Spring naar bijdragen

zaterdag 7 augustus 2010


ferry

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 214
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal.

FERRY!
Dank voor je verhaal, velen zullen zich eraan kunnen optrekken, zo ook ik.
Super man, 4 jaar :present::present::present::present: en heel goed hoe je de weg beschrijft, en het resultaat!
Ik herinner me jou nog van vorig jaar; jaha toen was het 3 jaar voor jou en dacht ik dat ik dat ook wel zou halen...............Niet dus.
Gos ja, het RAF-team.......Anna en Rufus :heart:
Enfin ik ben ook weer op de goede weg en weet dat het alleszins de moeite waard is.
Ervaar nu al de "beloningen" al wil ik die in een opstandige bui nog wel eens niet zien.
Ferry: nogmaals dank dat je speciaal hier bent gekomen om moed te geven en wens dat het je ook in de toekomst heel goed mag gaan!

Alf; jij komt er ook kerel :present:
Reageer niet altijd op je maar lees je altijd.
Je raakt me en geeft me kracht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suusje, heb zitten denken wat ik nou zou moeten zeggen.
Ik weet het niet zo goed.
Ik zou het je zo gunnen als je de Suusje weer zou vinden die ik hier zag toen je net weer thuis was: je leven weer oppakken, het geloof in jezelf dat je het gewoon gaat redden, humor, er zijn voor je gezin....
De laatste tijd zie ik weer een Suusje dat zo naar buiten wijst.... een Suusje dat wil dat de anderen veranderen.... en dan helemaal van de leg raakt omdat het stempeltje borderline in beeld komt, en daaraan verbindt dat ze niet waard zou zijn.
Dat is onzin, de Suus die na de opname thuis kwam en in haar leven geloofde was dezelfde Suus die opeens borderline heeft hoor.
Dus je bent niets minder waard dan toen, je bent een volledig en volwaardig mens.
Suus, je kunt de wereld niet veranderen.
JIJ bent Suus, ga weer geloven in jezelf, ga weer jezelf worden, probeer de kleine mooie dingen te zien.
Stapje voor stapje, en geloof in je man, in je kinderen , in je moeder..... die zijn o zo belangrijk voor jou.
Probeer het meis. Ik hoop dat je dit nog leest.
Vandaag .... is de eerste dag van de rest.....
:present::present::present::present::present::present::present::present: (zet maar op tafel, maakt het al gelijk wat zonniger om naar te kijken....)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal :)

Oesje suusje...Zie dat je je niet verschuilt achter de borderline meid. Het gebeurt gemakkelijk namelijk.
Je bent zo sterk, laat het niet hangen hoor :heart:

roosjes voor mij? :D
Krabt even door het haar...ik had gisteren wel gedronken. Voel ik me niet rot om ofzo want dat mocht van me. Vrijdag en zaterdag. Krijg ik dan nog steeds roosjes? ;).
Vraag me wel iets af. Ben er niet naar opzoek geweest ofzo en ben een beetje lui.
Hoeveel eenheden mag je drinken per week? En is er een verschil tussen het drinken van wijn of bier of sterke drank?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik snap je wel een beetje Suus, maar die knop moet je echt zelf omzetten.
Jij bent de enige die dat kan meid,
Je man houdt volgens mij hartstikke veel van je, maar ook hij kan die knop niet omzetten voor jou.
Je hebt nog steeds zo ongelooflijk veel waar je blij mee kunt zijn, zorg dat ze het niet opgeven suus, zorg dat jij het niet opgeeft.
Kijk naar je knullen, koester ze, hou van ze.
Dat is allemaal veel belangrijker dan iemand van buiten af die jou kwetst.
Negeer dat soort dingen, echt.

Zo, nou heb ik wel weer even genoeg gepreekt voor vandaag.

Hoogste tijd om mezelf een trap onder mijn achterste te geven....
Tis dan wel weekend, maar het hondje wil ook wel een rondje maken.
Dus... Von.......... wegwezen , volg de borden met de pijlen richting douche...

aanpassing: zin die niet goed liep:wacko:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good heavens.... Fleur.
Druk spook.
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Zo, ook voor jou roosjes dus.
Ennu.... geen verschil, als je je maar aan de standaard glazen houdt, dus geen bierglas vol jenever:D
Das dus niet de bedoeling, en ook geen vaas vol wijn.
geloof dat ze hier aanhouden voor een vrouw: 2 glazen per dag en minimaal twee dagen in de week niets.....
Maar denk dat jij gewoon heel goed gaat hoor dear.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose:
Suus, voor jou, als het 'regent' heb je een stickervel vol zonnetjes, plak ze op waar jij ze maar op wilt plakken......
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint ze weer hoor.
ik schrok niet van je uiterlijk, dat is mij zeer lief, maar van je plotselinge entree hier, zo van :
KLETS... ze gooit de deur open en komt naar binnen rollen terwijl ze alles in één adem achter elkaar er uit gooit, hihi.
Mooie meid:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...