BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ha die Adam, al een eitje gebakken vandaag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Oh, haha, nog voor je het schreef, Bam Bam.Bor, ik schrijf zeker ook vanuit wat ergernis. Mijn bedoeling is niet om een discussie te voeren over jou versus BJZ. Ik hoopte te lezen wat je eigen beslissingen zijn. Vanuit jezelf, niet omdat het van een ander moet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Jane gefeliciteerd.Als onze bookkeeper Adam het juist vindt, dan zal het zo zijn.Jane, je bent een topper.Op naar jaartje twee!Ga zo door , en veel sterkte.Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 quote: Originally posted by: borretjequote: Originally posted by: TidaAls wat ik schrijf en vraag aan Borretje alleen negatief gelezen wordt heeft een discussie weinig zin. Jammer. Ik wil wel met je in discussie hoor.Hoezo negatief? Heb het gevoel dat je je vooral verdedigt en mij vragen stelt die ik niet voor jou kan beantwoorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Bor, lukt het jou altijd eerlijk naar jezelf te zijn? Mij niet. Meestal duurt het even voordat ik dat in de gaten heb. Meestal komt het wel, gelukkig maar ik wil ook niet altijd eerlijk zijn. Ik wil soms de verantwoordelijkheid niet nemen. Vind ik lastig punt soms, of vaak eigenlijk. Als ik nou dan eerlijk wil zijn.Ik meen te horen wat je zegt; toch blijft staan dat jij alleen jezelf kunt veranderen. En op anderen heb je geen invloed. Niets mis mee trouwens om kritisch te zijn op jeugdzorg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Blij dat mijn aanwezigheid op prijs gesteld wordt Bammie. De pijn is mijn rug is het gevolg van een blokkade van het SI-gewricht, iets wat zich langzaam heeft opgebouwd maar nu ineens acuut is. Het gaat alweer iets beter, vorige week wist ik echt niet waar ik het zoeken moest. Overigens bedankt voor alle beterschapswensen die ik mocht ontvangen! Alf, ik hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen. Jammer is dat, om een paar dagen extra vrij te hebben (= in de ziektewet) en dan helemaal niets te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ha die Soothe, ouwe man....hoest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruimel Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goede morgen,Jane goed van je een jaar 24 uur per dag droog. Een prestatie.Alhoewel ik vind dat een ieder die de strijd met de drank aangaat een kanjer.Alcohol is een sluip moordenaar en inderdaad eens een alcoholist altijd een alcoholist.En elke dag dat je niet drinkt is een gewonnen dag, gewoon gewonnen van de alcohol.Denk nooit ik drink zo of zo lang al niet, ik ben er. Je bent er nooit. Ik zelf heb vaak heel lang droog gestaan ook meer dan een jaar en toch..........toen ging het weer mis.Het blijft vechten. Maar het kan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Boek lezen ook niet Anna? Balen is dat he. Ik heb vaak pijn in mn hoofd maar rugpijn schijnt ook killing te zijn. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Redelijk Bammetje. Jij ook redelijk, naar ik hoop.U bent weer lekker op stoom. Een groet van Mike ook aan Frannie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Sa gesellig zo met z'n allen.15 gebruikers, blijf dat 'gebruikers' toch iets raars vinden:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Oh, Frannie is er ook!De hele club. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 quote: Originally posted by: SootheOh, Frannie is er ook! De hele club. En dan maar zeggen dat ik overdrijf.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Er werd mij zonet gewezen op het feit dat onze Jane4 een heel jaar volgemaakt heeft! Waarvoor hulde!!! voor jou en doe stille voort!Hoi Anna! Even uit de running? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Witte, er rest mij een gepast zwijgen. Alhoewel ik niets van doen heb met het inloggen van Anna, Soothe of Adam. Fran wel, die heb ik gesmst. hahahahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Tida voor je bericht op 11.48 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja, ik werd gesommeerd, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 hahaha heerlijk om jullie weer ff te lezen in ieder geval.wel rot van je rug Anna, ik wens je beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 En nu benk weer weg. Heb een heel takenlijstje namelijk. Alles wat ik al een eeuwigheid uitstelde.Groet aan Soothe en Anna en alle anderen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 En t is stil.De levensvragen die mij bezig houden nu zijn:Maak ik nog een kopje koffie.Ga ik in bad of onder de douche.Zal ik nog even naar bed gaan.Of zal ik wachten totdat de wasmachine klaar is en eerst de washangen, in welk geval ik ook nog een kopje koffie kan maken. Maak ik een kopje koffie dan zal ik zeker niet slapen. Nou ja, en met nadenken over zulks is het maar zo weer een uur later......De scheen maar donkere wolken pakken zich samen. Regen. Mmmmm, slaapweer.Alcoholgerelateerd, neuhhhhh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Fran is riebedebie, ik nou toch ook maar weer es. Fijn jullie gesproken te hebben. Niets doen wat ik ook niet zou doen dus......Yihaaaaaaaaaa.Bor, ga goed meid, ga goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Bako. Goed te lezen Bako, dat je op de juiste weg zit.Nu enige taken afwerken.Allen een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Bam, het woord gebruikers, ja, wat goed van jou gezien!!Hallo allen: medegebruikers.... pfff wahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 so long....... oldies but goodies:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 O, ik heb Sara nog niet gefeliciteerd: wat fijn voor je! Een baan, supergefeliciteerd!Nou, dag dag allemaal....hm, het is hier ook gaan regenen, jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden