dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Madelief, als jij blij bent met het behaalde resultaat tot nu toe, dan heb ik er geen moeite mee om blij voor jou te zijn. Ook heb ik al diverse malen gezegd dat ik het knap vind wat je doet tot nu toe. Maar jij zegt nu: ik vertel het niet aan man, ik blijf drinken vanaf 5 uur, ik vertel het niet aan dochter enz. dan denk ik dat gaat niet goed op termijn.Het meest zinvolle wat ik hier op het forum misschien wel geleerd heb; wees eerlijk, naar jezelf en naar anderen. Alleen eerlijkheid confronteert je met je eigen gedrag en gevoelens. Dagelijks heb ik daar nog profijt van; door elk gevoel van mezelf proberen zo eerlijk mogelijk aan te kijken. Daarmee liep en loop ik natuurlijk tegen van alles aan; wat heb ik lopen verstoppen, wat durfde ik niet aan te kijken enz. Toch is het voor mij het meest zinvolle waar ik mee bezig ben omdat blijkt dat ik in staat ben om het op te lossen; ik kan m'n hele leven nu goed hanteren zonder drank en vind het gemiddeld genomen nog leuk en dat is een wereld van verschil met mijn dranktijd.Het leeft een stuk prettiger en dat wens ik iedereen. Ik vind het verdrietig als iemand weer terug glijdt naar dieper in de problemen en probeer je te waarschuwen. Of dat zin heeft, ik weet het niet. Wat ik wel weet: het is voor mij net zo iets als dat ik naast iemand sta om over te steken en diegene steekt over maar ik probeer terug te trekken omdat er een auto aan komt stuiven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Der was een voorfilmpje in 3D van Woodpecker en z'n vriend Coyote! Heb als een gek zitten lachen in die zaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Zelfs zonder drank is het allemaal niet grandioos Hannah.Mét drank was het knudde,en het heeft me jaren gekost erachter te komen dat de drank het er niet bepaald beter op maakte.Een langzame maar zeker weg bergafwaarts.Dus toen ik stopte met drinken verwachtte ik op de een of andere manier een beloning,alsof het allemaal ineens geweldig zou gaan.Niet dus.Alle problemen bleven, en ik kwam mezelf ook nog eens op een enorme manier tegen.De enige reden waarom ik heb doorgebeten is omdat ik persé niet terug wilde,toen ik er eenmaal achter was dat drank alles alleen maar erger maakte.Ik kan je alleen maar adviseren alle hulp aan te grijpen die je krijgen kunt.Dat heb ik ook gedaan, en vaak moet ik me ertoe dwingen het nog steeds te doen.Liever zelf doorbijten dan hulp vragen, vooral als niemand lijkt te zien dat ik hulp nodig heb.Herken je dat?In feite is dat een vorm van trots. Misplaatste trots.Eigenlijk is het niet gek dat het leven niet geweldig wordt als je niet of minder drinkt.Drinken alléén is niet de oorzaak van de meeste problemen.Net zomin als het de oplossing is.Zak niet weg in een depressie Hannah.Praat erover, zoek wat jou helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hannah, kalm aan meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frans Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 @WijfieLekker bezig zijn. Klinkt als leuk werk!Keep us posted in ieders geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Lieve mensen, ze komen me zo halen van de D.A. Moet voor vanavond invallen.Hele prettige avond verder en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Anna Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hoi Wijfie,Ik hoop van harte dat het je lukt een leuke baan te vinden.Lijkt me heel goed voor je.Sociale contacten, collega's, de uurtjes van huis,kunnen je misschien ook helpen alles wat meer van je af te zetten.Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Heej wijffie,Had je wel gelezen hoor, en dacht;Leuk voor haar.Had het beter niet kunnen denken, maar even op moeten schrijven he.Hoop, dat ze je benaderen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Deze blauwe rok heb ik vandaag gemaakt:http://coconutwoman.hyves.nl/a...735/Kostuums/n8ZbTK8S/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Mooi hoor woman,Je blijft een creatief bijtje he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Rapilos, nog van harte met je 2 jaar: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Hahaha ja leuk zulke boekjesIk maakte vroeger 1-2-3 kleertjes voor mn pop. gat in het midden voor het hoofd en een touw om het middel om de boel bij elkaar te houden. Tot grote ergenis van mn moeder. Op de modeschool naaide ik een bloes gewoon dicht. Hoezo knoopsgaten, veel te veel werk. Tot grote ergenis van mn naaijuf.....En dat komt nu mooi uit, lapje stof, elastiek erin en klaar. Dicht naaien hoeft niet want split. De energie steek ik liever in het vinden van mooie stoffen en stofversieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 En Rapilos! 