BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ola.De happie is dat de AH??? Ik wil ook wel zo'n treinkaartje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Albert Heyn jaKom je zo ver mee als je wiltBinnen de gestelde grenzenTot aan de middle of nowhere Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Nu weg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Gedverdepilekes, ik heb weer gerookt. Heb geprobeerd mn AAstappen ook hiermee te gebruiken maar ja...Het gevoel is niet helemaal hetzelfde maar toch. Het heeft me in februari zoveeeel moeite gekost om er vanaf te komen. Raar, die verslavingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Je koopt dan een code Bambam. Die moet je online activeren en dan een kaartje printen. Wel een beetje omslachtig vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Maar Mar, ik wil helemaal niet naar de middle of nowhere. Dan wur ik onwennig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ok, bedankt. Ga ik zo ook nog ff kijken. Is toch weinig voor dagje treinen. Amsterdam ofzo. En ik vind reizen in de trein wel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Komt wel weer BamHet houdt vanzelf opIk heb geen printerVerzin wel watHappie printsNu!Nah onwennig...Dat is het allemaalVan wat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Goh, alweer een nieuw forum? Wat een aktiviteiten worden er toch ontplooit(d?) Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Mupke :present::present::present: en nog een kado. Straks uitpakken héBlondie jij zou ze voor niets krijgen hoor. Je kunt ze ook in een aquarium houden hoor.Will Werkpaard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ga je alleen?Ik ookMss komem we elkaar tegen Of ik beland in maastricht ofzoKan ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 quote: Originally posted by: marjoEr is geen tijdIets van daarnetkan net zo goedeeuwen geleden zijnMaar ik doe wel weer meeMet het spel van de illusieHeden, verleden en toekomst spelen zich af in het nu. Tijd bestaat niet. tijd is een illusie die de mens gecreëerd heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Thank joe BolDiepe buigingWat plakt daar zo?It's is me!later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hoi Bambam Jammer dat het niet gelukt is om te stoppen met roken.Igor dan ga ik hier een feestje houden als ik rijk ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Hallo daar ben ik weer eens maar dan de zelfde vent die nu 5000 flessen niet gedronken heeft dan toen die begonin november 2009 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Toppie Willie!!!!!!!!! Geweldig. Hoe voelt het?Moet helaas weg, ga naar meeting. Later.Keep it up my man. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 5000 flessen. Probeer daar eens beeld van te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
willie Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Mupke Daarom zeg ik het ook tegen mijzelf. Het w1aren wel halve liters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Daar kun je een glazen huis van bouwen Willie. Nog goed geisoleerd ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Haha. ik wilde inderdaad net vragen wat voor flessen het waren. Bier, wijn? Maar bier dus.Ik zat al met mn rekenmachien je dagelijkse inname uit te rekenen. Moet goed voelen nu voor je. Heb je er nog weleens moeite mee of is het gewoon klaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Francesca Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Gefeliciteerd, Willie! Doe zo voort!Hihi, ik zat ook al te rekenen, maar kwam al snel tot de conclusie dat het bierflesjes moesten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ik wil nog graag een serieuze vraag hier neerleggen.A.s. zaterdag heb ik een feestje. M'n beste vriendin wordt 45 en ze gaat het groots vieren. Er gaat al vroeg begonnen worden met drank, weet ik uit ervaring. Dus 's middags iets na 4-en. En ik ben al niet in een feeststemming want er komen ook een aantal vrienden/kennissen die meegewerkt hebben aan onenigheid in de vriendenclub. Daar ben ik boos over en ik vind het ook moeilijk ze zaterdag weer te gaan zien. Ik kan niet ongedwongen doen alsof er niets aan de hand is. Ik twijfel heel erg of ik zal gaan. Als ik niet ga, stel ik mijn vriendin teleur. Als ik wel ga, ga ik het niet leuk hebben en moet ook nog eens toekijken hoe iedereen los gaat met drank.Wat zouden jullie doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 En wie er niks mee kan of wil, gewoon doorschrijven. Vind ik heus niet erg. Ik ga eerst even op de bank hangen, tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Mup ik zou gaan en stronteigenwijs aan de spa gaan en net doen of je niets in de gaten hebt. hoe later op de avond hoe meer de mensen losgaan. en dan kun jij de puzzelstukjes op de plaats leggen en bedenken wat je ermee wilt.ik heb zaterdag ook een verjaadag en daar wordt flink gedronken tot in het ochendgloren, maar ik heb pups en moet er vroeg uit dus.... doe maar geen alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2010 Ik was al aan het uitloggen en lees nog net jou stuk Igor.Dat had ik ook al overwogen. Gaan, aan de fris en dan eens zien wat er gebeurd. Men gaat de ruzie die onstaan is vast met elkaar bespreken. Is het niet bij aanvang, dan toch zeker na een paar drankjes. Ik ga no matter what niet drinken want ik moet nog een eind rijden daarna. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden