Spring naar bijdragen

Dindsdag 10 augustus 2010


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 310
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik wil nog graag een serieuze vraag hier neerleggen.
A.s. zaterdag heb ik een feestje. M'n beste vriendin wordt 45 en ze gaat het groots vieren. Er gaat al vroeg begonnen worden met drank, weet ik uit ervaring. Dus 's middags iets na 4-en.
En ik ben al niet in een feeststemming want er komen ook een aantal vrienden/kennissen die meegewerkt hebben aan onenigheid in de vriendenclub. Daar ben ik boos over en ik vind het ook moeilijk ze zaterdag weer te gaan zien. Ik kan niet ongedwongen doen alsof er niets aan de hand is. Ik twijfel heel erg of ik zal gaan. Als ik niet ga, stel ik mijn vriendin teleur. Als ik wel ga, ga ik het niet leuk hebben en moet ook nog eens toekijken hoe iedereen los gaat met drank.
Wat zouden jullie doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mup ik zou gaan en stronteigenwijs aan de spa gaan en net doen of je niets in de gaten hebt. hoe later op de avond hoe meer de mensen losgaan. en dan kun jij de puzzelstukjes op de plaats leggen en bedenken wat je ermee wilt.

ik heb zaterdag ook een verjaadag en daar wordt flink gedronken tot in het ochendgloren, :D maar ik heb pups en moet er vroeg uit dus.... doe maar geen alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was al aan het uitloggen en lees nog net jou stuk Igor.
Dat had ik ook al overwogen. Gaan, aan de fris en dan eens zien wat er gebeurd. Men gaat de ruzie die onstaan is vast met elkaar bespreken. Is het niet bij aanvang, dan toch zeker na een paar drankjes.
Ik ga no matter what niet drinken want ik moet nog een eind rijden daarna.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...