Afvlakken is daar dan wel niet bij!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Wing, heel C.,

en dan moeten ze nog zien dat een vat (20m. lag 5 m. doorsnee), hangend op een veren bed, centrisch blijft draaien!!

Dat gaat echt over het frezen van .0 mm's he!

Hallucinant!

Als je dan ziet dat de constructie is gemonteedr met bouten van meer dan 5 cm.!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde net zeggen Nien. Hout draaien is heel anders. Dat is meer handwerk. Ik heb het wel eens gezien dat metaaldraaien. met zo'n wieltje waar je aan moet draaien. De beitel zit vast. Prachtig mooi om te zien. Ik heb het altijd graag willen leren. Maar met hout zie je als je draait de tekening van het hout naar boven komen, dat is ook mooi, zeker als het hout ziek is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed nieuws ontvangen.
Na onderzoek bij mijn moeder blijkt het GEEN kanker te zijn.
maar wellicht een vernauwing van de galblaas.
Hier dient ze wel voor geopereerd te worden waarschijnlijk, maar o zo blij dat het niet het eerste was...

Hier zit een gelukkig , droogstaand en opgelucht mens :)

Betekent wel dat ik aankomende weken in de buurt blijf, wat extra moet rijden, dat soort dingen.
Maar ze stond erop dat ik wel naar Lowlands ging... ("dat is jouw jaarlijkse traditie, ik red me wel")

Kan wel juichen. Zo blij dat alles meevalt :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaa vlaamsmeisje. ben superblij...

Wil zowiezo queens of the stone age zien. Verder gaan we ook voor Air, Massive Attack, Mark Lanegan, As I watch you from afar, Dave Clarke, Snow Patrol, NOFX... en zo nog een berg...

Het gaat weer een fijn feestje worden :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...