VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Wing, vind jij roadrunner niet grappig??(Jonathan Richman z'n versie ook maar de ECHTE)
lady jane Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Goeienavond!Woman, ze hingen op het waterloopleinhele grote doeken, als achtergrond van de kraampjesmaar vast ook wel te koop!
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Goede avond allemaal,Madelief,als je niet eerlijk bent naar je omgeving,ben je ook niet eerlijk naar jezelfen doe je je zelf ernstig te kort.Gelukkig weet ik dit nu,jammer dat ik daar eerst 66 voor moest wordenIk wens jou van :heart:eMinder verlloren jaren toe!
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 dat wordt ook verslavend se...dat se
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Ja. ik spreek ook al een aardig woordje Bels:D
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 ja precies, dÃe bedoel ik !Vind het zo gek dat ze nergens op internet te vinden zijn ..... quote: Originally posted by: jane4Goeienavond! Woman, ze hingen op het waterlooplein hele grote doeken, als achtergrond van de kraampjes maar vast ook wel te koop!
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Zo lekker tegen een bal getrapt, Zowie blij meespelen, in de stortregen met kaplaarsjes aan. Leuk ! lag een plas watr op het gras dus Zowie helemaal uit dr bol haha
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 EN literair gezien is het DE Niwi, want voor een medeklinker is het DE, en DEN voor een klinker!De se blijft!
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Wat is dat nou weer voor taaltje? Ik bedoelde het taaltje van Wing
dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Madelief ik denk niet voor jou, ik ben wat verdrietig om wat verslaving zoal aanricht, dat is geen visie maar beleving. Ik ben altijd positief naar jou toe geweest, vandaag ook. Maar ik begrijp dat je daar geen prijs op stelt dus ik zal mijn mond proberen te houden.
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Ja Dhendro,ik hen je bericht ook als positief ervaren!
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Hoewel ik biggus diggus grappiger vond!
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Wing,als iemand mij alleen maar superpositief ondersteunt,dan kan dat wel even werken,maar echt binnen komt het niet.Ik ben de mensen dankbaardie mij echt zeidenwaar het op stond.
Kore Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 Al was dat niet altijd leuk om te horen.
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Geplaatst 4 augustus 2010 zo is dat, Kore...niet rond de pot draaien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden