Spring naar bijdragen

Dindsdag 10 augustus 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kiekeboe :D

Zag Carolien ook eerder...het werd tijd meid ;)

Phoeh Mups..het is natuurlijk de vraag hoe diep het nog bij iedereen zit denk ik. Nu ja misschien vooral hoe diep het nog bij jou zit. En je loopt er nog mee zo te lezen.
Goed dat je sowieso niet drinkt want de kans is dan groter dat iets escaleert.
Ik zou zeker gaan als er mensen aanwezig zijn waar je je ook echt fijn bij voelt en misschien is het inderdaad een goed moment om het toch op een bepaalde manier uit te praten of op zijn minst aan te halen zodat je zelf van het vervelende gevoel af bent. Tenminste als je dat de moeite nog vindt.
Je kan altijd weggaan als je je niet meer op je gemak voelt toch? Al blijf je maar een half uurtje..
Ik beslis altijd lastminute :). Heb ik er geen goed gevoel bij dan ga ik gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke, het is natuurlijk wel een mijlpaal door daar gewoon nuchter te blijven en als enige (niet-drinker) de situatie te kunnen overzien.
Kunnen ze achteraf jaloers op je zijn.
Maar jij vooral trots op jezelf: toch geweest voor je vriendin, en niet bang voor de situatie. Die is maar tijdelijk en schept hopelijk duidelijkheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Mups...voor ik het vergeet...:present::D

Nou bol..zoveel vissen plots. 10 voor de prijs van 1..zaaaaaliiggg! Euh gaat daar wel niet veel werk in kruipen? Opeten? :D :D. Je kan aan de rand van de vijver gaan staan met je hengel? Arme visjes..
Verkopen lijkt me toch beter ;)

Was zelf een beetje lastig vandaag. Moest op dienstreis en op weg terug zie ik de vader van mijn dochter op het plein zitten. In eerste instantie had ik echt de neiging om naar hem toe te fietsen en te vragen wat ie daar in godsnaam zat te doen met die pint in zijn hand. Goed dat ik daar vlug van afstapte want volgens mij was ie al een paar uur in de wind.
Later naar de winkel dus met collega, blokje om..zielig eigenlijk maar echt geen zin in één of andere confrontatie. Hoop dat ie nooit doorheeft waar ik werk want zie hem nog in staat daar langs te komen.
Dus heel stom maar om het uur gaan kijken of ie er nog zat. Ja dus..:(
Op weg naar huis was ie verdwenen. Ga dochter halen en op weg naar huis zie ik..ja..hem op weg naar ons appartement. Dus 'waarschuw' dochter voor ze zich te pletter schrik en ze schiet als een haas één of ander straatje in. Ik boos want heb zoiets van 'hou daar nu mee op'. Niet de beste reactie maar vind het moeilijk balanceren tussen. Dus maar naar de winkel. Weer blokje rond en uiteindelijk is ie toch niet blijven zitten en verdwenen dus.
Begrijp niet waarom hij het niet eens goed in zijn hoofd steekt dat dochterlief hem helemaal niet wil zien.
Nee komt ie daar beschonken aan wanneer hij wil, hoe laat hij wil etc.
Pfff ik doe hem nog wat

:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil je niets opdringen
Het helpt mij altijd wel
De spanning eraf, anders
sta je daar mss ook weer zo strak
je best te doen omdat het goed moet gaan

Gewoon dat je graag wilt komen
maar het ook moeilijk vind en dat je
aangeeft elk moment weg te kunnen gaan
Dat dat niets met haar te maken heeft

Nou ja, soi
Veel plezier :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een goedenavond allen aanwezig!

Heb de draad van vandaag snel doorgelezen.
Hier was het een chaotische dag, liep de hele tijd achter op mijn schema, kwam steeds van alles tussendoor. Verder gaat het me goed.

Las dat Blondie het advies kreeg van UWV om niet (meteen) 40 uur te gaan werken.
Vind je dat een raar advies, Blondie? Wat denk je er zelf van? Werk je momenteel helemaal niet?
Misschien is het dan ook niet verkeerd om het eerst rudtig op te bouwen.
Zelf heb ik bewust gekozen voor 20 uur want wil eerst kijken of ik dat aankan.
Maar nu realiseer ik me dat jij mss niet in de WAO zit maar een werkloosheidsuitkering hebt.
Dan is de situatie wellicht anders.

Igor knuffelt met de pups, Fleur met haar deken........gos wat kan ik nou eens bedenken? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke spuit 11 doet ook nog n duit in t zakje: ben het met Marjo eens en ook met Fleur.
Dwz in zo'n geval bespreek ik het tevoren met mn vriendin en bekijk daar ter plekke (last minute zegt Fleur) hoe het gaat. Soms heb ik met mn vriendin een soort code afgesproken of "smoes"zodat ik zonder gezeur weg kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankdank allen voor jullie input. Echt lief. :heart:
ik had het misschien ook zelf wel kunnen bedenken want het lijkt zo simpel als jullie het schrijven. En dat is het misschien ook wel. Maar nu hoef ik niet te twijfelen of ik dom bezig ben ofzo.
:present: :present: :present: :present:

Klaar nu. Ander onderwerp mag door! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...