Spring naar bijdragen

Dinsdag 3 augustus 2010

will

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 262
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goeienavond Fleur, Bekkie, Niwi, Wing,Bolletje, Kore, Rapilos en Vlaamsmeisje!

EErst heel erg bedankt voor al jullie lieve reacties :heart:
Ja het is nog heel onwezenlijk en ik zit mezelf nu met een crodinootje te belonen.
Krijg alle denkbare ruimte, ze hebben zelfs geen andere halftimer ingehuurd om mij alle vrijheid tot ontplooiing te geven.............nou ja zeg.......ik stond paf. Ga 1 september beginnen. Hou jullie uiteraard op de hoogte.

Kore wat fijn dat je zo lekker in je eigen velletje zit :present:, gnotter maar lekker door zo!

Fleurtje: mss al op de bank? Tuurlijk ga je je weer vrolijker voelen, echt wel :heart:

En nu voor Rapilos:
:present::musicnote::heart::moon::present::musicnote::heart::moon::present::musicnote::heart::moon::present::musicnote::heart::moon:
gefeliciteerd met de twee jaar meid!!! Je hebt er hard voor geknokt en bent sterk geworden ook al moet je ook nu nog wel eens vechten. KANJER!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Owkeeeeeeeee,

vertel es een leuk slaap vertelserke!!
Anders kan ik NIET slapen!, van-nacht!

Teveel sollutions voor teveel aanbod, aan vragen!

Belangrijke beslissingen maken!!!! Geld, kids,famillie, relaties.............

En toen................................

Wing , zodoende!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wing zit vast te eten; is het lekker geworden?

Kore: hier ook uitbuiken want heb een heel toscaans brood verorberd :P
gloof datk zo ook maar eens in halfhorizontale positie tv ga kijken haha.

Woman al weer weg; dat is echt niet leuk wat krulleman doet, en dat is zacht uitgedrukt. Kan me voorstellen dat het je toch diep raakt. Weet je nog welke dooddoener ze vroeger riepen? "Ach joh, er is geen hand vol maar een land vol", vond ik altijd flauw als je middenin verdriet zit maar ja over een poosje haal je je schouders en je neus op voor hem. Hij is je gewoon niet waard hoor.

Igor: zag ik wel reageren maar ben eigenlijk benieuwd hoe het op het werk gign en of er al meer duidelijk is over de deeltijdbehandeling?

Iemand nog iets van Suus gehoord?

Will: fijn dat je geste van harte is aanvaard en blij ontvangen. Ja zo is dat in een duo; is er 1 blij dan zijn er 2 blij. Maar effe zonder gekheid: denk je wel om jezelf? Heb t idee dat je wel erg veel energie produceert en Redbull is natuurlijk maar een lapmiddeltje. Denk om jezelf alsjeblieft? Zou zonde zijn wanneer straks alles voor elkaar en jij kunt er niet van genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleur :heart:
Gelukkig heb je jezelf bijeen gepakt... dag 2 nu toch ? en nog vele dagen volgen, dag per dag !!!
Je bent echt zo'n toffe meid, zolang je niet drinkt dan he !!! dan verander je nar mijn mening in een :devil:tje... ;)

Woman : Ga verder met je leuke leventje please en laat je niet ondersneeuwen door mister loverboy krullebol... Zit ook op de site oodaB... Misschien kan ik een leuke val voor hem zetten ?
Hahahaha... Hem effe op zn plaats zetten, aan de andere kant waarom energie verspillen aan hem !!! :D

Sara : Mooier dan mooi kan het dus niet met je job... Echt superblij voor je !!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankje PP! Lief dat je r toch aan denkt !

Ha VM ja die Zjef weet waar hij het over heeft, niewaar?B)

Ja Kore dat was het andere uiterste, moest er bij huilen, niet alleen vanwege de dieren maar ook van die boer die zo gebroken was...............
en ze gaan er stug mee door, die stomme regelneven alleen nu slimmer, zonder er ruchtbaarheid aan te geven. Hoor je nog iets van Qkoorts? Ook honderden dieren voor niks afgemaakt.
Volgens mij draait de hele politiek om geld en niks anders dan dat.
Wat een flater: oeioeioei de Mexicaanse griep zal een epidemie worden!!!
En nu? Alle overgebleven vaccins naar achterstandslanden, joost mag weten waar ze daar voor gebruikt worden.
Ben het eens met de boer: ook mijn vertrouwen in de overheid is "de helft van nul".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...