bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goeie morgen Mupke en Blondie.Veel suc6 vanmiddag Mupke. Ik hoop dat je slaagt en dat de prijs niet te hoog is. Ik ga voor je duimen. Heeft bij Fleur ook geholpen.Blondie, ja maar natuurlijk mag je hier je visjes komen halen. Ik vind het zo mooi om een vijver in de tuin te hebben. Het leeft en ik word er heel rustig van. Nu nog zorgen dat de Koi's uit m'n hand komen eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ikzelf twijfel een beetje over een vijver, aangezien die 2 doggies van mij ook in mijn tuin rondhobbelen en de ene een grote waterrat is...Zie hem zo de vijver induiken !!! Maar vriend zou er wel graag eentje willen hebben en inderdaad met Koi's Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ja, het viel hier opeens stil daarnet. Ik dacht dat ieder wel met zn ochtendrituelen bezig zal zijn. Douchen enz.Veel plezier vandaag met je kids Blondie. Lekker knuffelen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bor, lieverd... Sorry, pijnlijk !!! Inderdaad niet meer te volgen, voor ons al niet laat staan voor dat lieve knulletje...Begrijpt er zeker ook geen snars meer van dat ie elke keer weer voor 1 dag terugmoet daarnaartoe en dan weer naar jullie toe...Ligt dat aan het testen dat jullie elke keer heen en weer moeten ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goedemorgen,Eerst maar koffie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Bor : Kunnen ze die testen dan niet bij de plaatselijke verslavingszorg doen dan ?Of zeg ik nu iets raars ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hallo allemaal.Weer even een snel berichtje vanuit m'n mobiel. Computer is bezet, vriendlief werkt vandaag thuis. Ik werk vandaag van 11 tot 20.00 uur, lange dag dus. Maar goed, iedereen een fijne vrijdag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Geen goedemorgenOp de bank in slaap gevallenHet is niet waar althans niet tegelovenEn dat ik huilend wakker wordHet is genoeg zoDag ooit lief forumIk hou van u Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Goeie morgen lieve Marjo. Wat een droevig bericht. Ik hoop dat het inderdaad ooit is want ik vind je te lief om je nooit meer te zien schrijven. Voor jou een:present:Zo ik ga kijken of ik de pomp nu aan de praat kan krijgen. Het is de 13e dus moet ik erg uit kijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik hecht meNou en?Ik til dar niet zozwaar aanOndertussen loop ik fluitenddoor de stratenHeb ik waar dan ook contactEen praatje, een lachIk vond hier ooitWellicht geef ik me nietOf het wordt niet meer gezien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Hè Marjo,Jij niet ook al weg hoor:brokenheart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat nu niet betrouwbaar ? Waar baseren ze dat op ???Ach, laat ook maar...BJZ werkt tegen dus in dit geval, terwijl ze volgens mij het belang van het kind voorop moeten stellen... Snap echt geen snars van dat gedoe, maar wie is het slachtoffertje, juist !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik zeg niet dat ik weggaIk voel me ontloederdHeb sinds gister een baantjeEen echt diep contact met deburenIk moet me focussenNou, dat wordt lachenDat is toch heel gewoon allemaalHeb eigenlijk helemaal geen zin omdat te vertellenNiet gewoon is ditDat vertel ikWant niet zoals ik benEen storende factorGet off my back!Ik ben fris Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Marjo, Ik ga niet proberen je over te halen hier te blijven schrijven, dit is jouw keuze...Zal je bijdragen wel gaan missen hoor...Moet ze soms meerdere keren lezen, maar meestentijds kom ik wel tot de kern van je berichtje...Ga goed lieverd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tortilla Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Sorry Marjo,Dacht dat je bedoelde dat je wegging,verkeerd geinterpreteerd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Pfff....Kruisen onze berichten elkaar net...Fijn dat je blijft Marjo...Schrijf waar jij je fijn bij voelt, niets meer en niets minder:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik probeer een evenwicht te vinden maar de wijzer slaat door.Ik wil rustBen ongeduldig vrees ik. Ik vind het nog steeds niet hilarisch. Probeer mijn mond te houden anders blijft het onrustig maar het lukt me niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Ik voel me verwardDat is niet erg, het ismaar aan de ooppervlakteIK bleef in de schaduw staan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleur:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 In de schaduw vaneen virtueel gebeurenIn het echt zien mensen meMisschien teveel is dat hetIk trek het aanIk zocht hier diepgangMaar dat is er niet, nooitKan niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Fleurtje heb je vannacht wel kunnen slapen? Of was je daar ook te onrustig voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Mijn vertrouwen is zoekWie vertel ik wat nog? Ben goed in iets op te blazen denk ik . Lees ik gisteren en denk ik "waarom hier?" "wie ben jij?" Vreemd maar zo voelt het.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Heb vertrouwen FleurIn jezelfJe bent een mooi mens! Net als mijLaat het maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst 13 augustus 2010 Wat treurig dat er zoveel onrust leeft bij een aantal hier. Ik vind het wel jammer dat te zien gebeuren.Tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden