niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 jij hebt ook gelijk, fleurtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Bor, en jij zekers !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 BANANAS niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Ik ga een pompelmoes eten Later alligators Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 En ik heb gegeten, boterham pindakaas !!! En nu echt boodschapjes doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kore Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 "ze had toch op z'n minst iets uit kunnen leggen, toch?" (citaat Madelief)Nou vooruit. je krijgt je zin....Ze was kwaad,maar wilde dat niet bij het forum leggen,maar onbevangen reageren of over ditjes en datjes pratenkon zij ook niet meer,dus kon zij niet meer zijn die ze isen schreef ze dat, denkend dat men het wel zou begrijpen.Haar vertrek had zij niet aangekondigd,geen haar op haar hoofd dat daar toen over dacht.Om 8.29 u schrijft Dhendro voor de tweede keer aan Madelief.Het is een lange brief, dus had ze zich er veel moeite voor getroost,Niemand die erop reageert, ik lees dit twee uur later en kan m'n ogen niet geloven,dat het gekeuvel gewoon gingalsof er niets is gezegd.(sorry, bijna alleen gekeuvel)Ik overwoog om het alsnog te doen,maar had het opeens helemaal gehad met dit forum,ondanks al het goede en mooiewat ik hier ook heb gevonden.Het ga jullie goed ,ik ben geloof ik een Einzelganger Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hey Fleurie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Kore,Het bericht van Dhendro heb ik gelezen.Na de laatste keer dat ik bijna besloot om het forum de rug toe te keren, heb ik besloten om nu niet te reageren.Het was in dezelfde trant geschreven, en ik heb geen zin in herhaling van zetten.Hopelijk respecteer je dat.En nee er word niet alleen gekeuveld hier vind ik.Maar jammer dat je het wel zo ziet.Niet iedereen heeft altijd iets diepgaans te melden.Maar wat ik al zei op jou reactie, ik waardeer je vaak wijze woorden.Liefs, Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moby Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Kore:, ik weet maar 1 ding te zeggen en dat is wanneer je boos (of andere emoties) bent het afgeraden wordt een beslissing te nemen.Maar ik snap je wel.......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 HE BAH Fleur, ik wou net gaan eten (bloemkool, stinkt ook nog lekker) hoe oud was dat lijk en hoelang lag het er al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Smakelijk Ik weet het niet..er lag een doek over..hebben het met de brandweerwagen uit het appartement gehaald..Hoop dat het iemand was die het leven al had geleefd om zo maar te zeggen.Kore, ik heb zelf bewust niet gereageerd op het bericht van Dhen. Niet omdat ik niet waardeer of erover wou lopen maar omdat de hele 'discussie' van weleer genoeg was voor me. Dhen had dit naar madelief gericht en persoonlijk vond ik het dan aan Madelief is om hierop te reageren. Als Madelief hier niet meer op wil ingaan. Wat ze eigenlijk in eerste instantie, nog voor de eerste discussie niet wou doen, heb ik daar alle respect voor.Intussen heb ik niet het gevoel dat de woorden van Dhen verloren zijn gegaan. Men is niet verplicht om op bepaalde zaken verder door te bomen of stil te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 En ik ben weer weg Eindelijk weekend!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Hannah,wat is dat nu voor een vreemde opmerking die je inmiddels al hebt verwijderd?Voor Kore heb ik heel veel respect!Voor iedereen trouwens die hier komt!Ik voel me niet verplicht om een discussie die een dag eerder al is gevoerd opnieuw te voeren, thats all. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Leuk aangepast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Nu ben ik echt weg!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 fijn weekend allemaal... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Igor! jij ook!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 ik heb hier niet voor niks om 14.58 dat berichtje gezet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 als dat dan iedereen eens zou doen....als ik een persoonlijke mening of ervaring vertel, hoeft een ander zich niet aangevallen te voelen...maar kan best een andere mening hebben....zonder dat daarvoor discussies hoeven te ontstaan die totaal geen nut hebben....of tweedracht zaaien... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Niwi, dat was nu precies de reden dat ik er niet het nut van zag om te reageren.Het nut was en is er niet.Even iets heel anders, ja ja keuvelpraat!Mijn dochter is er, de lasagne staat klaar, we gaan even genieten.Fijne avond allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 erev tov:rose:hey Han hoe gaat het met je vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Indien spreken de moeilijkheden verergeren, gebruik dan de gave der stilte... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 Heb ik gedaan Niwi.Word ik alleen wel op aangesproken.Ben nu echt weg!!! Eet smakelijk allen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 HalloEn ik maar denkendat ik niet kon kittenFabulous stuff!Ik zou me niet stilhouden alsik een persoonlijke mening had Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zonnetje Geplaatst 6 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2010 niets van aantrekkenblijf gewoon wie je bent, eerlijk en oprechtrecht door zee, sans rancune!vind ik persoonlijk mooi aan je:)en ja mss is het leven makkelijker als je meepraat naar de kudde..begrijp je volkomen, maar ... wie ben je dan nogen wat dat appartement betrefteven een rustpauze inlassen, friends en family aldaar gaan voor mij ook zoekenmaar eerst de joodse feestdagen doorkomen= nieuwjaar in september Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden