Spring naar bijdragen

vrijdag 6 augustus

Madelief

Aanbevolen berichten

Zo en ineens heb ik er dan twee
oodaB is een goeie site zeg ! Hahaha
Maar twee kan ik niet, ben een eenkennig typje.

Een Hollandsche Knul uit Doetinchem (das ver weg, maar hij heeft wel weer een motorfiets)
Of een prachtige langharige Portugees uit Amsterdam (das om de hoek)

Kijk het nog even aan, misschien dat eentje zelf afhaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 315
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik dacht; even kijken of er iets op het forum is, en dan zie ik dit.

quote:

Originally posted by:
Kore

Ik ga weer irl leven.

Ik hoop dat je vertrek niet ingegeven is door onvrede met ons. Ik heb nog niet teruggelezen nl.
Als je gaat omdat het echte leven belangrijker is (wat natuurlijk ook zo is) en het forum je afhoudt van je echte contacten, dan wens ik je heel veel plezier en gezelligheid toe, Kore.
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kore ook ik snap niet precies wat je bedoeld meid. Misschien kun je wat duidelijker uitleggen wat je bedoeld. De sfeer op het forum is goed? De mensen nemen elkaar serieus? Het is gewoon veel beter dan een tijdje geleden. Jammer als je weg zou blijven meis. Je zou ook jezelf misschien te kort doen.:heart:
(zucht) Kore is weg. Ik hoop dat ze zich nog bedenkt, en in ieder geval even komt zeggen wat er nu aan de hand is.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by: woman
Zo en ineens heb ik er dan twee

Een Hollandsche Knul uit Doetinchem (das ver weg, maar hij heeft wel weer een motorfiets)

Of een prachtige langharige Portugees uit Amsterdam (das om de hoek)

Ja Woman een motor is natuurlijk vet gaaf hé? Lekker stoer, maar een Portugees met lang haar is ook niet verkeerd. Mmm, dat word moeilijk. Us ff kijken of ik een oplossing kan vinden. Ja ik heb hem. Misschien eens op zoek gaan naar een langharige, mototrijdende Portugees uit Doetinchem :P
Of je houd ze allebei. Een voor door de weeks en een voor in het weekend.;) Verandering van spijs doet eten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...