2 jaar C. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ach ja V.M en Dhendro,Dat was alweer gisteren he.Maar toch bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Den Niwi en de will te samen se! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ali-ben-Wil en Ali-ben-Niwi samen in de woestijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nou den knuppel se is ook weer gearriveerdGister een workshop gemist.....Echt heel erg knuppelNou ja zegMorgen ook workshop en dat is een hele zware bootcamp. 3 uur drillen. Maar dan hebje wel wat geleerd, en een kilootje of 50 eraf hahaHet moet diep in de spieren gaan zitten. Dus herhalen, herhalen, herhalen.....Kijk ererg naar uit, want vorig jaar was het ook zoooo te gek, goeie muziek enzo. lekker uptempo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Thanks wijfie,Ben er even uit.Sprecieboontjes etenToedels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 quote: Originally posted by: dhendroMadelief, als jij blij bent met het behaalde resultaat tot nu toe, dan heb ik er geen moeite mee om blij voor jou te zijn. Ook heb ik al diverse malen gezegd dat ik het knap vind wat je doet tot nu toe. Maar jij zegt nu: ik vertel het niet aan man, ik blijf drinken vanaf 5 uur, ik vertel het niet aan dochter enz. dan denk ik dat gaat niet goed op termijn. Het meest zinvolle wat ik hier op het forum misschien wel geleerd heb; wees eerlijk, naar jezelf en naar anderen. Alleen eerlijkheid confronteert je met je eigen gedrag en gevoelens. Dagelijks heb ik daar nog profijt van; door elk gevoel van mezelf proberen zo eerlijk mogelijk aan te kijken. Daarmee liep en loop ik natuurlijk tegen van alles aan; wat heb ik lopen verstoppen, wat durfde ik niet aan te kijken enz. Toch is het voor mij het meest zinvolle waar ik mee bezig ben omdat blijkt dat ik in staat ben om het op te lossen; ik kan m'n hele leven nu goed hanteren zonder drank en vind het gemiddeld genomen nog leuk en dat is een wereld van verschil met mijn dranktijd. Het leeft een stuk prettiger en dat wens ik iedereen. Ik vind het verdrietig als iemand weer terug glijdt naar dieper in de problemen en probeer je te waarschuwen. Of dat zin heeft, ik weet het niet. Wat ik wel weet: het is voor mij net zo iets als dat ik naast iemand sta om over te steken en diegene steekt over maar ik probeer terug te trekken omdat er een auto aan komt stuiven. Dhendro, waarom denk je dat het niet goed zal gaan op termijn? Dat is je eigen visie.Je kunt dit nooit voor een ander bepalen of bedenken, dit zegt iets over jou, niet over mij.Naar mezelf ben ik eerlijk, naar mijn omgeving nog niet.Dat is een bewuste keuze met een reden.Het is nl wel zo dat ik met mezelf door één deur moet gaan en kunnen.Mijn eerlijkheid hier op dit forum vind ik moeilijk.Dan komen jou reacties soms hard aan.Maar ik heb al eerder gezegd, ik worstel en kom boven....maar wel op mijn manier.Je mag natuurlijk op een forum als dit altijd reageren op anderen, ook al komt dat niet altijd even goed aan.Maar je kunt dan ook weleens reacties krijgen zoals die van mij.Op dit moment ben ik beretrots op mezelf.Hopelijk laten we het hierbij, of beter gezegd, ik ga hier verder niet meer op door.Mijn kracht heb ik gehaald uit de positieve reacties hier, daar vaar ik wel bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Ja de charleston, hadden ze ook van die sliertjes http://www.dees-fancydress.co....log/images/3515F_a.jpg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Woman, heb je nu die batik doeken al gevonden?Anders, tip van m'n Ma, zelf witte lakens verven, met knopen om de juiste motieven te krijgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Nina, ik heb dat jaren gedaan, ben het zat geworden Maar wie weet ooit weer eens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 Wing hij doet ut niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 4 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 4 augustus 2010 ||||||||||||| Wingchan!Ook zo'n regen de regen weer daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden