Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Owja, mooi Wing !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wing, vind jij roadrunner niet grappig??(Jonathan Richman z'n versie ook maar de ECHTE) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goeienavond!Woman, ze hingen op het waterloopleinhele grote doeken, als achtergrond van de kraampjesmaar vast ook wel te koop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Goede avond allemaal,Madelief,als je niet eerlijk bent naar je omgeving,ben je ook niet eerlijk naar jezelfen doe je je zelf ernstig te kort.Gelukkig weet ik dit nu,jammer dat ik daar eerst 66 voor moest wordenIk wens jou van :heart:eMinder verlloren jaren toe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 den Kore se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hela, Kore se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Den Niwi en den Nien se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 dat wordt ook verslavend se...dat se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja. ik spreek ook al een aardig woordje Bels:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 ja precies, dÃe bedoel ik !Vind het zo gek dat ze nergens op internet te vinden zijn ..... quote: Originally posted by: jane4Goeienavond! Woman, ze hingen op het waterlooplein hele grote doeken, als achtergrond van de kraampjes maar vast ook wel te koop! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 en ik ben niet eens belg, Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zo lekker tegen een bal getrapt, Zowie blij meespelen, in de stortregen met kaplaarsjes aan. Leuk ! lag een plas watr op het gras dus Zowie helemaal uit dr bol haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 EN literair gezien is het DE Niwi, want voor een medeklinker is het DE, en DEN voor een klinker!De se blijft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wat is dat nou weer voor taaltje? Ik bedoelde het taaltje van Wing Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Madelief ik denk niet voor jou, ik ben wat verdrietig om wat verslaving zoal aanricht, dat is geen visie maar beleving. Ik ben altijd positief naar jou toe geweest, vandaag ook. Maar ik begrijp dat je daar geen prijs op stelt dus ik zal mijn mond proberen te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 HET niwi ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja Dhendro,ik hen je bericht ook als positief ervaren! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 HET niwieTJE! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Dank je, Kore Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Allez dan, deze nog maar es! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hoewel ik biggus diggus grappiger vond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wing,als iemand mij alleen maar superpositief ondersteunt,dan kan dat wel even werken,maar echt binnen komt het niet.Ik ben de mensen dankbaardie mij echt zeidenwaar het op stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Al was dat niet altijd leuk om te horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 zo is dat, Kore...niet rond de pot draaien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden